Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Raising
Humor Lyrics, maar niet zonder ernst........
Gepost door Raising op zaterdag 12-05-2012 om 00:34:00
Wat is jullie feed back?
Als je het wel leuk vind kan je een stem geven.
Ik vind zelf de tekst wel okee, en moet nog leren rappen en flowen.

groeten Mizzy Mir

https://www.youtube.com/spreekwapens?x=keL3LKJ1g7g
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 12-05-2012 om 10:39:44
je hebt een rap maar bent alleen nog vergeten te leren rappen en flowen... juist! Nee dit is niet goed.
elmagicoh
Gepost door elmagicoh op zaterdag 12-05-2012 om 15:52:30
Doet me een beetje denken aan DocJonh. Als je nog niet kan rappen en of flowen zou ik het nog niet online gooien. Gewoon blijven oefenen,
----------------------------------------
Magicozzz
shotokan Gepost door shotokan op zaterdag 12-05-2012 om 16:42:44
Je moet leren te rappen in structuur.
Probeer je muzikaliteit te verbreden, het is bijvoorbeeld belangrijk om in de maat te blijven qua punchlines en nieuwe zinnen. Probeer eens een metronoom om daar op te oefenen (1, 2, 3, 4, 1, 2 , 3 ,4) Bij de 1 beginnen met een lijn en eindigen op de 4 om vervolgens met een nieuwe zin te beginnen. Veel oefenen en afkijken bij de pro rappers
Raising
Humor Lyrics, maar niet zonder ernst........
Gepost door Raising op zaterdag 12-05-2012 om 20:07:50
Ja, oefenen met een metronoom lijkt me goed ja, eerst met zinnen die sowieso al lopen.

ja en te snel online gegooid, maar zo raak ik gemotiveerd om te oefenen dus dat helpt weer. Ik heb een rap maar vergeten dat ik het nog niet kan, ja haha,
Toen ik vroeger, ik was 1 jaar, nog niet kon lopen, deed ik ook vrij lang alsof ik het wel kon....... alleen werd dat niet online gezet internet bestond nog niet)
Ik hang aan de rappende lippen van de pro's om te verbeteren.
thanks voor de tips.
Flowgysch
Flow is een baas
Gepost door Flowgysch op donderdag 17-05-2012 om 02:30:49
Afkijken bij ons dus
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.