Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Extrovagant Gepost door Extrovagant op vrijdag 18-05-2012 om 15:19:49
Ik heb weer eens iets gemaakt, tijdje niks opgenomen. Wel veel geschreven, ik heb alleen niet zoveel beats. Deze is nog niet af, inmiddels is hij wel verder af, ik moet alleen wel een andere beat nemen want deze is eigenlijk van Tantu. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb zelf wel het idee dat ik vooruitgang heb geboekt sinds m'n vorige! Alle feed/kritiek is welkom!

[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2012 @ 15:20:37 ]
jamme
Catweazle
Gepost door jamme op vrijdag 18-05-2012 om 15:20:25
en euh waar is ie te vinden?
Extrovagant Gepost door Extrovagant op vrijdag 18-05-2012 om 15:21:04
Je bent er heel snel bij, haha. Heb hem meteen na m'n post ge-edit, foutje!
jamme
Catweazle
Gepost door jamme op vrijdag 18-05-2012 om 15:23:40
intro is niet echt mn ding, maar dat maakt niet.
vind het qua tekst best in orde, flow ook, mss iets betet articuleren, maar overall toch nice!

nou moest ik wel reageren
Extrovagant Gepost door Extrovagant op vrijdag 18-05-2012 om 15:27:22
Hmm ja ik ben ook niet zo tevreden met de intro, maar ik vond dat ik toch iets moest vertellen of zeggen ofzo, want de tekst leidt het verhaal niet echt in. Dat intro heb ik gewoon ter plekke verzonnen, was niet gepland eigenlijk, bedacht ik in de opname.. Zal het wel aanpassen als ik deze track afmaak! En bedankt voor de complimenten. Met articulatie heb ik wel moeite als het zo snel gaat, gaat het ook gauw geforceerd klinken dus daar moet ik nog wat aan werken
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op dinsdag 22-05-2012 om 19:09:30
haha die intro.. alsof je je gay maatje wil delen met de wereld.. Ik vind je stem wat geforceerd.. het is daarom ook vrij monotoon.. je valt ook een beetje weg aan t eind van verse 1.. rijmtechnisch is wel dope.. probeer er iets meer emotie in te leggen
Extrovagant Gepost door Extrovagant op zaterdag 26-05-2012 om 00:04:52
Ja, intro verzon ik ter plekke dus dat snap ik. De track gaat trouwens over mezelf (vanuit de 3e persoon) maar dat is duidelijker als ik hem helemaal afmaak.

Met stemgebruik/delivery heb ik heel veel moeite inderdaad, als iemand daar tips voor heeft hoor ik die graag.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0103 sec.