Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op zaterdag 04-08-2012 om 20:45:47
Graag feedback.

NoJoke
if you cant stand the heat, get out of the kitchen
Gepost door NoJoke op zondag 05-08-2012 om 00:33:38
De beat is chaotisch, geen lekkere sound, je tekst is nice.

----------------------------------------
I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son,
M_V_H_1986
Flowsoof
Gepost door M_V_H_1986 op zondag 05-08-2012 om 13:58:14
Ben het eens met NoJoke, de beat is volgensmij niet geschikt voor je flow en stem, het overschaduwt de tekst en dat is jammer omdat die best okee is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-08-2012 @ 20:02:26 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/flowsopher
Extrovagant Gepost door Extrovagant op zondag 05-08-2012 om 17:35:00
Ik vind die beat niet tof nee, weet niet of je hem zelf hebt gemaakt, maar die je kan beter op die beats die je met zelf opgenomen samples had gemaakt rapper want die waren keihard

Ik vind je tekst en boodschap goed maar dat is altijd wel in orde bij je tracks. Ik krijg alleen altijd het idee dat ik naar een orakel luister als ik je tracks hoor, ik kan het niet echt anders omschrijven en ik denk niet dat je er iets mee kan verder, maar zo komt het een beetje over op me..
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op maandag 06-08-2012 om 09:10:45
Haha, ja was inderdaad een zelfgemaakt beat. Dank allen voor de feedback, nuttig. De nieuwe tracks die ik nu maak zijn allemaal op samplebeats dus wie weet geeft dat verbetering.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.