Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 23-07-2001 om 00:21:53
Medio 2002 zal eindelijk Spiderman the movie uit komen. Een film die waarschijnlijk alleen al voor de FX het kijken waard gaat worden.

Voor een trailer kan je hier kijken: http://www.rottentomatoes.com/movie-10000155/multimedia.php

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 01-08-2001 om 02:05:24
lijkt me vette film, altijd al willen zien, spiderman film.. noujah, ik heb ooit eens een heeeeeeeele slechte spiderman gezien, die in de "nietkijken" bak lag in onze videotheek.. en ik vond die al wel leuk (schaam)
----------------------------------------
Signature
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 02-08-2001 om 13:08:25
Ik hoop dat ze daar een beter budget voor hebben als voor Spawn, want dat was echt niks, net alsof je naar een computerspelletje zat te kijken
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zaterdag 04-08-2001 om 03:22:56
ik vond spawn dus wel een kicken film he, pure actie, geen nadenk werk en shit, en de effects mochten er ook wel zijn
----------------------------------------
Signature
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op zondag 05-08-2001 om 00:12:44
Njah.. die FX in Spawn vielen mij dus zwaaaar tegen..

Wat ik van Spiderman moet verw88? Ik weet het niet..
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 06-06-2002 om 23:47:50
Heb 'm nu net gekeken Wel lache filmpje paar aardige GFX (denk ik, film was niet zeer goeie kwaliteit ondanks dat ie op 3 CD's staat, dus af en toe stoterde de film even) Beetje standaard superhero verhaaldje, toch wel ff het kijken waard. Snel weer vergeten is wel een aanrader
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 08-06-2002 om 00:50:11
lijkt me dus echt een poepfilm... sorry
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.