Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Extrovagant Gepost door Extrovagant op dinsdag 24-12-2013 om 23:58:34
Hallo, tijdje geleden dat ik op dit forum zat. Dacht dat het gesloten was. Hoe dan ook ziet het er niet zo levendig uit, maar ik dacht ik drop nog eens een trackje

Het is een best oude track, had 'm nooit online gezet, maar ben hem van de week een beetje gaan mixen (voor zover je het mixen kan noemen wat ik doe) en heb hem maar op soundcloud gezet. Ik vond de tekst zelf wel tof. Maar goed, feedback is welkom.

SPARKDALa Gepost door SPARKDALa op vrijdag 27-12-2013 om 02:52:30
het soort track spreekt me totaal niet aan, maar qua skills is het in orde. heb je meer?
Extrovagant Gepost door Extrovagant op vrijdag 27-12-2013 om 14:10:25
Ik vind het ook een beetje een zeiktrack geworden, maar ja, wat doe je er aan. Dat is in ieder geval niet het soort track wat ik graag wil maken. Ik heb nog een (korte) track op m'n soundcloud staan:



Misschien vind je dat doper. Verder heb ik nog een account met tracks waar ik nog niet tevreden mee ben. Vaak omdat ze nog niet af zijn, maar die laatste bijvoorbeeld omdat die kut is gemixt en opgenomen. Ik heb sowieso geen mixskills trouwens, haha.

[url]https://www.soundcloud.com/unfinished-work[/url]

Die laatste drie zijn een beetje verouderd vergeleken met hoe ik nu rap, maar voel je vrij om te feeden, haha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2013 @ 14:11:05 ]
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op zondag 29-12-2013 om 09:44:15
Hey, klinkt strak man. Had al even geen dingen meer van je gehoord. Stijgende lijn, goed om te horen.
SPARKDALa Gepost door SPARKDALa op zondag 29-12-2013 om 19:21:43
klinkt leuk man, alleen jammer van die kwali idd. maar als je ff cool edit pro hiphop tutorial checkt dan heb je al wat meer kwaliteit. doe ik ook
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.