Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 23-07-2001 om 19:38:21
Oh men nee he. Zit je lekker te surfen op het internet kom je weer de zelfde bagger ellende tegen die je overal tegen komt. Er is gewoon niks ergers als dit soort figuren. Je kent het wel het zijn van die zanger(e)s(sen) die gaan acteren, niet dat ze het meestal niet kunnen. Maargoed ze kunnen playbacken in een videoclipje dus een echte film zou ook wel lukken. "Ik krijg er geld voor toch ?" -"yup" "Ja ? OK dan kan ik ut"

Zucht ik durf het niet neer tezetten dus dan maat een lik http://www.apple.com/trailers/fox/glitter/.....
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 23-07-2001 om 20:52:25
jippie
britney schijnt ook al bezig te zijn, maar die is vandaag ingestrot (letterlijk) en moet nu enkele weken rust houden van de dokter.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 23-07-2001 om 22:10:56
hmmm
Een Marie Karrie videoclip, maar dan een groffe anderhalf uur lang en dan met nog meer van die baggermuziek natuurlijk.
Moet dat?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
araphor Gepost door araphor op donderdag 26-07-2001 om 16:31:21
Even de trailer kijken....


*** a while later ***

*KOTS*
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0088 sec.