Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Simsonhiphop
Simsonhiphop.nl
Gepost door Simsonhiphop op maandag 02-03-2015 om 13:47:43
Simson dropt langverwachte EP “Edutainment”

De 7 tracks tellende EP is het eerste officiële wapenfeit van de rapper. Beats werden verzorgd door Klockhaus, die voor dit project een nieuwe muzikale uitdaging aanging en voor het eerst het hiphopgenre instapte.

De in Zwolle geboren en getogen rapper woont sinds 3 jaar in Emmeloord, waar hij inmiddels voor- en na programma`s van Ali B, Rico (FTG) en Kraantje Pappie op zijn naam heeft staan.
Van origine actief als zanger van een deathmetalband, maakt Simson 4 jaar terug de keuze om over te stappen op het genre hiphop. “Ik zat in die periode fysiek en mentaal erg diep. Deathmetal was voor mij niet langer het genre waarin ik me thuis voelde en een switch naar hiphop zag ik als grote uitdaging. God gaf me een 2e kans. Ik liet drank, drugs en negativiteit achter me. Hiphop heeft mij de boost gegeven waar ik naar zocht. Met Edutainment wil ik mensen motiveren om ook voor hun dromen te vechten.”

Vorige week dropte Simson als aankondiging de videoclip voor “Als alles kan”. De clip is te bekijken via:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=5Nc3fE1PTmg[/url]

De EP telt 7 tracks en kan vanaf nu beluisterd en gedownload worden op

www.Simsonhiphop.nl
en
www.soundcloud.com/simsonhiphop


Artwork door Muni Rahaël.
Gemixed en gemastered door Matthijs Herder.

Tracklist:
01 Podium
02 Luisteraar
03 Sing along
04 Lang verhaal
05 Als alles kan
06 Openbare gelegenheid
07 Reddende engel
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2015 @ 13:49:42 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.