Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Macker024
Nijmegen bitch.
Gepost door Macker024 op zondag 24-01-2016 om 23:07:39
Please laat feedback achter, dan kan ik daarvan leren! Thanks <3

Macker- Snitches
Eywa, stoer doen over app, maar in het echt als ik je zie ben je niet meer cool gek. Achter me rug om, liegen en bedriegen, ik krijg spontaan een fucking opvlieger, vuile bedrieger. Het is nooit goed wat je doet, ze zullen altijd haten, hier heb je een voet, op je kop kapoet, nigguh. Ey vieze vuile flikker. Snitches krijgen Stitches, fuck al die bitches, ze denken ik ben princess, ze denken ze zijn priceless. Maar je kan ze kopen op de markt voor een tientje, kut kiendje, ik wil je schieten maar ik zet je maar in een liedje, om me agressie te uiten, jij vieze! als ik zeg kom, dan back je off, je neemt verlof, krijg de bof, flikker kom, klote jong ik sla je neer, je bent te skeer, deze keer.. Kom je er van af boy, maar de volgende keer, is t klaar gek, Ahoy.

Achter je rug gaan ze om, in je face doen ze niks, je lacht je krom. zo triest eh, ze lijken wel artiesten, die vieze kinderen doen niks anders dan smiespelen. Met je aids bek, ik breek je nek, gestoorde gek, straks is je skull gecrackt, ik sla je maf kil, please vertrek. O, ga je weg met die ene kil? Ga je zeker weer praten, ik knijp je keel. Me echte maten, zij staan achter me en zullen nooit haten. Dat zou jij nooit voelen, jou zou iedereen verlaten. Koeien vla.
----------------------------------------
Hey ik ben Macker, ik woon in Nijmegen en ben een beginnende rapper. Ikzelf zit al een hele tijd in de hiphop muziek en luister er veel naar. Ik ben zelf ook al een tijdje bezig met nummers schrijven!
DeEkte Gepost door DeEkte op maandag 25-01-2016 om 15:44:32
wack
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.