Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Anubis2140 Gepost door Anubis2140 op maandag 12-04-2004 om 22:06:38
Yo mensen!!!!
Kwil effe reclame maken voor onze website
users.pandora.be/rvdrt

Voorlopig staan der enkel oefensessies op, maar ben bezig met de beatjes dus binnenkort (hopelijk ) staan der beats van eigen makelij op grootmoeders wijze....

Kritiek is altijd welkom negatief, positief, whatever....

Peace






[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-04-2004 @ 22:12:27 ]
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 12-04-2004 om 22:27:17
productie zit nog niet goed, raps mogen wat luider dan beats
koel die beat van Fonky Family
dat je zingt in soms vind ik niet goed, mag er wel uit (maar klinkt als een grap?) of anders door iemand die wel kan zingen haha
aan de flow moet nog wat gewerkt worden, maar is moeilijk te verstaan (die tekst moet luider!)
Antwerps accent dig ik altijd dus daar kun je niet fout zitten (voor mijn gevoel)

teksten met een boodschap: misschien het op borgerhout wat rustiger houden? klinkt heel agressief.. voor de rest wel koel

nog wel wat werk nodig maar op de goede weg.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-04-2004 @ 22:33:57 ]
Anubis2140 Gepost door Anubis2140 op maandag 12-04-2004 om 23:45:49
Thx voor de feedback!
En diene beat van FF is idd zalig.
"Soms" is eigenlijk een serieus lieke, maar tijdens die oefensessies doen we nogal belachelijk soms, normaal gebruiken we een zangeres, maar die was nie aanwezig dus ja...Enne "Borgerhouts Manifest" (op beat van Onyx) is inderdaad nogal aggressief, omdat er bepaalde gevoelens in worden geventileert....

Peace!!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-04-2004 @ 23:47:41 ]
SmrildA Gepost door SmrildA op dinsdag 13-04-2004 om 11:26:02
damn, da begin is wel erg En idd, tekst luider. Doet me aan Grenslooz denken. Maar, als je dan zingt, zing dan niet vals.

Met vandaarjuist de Grenslooz stijl (je hebt ook twee zwaarden in je logo Verwachte ik nu wat hardere shit, kwam ook.

Als je zelf gaat producen en het hetzelfde doet, dan lijk je op Pita dingentjes (groot compliment).

Dus: DOE ZO VOORT! ('t is te zeggen, een heel klein beetje anders .


Zeg heum, verstaan, de NL'ers dit dialect wel?
Anubis2140 Gepost door Anubis2140 op dinsdag 13-04-2004 om 21:50:06
Ik ga effe eerlijk zijn hé, wij zijn MEGA fans van IAM , keb echt veel respect voor die gasten en eigenlijk zijn zij en Wu-Tang die ons een beetje hebben geinspireerd, alé qua layouts, pseudoniemen hé en ook qua beats (een klein beetje) alleen het niveau en kwaliteit is kilometers verwijdert van de hunne (ge kunt nie alles hebben int leven hé )
Het toeval wil dat de Oud-Egyptische cultuur, de Arthur legende (de waarden waar de ridders van de ronde tafel voor stonden) en de Japanse - en Chinese cultuur mij fascineren en dat je dat wel terugvindt soms in texten, beats,...
Wat betreft Pita, da was idd een compliment, thx
Zijn txten liggen dichter bij onze leefwereld en daar ligt soms missch wel een sterke gelijkenis , maar die zwaarden in ons logo (onze strijdvaardige micro's ), zijn door IAM geinspireerd, das zelfs al een tekening uit 1997....
Mijn neven zijn van R'Dam en die beginnen ons al te verstaan, dus der is hoop, miss moeten wa surinaamse woorden integreren in onze txten....
In ieder geval bedankt voor de reactie
Peace & i'm out !!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-04-2004 @ 21:54:34 ]
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0114 sec.