Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] 3 ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
big kick in the ass and going fast up... Ik wacht op dat Ty album. Gelukkig nog genoeg andere releases tot die tijd. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ty bennik ook benieuwd naar, maar sowieso komt er binnenkort genoeg smakelijks uit Zwolle. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
k wacht op die van jawat maarja wie niet, en nuwe opgezwolle, en schijnt ook nog 1tje van sticks aan te kome die k natuurlek moet hebben, en idd die van ty ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Engel & Daniël album, in september issie er als het goed is. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
en nog een van kuupie | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
Het nieuwe album van Kool G rap yo, komt steeds meer van bovendrijven ---------------------------------------- betta believe that | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
en natuurlijk Detox van Dr Dre. | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
zeeker ---------------------------------------- betta believe that | ||
brewer Zeg Zwolle! ![]() |
![]() | ![]() |
ik wacht op het Jawat album, heb vandaag stukje van de promo gehoord bij patta, die had jawat gister persoonlijk gedropt zeiden ze, heb de 2 nieuwe opgezwolle shirts gehaald, DOPE shit! ---------------------------------------- Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde? | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
nieuwe DAC! GMJ komt ook met eigen album dus die ook wel. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 24-08-2005 @ 15:55 en natuurlijk Detox van Dr Dre. hell yeah ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nieuwe DAC zal nog wel tijd duren lijkt me he, bedoel... deze cd is pas relatief kort uit. | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
De nieuwe centralz demo ![]() ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Jawat album Public Enemy - Rebirth Of A Nation PumpkinHead - Orange Moon Over Brooklyn Bridge Various Artist - Queensbridge Project Eazy-E - Eternal E: Gangsta Memorial Edition [CD + DVD] KRS-One - The Lost Album Circle of Tyrants (Necro, Ill Bill, Gortex & Mr. Hyde) - The Circle of Tyrants Stretch Arm Strong - Free At Last Cage - Hell's Winter Necro & Non-Phixion - Secret Society Notorious B.I.G. - Duets: The Last Chapter Q-Tip - Live At The Renaissance Atmosphere - You Can't Imagine What Fun We're Having Tragedy Khadafi - Thug Matrix II Danger Doom (Danger Mouse & MF Doom) - The Mouse & The Mask DJ Muggs vs. The GZA/Genius - Grandmasters Dilated Peoples - (title TBA) De La Soul - (title TBA) Ghostface - Fishscale Immortal Technique - The Middle Passage Prodigy (of Mobb Deep) - H.N.I.C. 2 GZA The Genius - The GZA Presents Hi-Tek - Hi-Teknology Vol. 2 Mos Def - The Undeniable Free Flaco Nas - NASDAQ: Dow Jones Big L - Real Legends Never Die Mr. Lif - (title TBA) Nas - The Lost Tapes 2 Rakim - Oh My God Ghostface & MF Doom - Ghostface Meets Metal Face Jurassic 5 - (title TBA) Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx Pt. II Slick Rick - The Adventure Continues Guru - Jazzmatazz Vol. 4: The Sun Always Rises Immortal Technique - Revolutionary Vol. 3 MF Doom - FM Mood MF Doom/Viktor Vaughn - VV3 | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Oh ja zeker die Guru - Jazzmatazz geloof dat ze tijdje terug zeiden september ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 24-08-2005 @ 16:54 nieuwe DAC zal nog wel tijd duren lijkt me he, bedoel... deze cd is pas relatief kort uit. jammer want heb Prof Chillen al grijs gedraait. Wil nieuwe shit van hun ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Ty, DAC, DR DRE, Jawat, Kub, Opgeduveld ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Mijn pad, Yes-r heeft zo'n dope stem ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Yes-R & Typhoon! Daar wacht ik op! ---------------------------------------- onderschrift | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ik kijk toch meeste uit naar album van Ty.. en toch ook wel naar die van yes-r.. weet niet helemaal waarom, mss omdat ie ft doet met ty ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nieuw album van linkin park en evanescence.. ik dacht ik doe is een keer iets anders dan alleen hiphop ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
jawat's zwarte aap nieuwe opgezwolle nieuwe kubus typhoon's debuut ook wel btje Detox van dre ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 24-08-2005 @ 23:36 nieuw album van linkin park en evanescence.. ik dacht ik doe is een keer iets anders dan alleen hiphop Braak. Doe dan wel iets anders dan hiphop dat goed is. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
die nieuwe opvolger van de hit kylie ---------------------------------------- betta believe that | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Opgezwolle Opgeduveld yes-r Goudse Snippers Turrie shit en natuurlijk Extince... ( misschien valse hoop ?? ) ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
nieuwe van immortal technique | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
mijn Vloeistof dat op pukkelpop gestolen was ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
sukkel, wie neemt er dan ook originele cd's mee naar een festival. Originele cd's horen thuis in het cdrek te zijn. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Ik had die op het festival zelf gekocht... Ergens anders vond ik de cd niet Had ze gekocht en DGE en vriend waren alleen op de camping en ze hadden die geluisterd en die vriend had de cd speler niet in de tent gezet denk ik.. Dus ik mijn cd kwijt [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-08-2005 @ 15:20:09 ] ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Haha ik ben die CD ook kwijt, zonde, maar waarschijnlijk mijn eigen schuld. Het doosje zit hier nog in m'n rek met brandstof er bij, heb die cd voor het laatst beneden gezien, gewoon thuis dus. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
die van Kanye West. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
w0rd! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 25-08-2005 @ 15:47 Haha ik ben die CD ook kwijt, zonde, maar waarschijnlijk mijn eigen schuld. Het doosje zit hier nog in m'n rek met brandstof er bij, heb die cd voor het laatst beneden gezien, gewoon thuis dus. Het is een mirakel, precies hetzelfde hier. Met alleen nog fukking brandstof erin haha tough luck gewoon. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
The Opposites - De Fik Erin Dr Dre - Detox En andere Aftermath/Interscope/Shady/G-unit shit. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Nieuwe Opgezwolle en Opgeduveld eind dit jaar, verder wacht ik nog steeds op die Tribe reunie. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
VSOP JAWAT! Terilekst (Solo) Opgezwolle | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
op het volgende Eminem-album ^^ ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
paradox (zie reclame rechtsboven) ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Henky |
![]() | ![]() |
Is al gereleased ---------------------------------------- Op eenzame hoogtes is het koud... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ik wacht eigenlijk met smart op Unorthadox' album. 2005 zou hij iig uitkomen (werd in juni verteld), en voor die tijd zou er nog een promo album komen genaamd "The Gift", die op internet gereleased zou worden, 63 gratis minuten muziek. Allemaal van www.statemagazine.nl btw.. Ff bij homergrown checken, en dan unorthadox filmpje, meest veelbelovende mc in mijn ogen. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Jawat! ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Wacht ook nog op een album dat kills uit me stad uit gaan brengen | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lau schreef op 26-08-2005 @ 18:04 Jawat! ---------------------------------------- De louter rijm | ||
K-Non a.k.a: Spliffmeister |
![]() | ![]() |
ik zou wel wat nieuwe opgezwolle shit willen horen, en ik hoop dat extince nog met een nieuwe cd komt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2005 @ 19:15:44 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Herrie Oei ![]() |
![]() | ![]() |
Nieuwe Opgezwolle duurt ook wel lang ja. Live doen ze ook helemaal geen nieuwe tracks. Ten minste, niet als ik ze zie. ---------------------------------------- Vieze shit, hou je niet tegen met een spatbol. | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
ut zwarte aap ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Fisscher PROtester ![]() |
![]() | ![]() |
JAWAT!! ---------------------------------------- Wees gerust onbewust Of bewust ongerust | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
hmms tijdje geleden in Melkweg wist Sticks nog door die mic te melden dat nieuwe opgezwolle 'er bijna aankomt' tijdens die State Party. En toen ik naar Microphone Rayacties Tour was zei Sticks ook dat het niet meer lang zou duren...hopelijk nog wel 2005 : ~ ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
als hij zegt bijna, dan moet je ongeveer er vanuit gaan dat hij over 3 jaar bedoeld ![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] 3 ] |