Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
The R Gepost door The R op dinsdag 20-04-2004 om 08:10:40
Effe een Vraagje

Kan ik hier een eigen forum starten? Zo ja hoe?
Zo nee waarom niet?
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 20-04-2004 om 08:50:00
nee, omdat iedereen dat dan wil doen. Maar wat voor een subforum had je in gedachten dan.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 20-04-2004 om 10:49:58
eigen forum of eigen topic? een topic kan je starten door op de link "nieuw topic" te klikken onder of boven aan een topic of topiclijst.

eigen (sub)forum(s) kan uiteraard niet. zou geen goede zaak zijn
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 20-04-2004 om 11:08:04
spade, hij heeft toch net een nieuw topic gemaakt

je mag van mij wel een eigen forum hebben, kost je 20 euro per maand.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 20-04-2004 om 11:13:08
Quote:
limon schreef op 20-04-2004 @ 11:08:04
spade, hij heeft toch net een nieuw topic gemaakt

je mag van mij wel een eigen forum hebben, kost je 20 euro per maand.

rot toch een end op wakker figuur...

tis krap an 11 uur en net 2 uur in bespreking gezeten dus ik ben nog beetje duf
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
The R Gepost door The R op dinsdag 20-04-2004 om 11:52:29
Ik had nog niet echt dergelijke plannen. In ieder geval iets wat jullie al hebben. In de richting Muziek soort gelijk aan - Battlecorner - Andere regels. Andere style. Het is zeker anders, want anders heeft het geen zin om iets te maken wat er al is. Maar als het niet kan heeft het ook geen zin om daar verder op in te gaan. In ieder geval dan weet ik genoeg.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 20-04-2004 om 11:54:25
kom maar met een concreet iets, dan kunnen we checken of het de moeite waard is.
The R Gepost door The R op dinsdag 20-04-2004 om 12:07:06
Ok is goed. Ik post het zometeen mijn plannen. Ik ben nu op mijn werk maar Wie zijn jullie eigenlijk. Gewoon bezoekers, beheerders, admin van de site?? Of Wat?? En hoe zie je dat aan een persoon??
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 20-04-2004 om 12:11:07
Hier kan je mooi zien wie waar modje is.
Spade & Dap zijn de bouwers cq host regelaars.
Om het maar even samen te vatten. De FAQ biedt een wat uitgebreider antwoord.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 20-04-2004 om 12:11:11
Gepost door dap (Crew)

daar.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 20-04-2004 om 12:23:03
Mensen met een rood kleurtje zijn administartors over heel NLhiphop (site en forum) en hebben dus idd (Crew Of in mijn geval Developer) achter hun naam staan. Administartors hier zijn Dap(ozza), Limon en Spade.

Verder heb je mensen met een blauwe nick, dat zijn moderators op een subforum. Achter de naam staat ook altijd wat die persoon is / doet.

En een aantal mensen doet ook wat op de frontpage en niets op het forum, deze zijn verder niet echt herkenbaar.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2004 @ 12:33:42 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
The R Gepost door The R op dinsdag 20-04-2004 om 13:28:44
Nou ik ben Ravi(THE R). Werk momenteel bij een internet bedrijf op de 2e lijn. En kom uit Amsterdam. Veel van mijn vrienden zeiden dat ik effe op deze site moet kijken, omdat hun het leuk vinden om hier dingen te droppen. Dat is 1 van de redenen waarom ik hier een forum wil plaatsen. Ik denk heel anders over de regels die Battlecorner heeft en de manier van reageren op de forum. Ik wil meer structuur, battle's meer organisatie erin. Een forum die een andere kijk heeft in die richting.
Zometeen hoor je van me hoe, wat en waar@
The R Gepost door The R op dinsdag 20-04-2004 om 13:36:26
Wat doen jullie eigenlijk de hele dag? De site onderhouden? Werken jullie? Als ik mag vragen ben gewoon effe wat nieuwsgierig
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 20-04-2004 om 13:50:58
Werk studie school is geloof ik de samenvatting van wat de dingen is wat mensen doen. Dit is erbij als hobby.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 20-04-2004 om 19:53:04
Euhmz, werk gewoon full-time als sysadmin. Daarnaast doe ik tussen de vrijwilligerswerkzaamheden door, het maken van de nlhiphop site en het forum (de achterliggende code dus).
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 20-04-2004 om 19:58:27
werk,parties met hedon,parties checken,foto's maken,muziek checken,nlhiphop
The R Gepost door The R op maandag 03-05-2004 om 15:26:17
Ik heb effe zitten denken. Wat dachten jullie van een lyrical Page
Niet battlen, maar teksten droppen. Waarop mensen ook commentaar
kunnen geven op elkaars teksten. Echt voor de mensen die gewoon hun teksten kwijt willen. En het hoeft niet alleen maar een bepaalde style. Gewoon alle stylen door elkaar. En teksten van hun bestaande artiesten droppen en beoordelen. Lijkt dat iets wat jullie misschien interresant zouden vinden??
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 03-05-2004 om 17:57:33
zou kunnen,

wat ik doe: full time baan en momenteel verhuizing regelen.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.