Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 22-04-2004 om 20:30:35
De politie Utrecht trof gistermiddag een 77-jarige man aan die langs de A12 in de buurt van Doorn richting Arnhem aan het wandelen was. De bejaarde was gekleed in een roze spijkerpakje, een kort rokje en een jasje met daaronder zuurstokroze panty's.

Toen agenten de man aanspraken begreep hij niet waar de agenten zich druk om maakten, omdat hij naar eigen zeggen al zestig jaar wandelingen langs de A12 maakt. De politie heeft de man, die niet verward over kwam, een lift gegeven naar de afslag Doorn. Daar heeft hij zijn wandeling weer voortgezet.


owwwkeee.......
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 22-04-2004 om 20:31:30
Kinky...
dap
038
Gepost door dap op donderdag 22-04-2004 om 20:33:22
De bejaarden zijn los ...

"Een 78-jarige inwoonster van Uden is dinsdagmorgen aangehouden op verdenking van het bekrassen van een auto. De vrouw werd betrapt toen zij, al rijdend op haar scootmobiel, een personenauto bekraste met haar sleutels.

De vrouw reed met haar scootmobieltje door de Neringstraat Oost in Uden alwaar zij met haar sleutels een geparkeerde auto bekraste. Een voorbijganger zag het gebeuren en belde de politie. De bejaarde vrouw is aangehouden en meegenomen naar het politiebureau om een verklaring af te leggen."
Obay
CARAJOO
Gepost door Obay op donderdag 22-04-2004 om 20:37:46
wahaahahahahah
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 22-04-2004 om 20:38:52
hehe, ga ff een bejaarde arresteren..
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op vrijdag 23-04-2004 om 01:59:48
moet kunne die zijn me een partij onbeleefd zeg die ouwe lui
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op vrijdag 23-04-2004 om 09:05:24
hebben ze geen pics ofzo
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 23-04-2004 om 09:40:17
hopelijk niet
wess
Wees verstandig en fok niet met Wess
Gepost door wess op vrijdag 23-04-2004 om 11:00:01
die ouderen van tegenwoordig
met de pet op..(maarjah ik heb altijd een pet op.. huilen dus!!)
----------------------------------------
Ongelofelijk als Haribo! Als Tom cruise ik 'm als afro in m'n cabrio. Ik zie je laterzz jo!!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.