Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: [1] 2 ]
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 23-04-2004 om 22:42:05
2003 was dope:

https://www.nlhiphop.nl/album.php?id=36
https://www.nlhiphop.nl/album.php?id=37
https://www.nlhiphop.nl/album.php?id=38

wie gaan dr in 2004 mee naar Duitsland voor dit festival? Laatste nieuws:

"MOBB DEEP bestätigtHavoc und Prodigy aka. MOBB DEEP werden auf dem splash! performen. Seit vielen Jahren versuchen wir schon die New Yorker Legenden auf das splash! zu holen und nun haben wir es endlich geschafft. Wir freuen uns daher besonders das neben Busta Rhymes ein weiterer hochkarätiger US-Act auf dem splash! 2004 auftreten wird. Mobb Deep haben 1995 mit ihrem Album "The Infamous" einen 100%igen Hip Hop Klassiker veröffentlicht. Ein Album vollgepackt mit Hymnen die fast jeder mitrappen kann. Der Auftritt von Mobb Deep wird mit Sicherheit eines der Highlights des diesjährigen splash! sein. "
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op vrijdag 23-04-2004 om 22:46:11
IAM komt de beste franse hiphopgroep uit marseille

dus ja ik kom wel zeker denk ik
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 23-04-2004 om 23:32:04
DDM
Antwaarpe
Gepost door DDM op zaterdag 24-04-2004 om 01:39:39
woot !!! Mobb Deep, etc... man man man. Ik hoop dat zoiets doorgaat want spijtig genoeg hebben veel rapgroepen de neiging om juist op voorhand af te bellen. Geloof me ik heb zo al honderden optredens meegemaakt.
----------------------------------------
Nederlandse Antwerpenaar tot op het bot
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 24-04-2004 om 10:18:16
dat gaat echt wel door hoor! Splash vorig jaar ook met veel grote namen, dat is echt een mega festival
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 24-04-2004 om 13:46:27
zeker dat ik weer naar splash ga vorig jaar was de shit! fok lowlands en al die andere festival splash is echt veel en veel doper!
en er kunnen zeker ook wel namen afzeggen....vorige jaar
head prez en planet asia maar dat is niet zo erg er blijft zeker meer dan genoeg over ook al is t jammer
rappers zijn nou eenmaal luie mother fuckers ...ok niet alle.
vorige jaar heb ik zoveel gezien...greis, redman, de la soul, brand nubien,mac lethal, looptroop,die sekte, dj kool, dj honda, ik kan nu ff niet op meer komen maar ik weet zeker dat ik de grootste namen nog vergeet
en over die line-up hoef je je zeker geen zorgen te maken
er komt eigenlijk veel te veel en ieder jaar weer opnieuw!
als je even geen zin hebt in hiphop dan ga je lekker naar t reggea stage of lekker zwemmen in t meer
s avonds zijn er ook nog mad chille drum n bass feesten
als je daar graff shit ziet valt je bek open zover dat je bijna met je kop op de grond ligt damn die shit is gruuuuuuwelijk!!!
je kunt er zelfs hiphop karaoke hoe vind je die
neem veel geld mee voor alle dope kleren die je er kunt kopen voor heeeel weinig geld!
ik wil dit jaar zeker saian cupa crew,wurzel 5, en iam checken
ow ja looptroop komt alweer en pete rock is ook niet verkeerd geen idee wat er nu al allemaal bekent is ik weet alleen dat ik me geen zorgen hoef te maken over die line up want die is altijd zo...
let er wel op dat t daar 40 graden is! neem een pet mee ofzo

als jullie mee willen er rijd ook een bus vanuit nederland dus als je er meer over wilt weten check dit!

http://www.thecypher.nl/bus

je kunt er ook ff kijken voor dope pics van vorig jaar van verschillende sites dus kortom die shit is de bom!

----------------------------------------
www.serife.nl
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 24-04-2004 om 13:48:31
ow ja en fuck busta daar snap ik dan weer ff niks van maargoed

en voor t breakdancen mag je ook best komen
er is een groot skate park op t water ook super dope!

nouwe nu stop ik ff hoor ik kan er wel urewn over lullen

ow wacht
en overal waar je loopt zijn cyphers bezig mensen die rappen en beatboxen en andere mensen die er dan omheen staan om te kijken die sfeer is daar echt zooooo goed!

in verhouding is die shit ook mad goedkoop een kaartje was vorig jaar 70 euro terwijl lowlands 115 is ofzo
dus ik zou alvast maar gaan sparen als ik jullie was!

zo ik kan zo in t promotie team vind je niet

[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2004 @ 13:50:58 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 24-04-2004 om 13:49:06
hiphop karaoke, ja hahaha we hadden net niet genoeg drank op om daar aan mee te doen... splash was vorig jaar koel, zeker weten. Geen woord gelogen wat mizou allemaal zegt.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 24-04-2004 om 13:52:16
en ik vergeet nog een hoop dus...kun je nagaan!
er is 1 min punt....
dat zijn de wc's die zijn echt te goor
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 24-04-2004 om 14:11:05
en kapotte waterkranen op 1 veld... toevallig waar wij stonden
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 24-04-2004 om 14:57:53
ow ja nog 1 ding
ze doen niet moeilijk over smoken als je eenmaal binnen bent..iedereen zit er te paffen

alleen voor je binnen komt moet t t ff verstoppen..in je schoen ofzo
ze delen overal lange vloei uit en tippies hehe
dope toch!
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 27-04-2004 om 22:45:20
precies dus LIMON! SPOOK! kommop ga mee daarheen. Kost echt niks in vergelijking met bijv lowlands ofzo en tis mega en gezellig.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 27-04-2004 om 23:01:18
ik ga vanuit Belgica whiee
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 28-04-2004 om 09:32:02
daar hou ik je dan wel aan!
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op woensdag 28-04-2004 om 09:40:09
ja ta!
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 28-04-2004 om 12:44:34
Het lijkt me erg dope...

Hoe is het geregeld met overnachtingen daaro? Moet je in een tentje slapen of gaat het feest gewoon door of is er een hotel ofzo?
dap
038
Gepost door dap op woensdag 28-04-2004 om 13:18:15
er is een hotel een eind er van af, het is net lowlands alleen dan in duitsland en met alleen maar hiphop.
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 28-04-2004 om 13:50:44
wat is de wereld toch klein...

De man achter die bus woont bij mij om de hoek
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 28-04-2004 om 14:40:48
ik wil wel gaan, moet alleen nog plannen met m`n vriendin. Als ik ga stel ik m`n auto en rijskills ter beschikking

NLhiphop goes splash

dit weekend meteen ff kortsluiten met vriendin
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-04-2004 @ 14:41:57 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 28-04-2004 om 14:47:11
we kunnen ook met z'n allen met die bus
dap
038
Gepost door dap op woensdag 28-04-2004 om 14:54:46
naah bus zit je aan dingen vast, opzich is t wel koel hoor maar eigen vervoer heeft ook wat. Bijv ik moet dan eerst naar adam om vervolgens weer langs zwolle te gaan..schiet niet op.
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 28-04-2004 om 14:58:25
vanuit amsterdam is geen probleem ik lees die bus site nu, ziet er wel leuk uit. ook gezellig natuurlijk. Hoeveel nlhiphoppers gaan er in 1 auto?

en gaan jullie in tent of hotel?
dap
038
Gepost door dap op woensdag 28-04-2004 om 15:05:10
ja die bus van Venz is vast koel en gezellig.... mizou is dr vorig jaar mee gegaan dus die weet meer vorig jaar zijn we met drie man dr heen gegaan in 1 auto en daar kwamen we mizou etc weer tegen

alleen vorig jaar zijn we ook nog wat chemnitz heengegaan om te ontbijten enzo en dat was errug relaxed. We stonden gewoon op de camping met tenten en dat was koel, wij waren in onze buurt de enige die bijna beetje goede en harde muziek aan hadden dus was wel lache snachts.
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 28-04-2004 om 15:08:28
Quote:
dap schreef op 28-04-2004 @ 15:05:10
ja die bus van Venz is vast koel en gezellig....


hopelijk hebben ze airco
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 28-04-2004 om 15:36:55
in mijn auto kunnen wel 4 man. Ik bedoel, dap ik en spade behoren niet tot de 1.80m+ mensen van NL....
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 28-04-2004 om 15:45:14
ik denk dat ik voor de bus ga aangezien ik nog wat vrienden mee ga proberen te krijgen...

maar ik slaap er nog een nachtje over.

Julile hebben me in ieder geval zover dat ik mee ga
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 28-04-2004 om 15:51:12
nou ja, ik heb ook nog geen bevestiging gegeven, ik werk gewoon standaard met ALS IK GA in mijn zinnen


----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op woensdag 28-04-2004 om 17:40:46
niet praten maar plannen limon. Het zou wel weer zonde zijn als je dit jaar ook niet meegaat. Echt , het is daar koel. We gaan toch wel met meer auto's gok ik aangezien er meer mensen meegaan.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 28-04-2004 om 18:52:37
go spook go spook ja toch beter ga je ook met de bus mee....is veel leuker dan een auto
t enige nadeel kan idd wat dap zegt als je verweg woont moet je eerst naar amsterdam komen...grappig dat venz bij jou achter woont...chille gast!
vorig jaar was echt ideaal met de bus je stapt in en weer uit en je hoeft niet te zeulen met spullen enzo (wel als je met de trein gaat )
we waren toen maar met 26 man in een bus met 50 zitplaatsen dus dat was goed te doen ieder 2 zitplaatsen! dolle pret!!!!
ik verwacht dit jaar dat er wel een dikke dubbeldekker gaat rijden als t niet meer is..je hebt natuurlijk altijd nog een hoop afzeggers op t laatste moment maar die dubbeldekker moet er zeker komen.
er gaan vet veel mensen mee en stuk voor stuk zijn ze relax
op enkele na AHUM! ik hoop dan ook maar dat die gene dit jaar niet mee gaat anders is t jammer maar dan word t echt wel t bagage hok voor die gene haha! niet lief maar ja soms ben ik ook niet lief!
spook je gaat zeker geen spijt krijgen!

je kunt in een hotel of gewoon komen met je tent ik zou voor t laatste gaan dan hoor je nog is wat...bijvoorbeeld HELLLGAAAAAA dope toch!
op de camping zijn overal cyphers (mensen die rappen en beatboxen in kringetjes)

t hotel schijnt ook wel chill te zijn t is niet zo duur (30 euro per nacht geloof ik) en t zit ook helemaal vol met splash peeps alleen moet t lijkt me dat je dan helemaal uit de sfeer bent kamperen hoort er gewoon bij JATOCH!?!

ik heb even nisk meer te zeggen

tot de volgende keer



----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op woensdag 28-04-2004 om 18:55:06
wat mizou zegt!
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 28-04-2004 om 18:56:30
ow ja nog 1 ding let niet op de spel fouten
ik zit niet voor niks op de kunst akademie...ik kan gewoon niet schrijven/typen
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op woensdag 28-04-2004 om 18:59:52
en als dat niet genoeg is check die pics van ons en daarna die op bijv HIJS dan
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 28-04-2004 om 19:11:58
haha mizou bedoel je die ene die naast koek zat in de bus ofzo?
die geeuw-pic is trouwens meesterlijk
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 28-04-2004 om 20:06:22
ja die LRF!
maar ze zat niet naast koek! damn yo koek is ook neit gek hoor!
----------------------------------------
www.serife.nl
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 28-04-2004 om 20:29:05
koek is wel gek

maar ik had begrepen dat hij naast ze zat
hoe dan ook die pic was VET (snap je hem vet )
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 28-04-2004 om 20:37:07
Quote:
LRF schreef op 28-04-2004 @ 20:29:05
koek is wel gek

maar ik had begrepen dat hij naast ze zat
hoe dan ook die pic was VET (snap je hem vet )


dat je dat tussen haakjes er nog bij zet zeg!
natuuuuuuurlijk snap ik je duh!
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op woensdag 28-04-2004 om 20:38:18
vet

iemand -hoe heet die ene rooie gozer ookalweer - gezien?
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 28-04-2004 om 21:28:59
hehe

ok ff ontopic blijven
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-04-2004 @ 21:29:53 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 29-04-2004 om 00:45:36
Quote:
limon schreef op 28-04-2004 @ 15:36:55
in mijn auto kunnen wel 4 man. Ik bedoel, dap ik en spade behoren niet tot de 1.80m+ mensen van NL....


Mijn auto gaat zowieso mee denk ik. Krijg volgende week me nieuwe auto enzo. Kan 4 man hebben met bagage (niet in Jumi hoeveel heden).
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 08-06-2004 om 22:17:25
Hallo dap!

Na, schon aufgeregt und in heller Vorfreude auf das splash!? Klar, sind ja auch nur noch wenige Wochen bis zum Festival. Deshalb haben wir noch ein paar nützliche Informationen für dich zusammengetragen. Zu guter Letzt haben wir auch unser Lineup noch weiter ergänzt. Wer jetzt glaubt, dass wars schon, täuscht sich. Weitere Acts sind in Planung!

Die Neuen im Lineup:

Stonesthrow & DefiniteJux sind die Ikonen der amerikansichen Hip Hop Underground Labels. Die besten Acts schicken sie zu uns auf splash! - Natürlich auf vielfachen Wunsch der splash! Headz.

Mr. Lif & Akrobatik
Genre: Hip Hop (US)

Wildchild, Oh No, Medaphoar
Genre: Hip Hop (US)

Zion I
Genre: Hip Hop (US)

Weiterhin neu im Lineup:
Assassin
Genre: Reggae (JA)

Neue Stage - Freestyle Stage:
Ein weiteres Novum in diesem Jahr ist die brandneue "Freestyle Stage". Auf dieser werden sich weitere europäische Festivals mit ihren Künstlern präsentieren. Als Partner haben wir die holländische "BlockJam", das tscheschiche "HipHopKemp" und die Hip Hop Bühne der "Rheinkultur" gewinnen können. Diese werden eine 3 - 4 stündiges Showcase ihrer Acts bieten und dann ist "Open Mic" das Thema. Wer sich dem kritischen Publikum stellen will, kann das hier tun.

Überblick total:
splash! ist nicht nur eine Bühne, splash! bietet viel mehr! Neun verschiedene Bühnen, Zelte und Areas gbt es Sport, Musik, Kunst und Action. Eine Übersicht, sortiert nach Tagen und Areas findest du hier.

Guide ist geil:
Ab sofort gibt es dein kleinen und höchst praktischen splash! Guide im A6 Format wieder. Wer scharf auf das Teil ist, geht zum Ticketdealer seines Vertrauens und beorgt sich das Meisterwerk der modernen Buchdruckkunst. Für Leute, die nicht wissen, wo sie den Guide herbekommen sollen, denen bieten wir die Möglichkeit an den Guide per Post zu bestellen. Wie? Ganz einfach!

Schicke uns einen mit 0,56 Euro frankierten, an dich addressierten, A5 Umschlag mit der Aufschrift "BÜCHERSENDUNG" zu und du bekommst den Guide in den Briefkasten. Hobbythek Style!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2004 @ 22:21:06 ]
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 08-06-2004 om 22:19:16
lekker dat duits
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 08-06-2004 om 22:26:55
Koel dat Blockjam daar ook represent! Ben benieuwd wie/wat daar optreed dan namens nederland.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 29-06-2004 om 12:42:52
zijn er nou nog mensen die met de bus of anders gaan?

ik ga iig
----------------------------------------
www.serife.nl
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 29-06-2004 om 12:45:41
sjit moet mn splash-maagdelijkheid nog een jaartje gaan verlengen denk ik. Ga het helaas niet halen, midden in een verhuizing, moneywise en net n paar dagen voor mn vakantie. Volgend jaar maar dan
----------------------------------------
clonebabybeats baby
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 06-07-2004 om 09:04:04
Ik ga! Wie gaan nog meer?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 06-07-2004 om 09:34:03
euhmz... met wie ga jij dan? toch niet met ons hoop ik he
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 06-07-2004 om 15:43:08
ey dap vertaal dat duits is!
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 06-07-2004 om 15:56:22
dikke pik jij vertaalt dat frans ook nooit
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 06-07-2004 om 19:14:59
kleine pik ik post dan ook nooit franse teksten hehehehehe
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 10-07-2004 om 20:11:44
Splash update:

Es gibt eine Veränderung im Showcase von PETE ROCK & CL SMOOTH. Außeredem haben wir einen weiteren US Top DJ im Lineup!

Quote:
Trotz schriftlicher Zusagen von Pete Rocks Agenten wurde uns mittgeteilt, dass Pete Rock nicht beim splash! sein wird. Dennoch wird sein früherer Bandkollege CL Smooth vor Ort sein und auch das unveränderte Set von "Pete Rock & CL Smooth" performen.


Pete Rock komt dus niet ondanks schriftelijk bevestigingen vooraf..


Quote:
Da Pete Rock ja bei "Pete Rock & CL Smooth" "lediglich" als DJ & Produzent fungiert und nur einen verschwindend geringen Wort-Anteil lieferte, wurden uns keine qualitativen Einbußen im Set von CL Smooth versprochen. Der Rapper der beiden wird die bekannten Hits wie "They Reminisce Over You (T.R.O.Y.)", "I got a love" unverändert performen. Den Fans wird also ein klassisches "Pete Rock & CL Smooth" Showcase geboten - auch wenn leider nicht der erwartete DJ hinter den Decks steht. Plausible Gründe konten uns dazu leider bisher noch nicht genannt werden. Unseres Wissens nach, sind persönliche
Differenzen zwischen Pete Rock und CL Smooth jedoch ein Hauptgrund für die Absage von Pete Rock.


Splash denkt dus dat ie niet komt doordat Pete Rock en CL Smooth uit mekaar zijn... maar redenen zijn niet genoemd.


Quote:
Wir bedauern dennoch diese Situation und mußten wieder einmal
feststellen, dass man als Veranstalter der Willkür und Unprofessionalität mancher Acts und Agenturen leider ausgeliefert.


onprofessionele agents en willekeur van de acts .. tja komt me erg bekend voor! Al die fokkin afzeggingen in NL...

Quote:
Auch Anfragen zu einem Solo DJ Set von Pete Rock sind leider auf taube Ohren gestoßen und so haben wir uns entschloßen, nicht weiter in eine unsichere Bank zu investieren.


Solo dj set komt er ook niet ...

Quote:
Da wir gerade beim Thema DJ Set sind; Der DJ von BUSTA RHYMES, DJ SCRATCH aka. SCRATCHATOR (Ex DJ von EPMD und DMC America Champion) wird am Samstag im Hip Hop Zelt ein hammermäßies Clubset spielen. Party on!


Dj van Busta komt zaterdags een set spinnen ..

Quote:
Desweiteren arbeiten wir immernoch an der Zusage eines Spitzenacts.
Hier möchten wir uns allerdings Namen noch vorbehalten, da wir hier
alle Fakten erst absichern wollen.


ze werken aan vervangings act..

Naja, splash gaat zowiezo wel koel worden!
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0097 sec.