Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
Vagevuur Gepost door Vagevuur op donderdag 02-08-2001 om 00:24:49
dit kreeg ik dus in mn postdoos:

Gister in de efteling was het heeeel koel en iedereen die naar huis is
gegaan: WHYYYYY???? Het was ook helemaal niet superdruk ofzo en de langste
wachttijd die we hadden was 20 minuten. Daarna hebben we met 25 man heel
lekker en vooral heel veel gegeten in de Chinees om vervolgens terug te
keren naar Rotterdam.

Over een kwartiertje vertrekken we dus naar Tropicana.
Dat is te vinden op de Maasboulevard in Rotterdam op nummer 100. Hoe kom
je daar? Pak de trein naar Rotterdam Blaak, loop dan langs het
braakliggende terrein de brug over, ga naar links en dan zie je langs de
maas in de verte Tropicana al liggen. Echt maar 5 minuten lopen dus.

We zitten in Tropicana tot een uur of 1900. Daarna gaan we de stad in om
ergens wat te eten en daarna pakken we om 21.15 de bioscoop: Pathe
Schouwburgplein, en we gaan naar de film THE HOLE.

Alles wordt uit de Cp pot betaald dus. Als je niet komt, betekent dit niet
dat je meer geld terug krijgt van Cp dan de anderen. Samen uit samen thuis
uiteraard. De week is pas vrijdag afgelopen


Oftewel, voor de mensen die naar huis gingen, het restgeld werd dus door andere mensen opgemaakt. En hier ga ik dus wel ff moeilijk over doen!

samen uit samen thuis my ass!
mhr-zip
*gaap*
Gepost door mhr-zip op donderdag 02-08-2001 om 01:01:15
Misschien krijg je ook nog een leeg pakje condooms voor anaal gebruik terug, omdat je zo lekker genaaid ben :p
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 02-08-2001 om 10:18:53
Ik zou het er ook niet echt met deze constructie eens zijn.
Je gaat mee met een groep mensen, die door toedoen van een aantal herrieschoppers in de groep van het terrein afgegooid worden (wat dus niet jouw schuld hoeft te zijn). Dan behoor je gewoon een gedeelte van je geld terug te krijgen, als je niet met verdere activietien mee doet.
Verder is het zo dat je nu extra geld kwijt bent aan vervoerskosten, mocht je ervoor kiezen wel aan die verdere activiteiten mee te doen: wie betaalt dat?
Zoals ik het zie is iedereen gewoon keihard genaaid! En ik weet dus wel zeker dat ik volgend jaar weer NIET meega. Ik kan me geld wel beter gebruiken....
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
pascal140
Zo nu eerst een bakkie!!!!!!!!
Gepost door pascal140 op donderdag 02-08-2001 om 13:58:00
Dit is wat ik ff kwijt wou!!!!!!!

Godverdomme!!!!, dit geouwepestpokkepleureshoer moet nou eens voor bij zijn aan de zijde van vagevuur!!!
Waarom was jij zo amicaal op cp en zij je dat alles retecool was en nu loop je te zeiken.
Je had ook in plaats van zo vag te doen gewoon mee doen met de alternatieve aktieviteiten.
Maar ja.......................... WIJ HEBBEN GEWOON EEN KEWLE TIJD GEHAD EN JIJ HEB DIT GEWOON GEMIST EN DAT KAN ZELFS GELD NIET VERVANGEN!!!!

LAMLUL!!!!!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 02-08-2001 om 14:10:16
pascal140 schreef:
> Maar ja.......................... WIJ HEBBEN GEWOON EEN KEWLE TIJD GEHAD EN JIJ HEB DIT GEWOON GEMIST EN DAT KAN ZELFS GELD NIET VERVANGEN!!!!
>
> LAMLUL!!!!!

Bij deze als eerst het verzoek niet te gaan flamen, stellen we niet echt op prijs.

------

Verder kan ik niet anders als het eens zijn met een aantal CP'ers die nog al pissig zijn dat HUN geld er door anderen doorheen wordt gejaagt.

Niet iedereen heeft zin elke keer naar R'dam te moeten afdalen, of met z'n allen in 1 kubusje te zitten. (Als dat ding al niet kantelt met 46 man er in).

Er had gewoon de KEUZE moeten zijn of mee doen geen geld terug, of niet mee doen en geld terug wat er nog was toen jullie van CP af werden getrapt.

Maargoed ik ben er (gelukkig) niet bij geweest. Kan alleen zeggen dat wat ik zo van allerlei kanten hoor dat het ERG slecht geregelt is omtrent de KEUZE wel of niet mee doen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
mhr-zip
*gaap*
Gepost door mhr-zip op donderdag 02-08-2001 om 14:11:23
>WIJ HEBBEN GEWOON EEN KEWLE TIJD GEHAD EN JIJ HEB DIT GEWOON GEMIST EN DAT KAN ZELFS GELD NIET VERVANGEN!!!!
>

Mja tis altijd kewl met het geld van een ander
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2001 @ 17:26:25 ]
McBouncer Gepost door McBouncer op donderdag 02-08-2001 om 14:27:29
pascal140 schreef: "Waarom was jij zo amicaal op cp en zij je dat alles retecool was en nu loop je te zeiken.
Je had ook in plaats van zo vag te doen gewoon mee doen met de alternatieve aktieviteiten."

Wees nou maar blij dat de helft niet meedeed aan die activiteiten, anders was die Chinees helemaal niet te betalen geweest!
----------------------------------------
Is it coz I is black?
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op donderdag 02-08-2001 om 14:33:18
pleur toch op met die cp
cp is zuigt
cp is mislukt
jullie hebben bewezen dat jullie kleine pubers zijn door weg gekickt te worden.
en ik vind het helemaal triest dat degene die niet meewillen/kunnen doen aan die zogenaamde alternatieve (stand te pe verzonnen) dingen gewoon hun geld kwijt zijn en ook nog een met kwaads ogen worden aangekeken dat ze geld terug willen enz. 1 in woord SAD

ik zeg geeft die kids hun geld terug.
geld op maken van een anders is lame zeker als het toch naar mijn mening nog wel om een paar honder piek gaat

ThA LoRdV hAs SpOkEn
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2001 @ 14:37:47 ]

----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
Vagevuur Gepost door Vagevuur op donderdag 02-08-2001 om 16:37:43
> Godverdomme!!!!, dit geouwepestpokkepleureshoer moet nou eens voor bij zijn aan de zijde van vagevuur!!!
> Waarom was jij zo amicaal op cp en zij je dat alles retecool was en nu loop je te zeiken.
> Je had ook in plaats van zo vag te doen gewoon mee doen met de alternatieve aktieviteiten.
> Maar ja.......................... WIJ HEBBEN GEWOON EEN KEWLE TIJD GEHAD EN JIJ HEB DIT GEWOON GEMIST EN DAT KAN ZELFS GELD NIET VERVANGEN!!!

CP was idd wel cool, voor de tijd dat we in het park zaten. Totdat we eruit werden geschopt. Er werden uit frustratie maar activiteiten bedacht waaraan iedereen maar MOEST meedoen, anders gebruikten anderen jouw geld.

Ik heb verdomme gekozen voor een week CP, en daar heb ik ook voor betaald. Als er iets vervangends wordt georganiseerd OK, maar dan wil ik wel de keus hebben om er wel of niet aan mee te doen.

Ik heb nu een mailtje binnengekregen waarin staat dat ik alsnog 160 piek kan terugkrijgen. Dat is een zeer goede zaak, waarschijnlijk besefte de groep 'echte' centerparcers dat het beter was eieren voor hun geld (haha) te kiezen... Om verdere problemen te voorkomen...

owjah... nog een leuke uitspraak die vast wel van toepassing is op dit geheel : democratie is de dictatuur van de meerderheid...

Greettzz Vagevuur/djVAAG whatever
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op donderdag 02-08-2001 om 17:16:59
ik heb eigenlijk niks te melden maar Bliss zei dat ik "wat"moest zeggen,bij deze:
WAT
----------------------------------------
#$%
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op donderdag 02-08-2001 om 17:41:03
Quote:

ik heb eigenlijk niks te melden maar Bliss zei dat ik "wat"moest zeggen,bij deze:
WAT



hmm, je kan niet voor jezelf denken en beslissen ?
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 03-08-2001 om 00:25:37
Hierbij het algemene verzoek om in dit topic (en eventuele andere post CP 2001 'CP 2001' topic's (ja hij is moeilijk). Je posts goed te onder bouwen. Verder het verzoek niet inhoudelijk op CP 2001 probs in te gaan als je niet mee bent geweest op CP.

Je mening droppen kan. Maar onderbouw deze dan, en ga niet CP afzeiken of de probs er om op te blazen. Als je niks zinnigs te zeggen hebt doe dat dan niet. Dat helpt niet mee aan het oplossen van de probs onder de CP'ers.

Toevallig weet ik dat een aantal CP'ers (onafhankelijk van Locuta) met een oplossing zijn gekomen waar een aantal andere CP'ers het wel mee eens kunnen zijn.

Laat het hun onderling oplossen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op vrijdag 03-08-2001 om 00:27:23
Punt 1: Ik snap niet dat mensen die er niet bij waren en het hele idee maar niks vonden zich er nu toch mee gaan bemoeien terwijl ze de hele situatie niet kennen, want alles wat er tot nu toe gezegd is komt allemaal van een kant, namelijk de cpmensen die al naar huis waren.

Punt 2: de mensen die zo nodig hun geld terug willen hebben moeten niet alleen bij Kirsten gaan zeiken, maar bij alle mensen die bij cp aanwezig waren.

Dus als je nog wat te melden hebt hierover, meld dat dan ff bij de hele cp groep (alle 49)
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 03-08-2001 om 00:37:02
Flagg schreef:
> Punt 2: de mensen die zo nodig hun geld terug willen hebben moeten niet alleen bij Kirsten gaan zeiken, maar bij alle mensen die bij cp aanwezig waren.

Om toch nog even een reactie van een niet CP'er neer te zetten. Dat men bij locuta gaat zeuren kan ik volkomen begrijpen. Als je iets organiseerd ben je aanspreek punt. Dat is locuta dus in dit geval.

> Dus als je nog wat te melden hebt hierover, meld dat dan ff bij de hele cp groep (alle 49)

Ik weet toevallig dat men met 30 man naar de chinees / efteling is geweest. Dan mis ik dus 16 van de 46 (of 19 van de 49 zoals jij zegt). Die zijn dus niet mee geweest en 'zeuren nu kennelijk' er blijven eigenlijk maar 30 mensen over om bij te klagen dus
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
pascal140
Zo nu eerst een bakkie!!!!!!!!
Gepost door pascal140 op vrijdag 03-08-2001 om 00:42:06
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Spade tjek punt 1 van flagg!!!!!
Punt 1: Ik snap niet dat mensen die er niet bij waren en het hele idee maar niks vonden zich er nu toch mee gaan bemoeien terwijl ze de hele situatie niet kennen, want alles wat er tot nu toe gezegd is komt allemaal van een kant, namelijk de cpmensen die al naar huis waren
JIJ hoort daar dus niet bij....... dus mind your own busines... en als je een mening hebt moet je die zeggen dat voorop...maar je moet in zo'n discussie het maar beter voor jezelf houden.......en locuta is maybe de organisator van cp2001 maar dat is enkelt een voordeel van haar anders had de OIP of iets dergelijks ( laten we niet beginnen over de aktiviteiten ) nooit bestaan.... dus blame niet enkelt har (maar ook canada ..... bij deze..... voor mensen die nu nog steeds zitten te zeiken over geld.................
ESSE DIE SCHIESSE!!!!!!!!!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 03-08-2001 om 01:09:55
pascal140 schreef:
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
>
> Spade tjek punt 1 van flagg!!!!!
> Punt 1: Ik snap niet dat mensen die er niet bij waren en het hele idee maar niks vonden zich er nu toch mee gaan bemoeien terwijl ze de hele situatie niet kennen, want alles wat er tot nu toe gezegd is komt allemaal van een kant, namelijk de cpmensen die al naar huis waren
> JIJ hoort daar dus niet bij....... dus mind your own busines... en als je een mening hebt moet je die zeggen dat voorop...maar je moet in zo'n discussie het maar beter voor jezelf houden.......en locuta is maybe de organisator van cp2001 maar dat is enkelt een voordeel van haar anders had de OIP of iets dergelijks ( laten we niet beginnen over de aktiviteiten ) nooit bestaan.... dus blame niet enkelt har (maar ook canada ..... bij deze..... voor mensen die nu nog steeds zitten te zeiken over geld.................
> ESSE DIE SCHIESSE!!!!!!!!!


Flagg heeft alleen gezegt dat hij niet snapt dat niet CP'ers lopen te zeiken. Niet dat het niet mag. Ik heb eerder in de thread aangegeven dat meningen droppen mag, mitz onderbouwt. En niet alleen om te zeiken.

Buiten dat 'mind I my own bussines' hier. En laat ik mij niet door iemand hier zeggen ergens niet te mogen posten, of me in een discussie te mengen. Voor het geval je het nog niet door had ben ik bedenker, maker en admin van dit forum. Wat hier gebeurd/besproken wordt zijn dus mijn zaken. Metname omdat ik mede verantwoordelijk ben voor de content van dit forum.

Verder raad ik jou aan de FAQ en de Policy is door te lezen. Dan zou je lezen dat flames niet gewaardeerd worden hier. Je hebt eerder in de thread het verzoek gehad daar mee te stoppen. Bij deze is dat je 1e waarschuwing geworden daar je nu net weer eindigde met een flame. Verder zou je daar nog kunnen vinden wat die Admin status inhoudt.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
McBouncer Gepost door McBouncer op vrijdag 03-08-2001 om 01:15:06
pascal140 schreef: "en locuta is maybe de organisator van cp2001 maar dat is enkelt een voordeel van haar anders had de OIP of iets dergelijks ( laten we niet beginnen over de aktiviteiten ) nooit bestaan.... "

Dus de OIP had nooit bestaan zonder CP2001?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
----------------------------------------
Is it coz I is black?
Vagevuur Gepost door Vagevuur op vrijdag 03-08-2001 om 01:16:57
Over die poen enzo, dit kwam dus bij mij binnen:

Mijn mailtje van gister over dat iedereen na wat we allemaal nog aan gister en eergister hebben uitgegeven nog ongeveer 54 gulden terug zou krijgen wordt bij deze aangepast. Niet door mij, maar door de mensen die hier in huis zitten, bij griep thuiszitten en bij Hans. Ze hebben met zijn allen een mailtje getikt wat hieronder staat en het volgende voorstel gedaan: eigenlijk krijgt iedereen dus nog 54 gulden. Als we echter stellen datinderdaad iedereen nadat we uit CP gekickt werden het geld had moeten krijgen wat er per persoon over was, dan is dat 160 gulden. Er zijn nu 3 keuzes:

- je krijgt 54 gulden
- je krijgt 160 gulden, of
- je zegt: laat al het geld maar zitten.



Dus wat dat betreft is het geregeld. Ik ga voor de tweede keuze, en dan moet het gezeik ook afgelopen zijn...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 03-08-2001 om 01:22:29
McBouncer schreef:
> pascal140 schreef: "en locuta is maybe de organisator van cp2001 maar dat is enkelt een voordeel van haar anders had de OIP of iets dergelijks ( laten we niet beginnen over de aktiviteiten ) nooit bestaan.... "
>
> Dus de OIP had nooit bestaan zonder CP2001?
> HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

McB: voor jou het verzoek on-topic te blijven, en hier niks te zeggen als je niks zinnigs over CP2001 (zoals ik het eerder deze thread stelde). Meningen zijn welkom, mits onderbouwd, en niet alleen bedoeld om CP/CP'ers/Locuta/Ipi Muu of wat/wie dan ook af te zeiken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SZAA Gepost door SZAA op vrijdag 03-08-2001 om 02:53:27
Quote:
Misschien krijg je ook nog een leeg pakje condooms voor anaal gebruik terug, omdat je zo lekker genaaid ben :p



Ik weet niet of er wel condooms zijn in de maat van mijn honkbalknuppel!!! Wat ben jij een homo zeg ... Je ben niet eens bij het hele verhaal aanwezig geweest en je durft wel dit soort ongelooflijk 'debiele' (en ik quote dit, omdat ik debiele mensen nog hoger inschat) postings te doen. Bewijst maar weer hoe ongelooflijk laf mensen zoals jij zijn. Je durft achter je schildje van je NICK lekker kritiek te spuien, maar zelf met alternatieven of initiatieven komen, ho maar ... Mzzl, oeps ... zei ik zojuist Mzzl, ik bedoel, en ik quote, 'scheit in je smoel' (KRUK, Rotterdam, 2001)

Bij deze:

Iedereen; boks
SZAA Gepost door SZAA op vrijdag 03-08-2001 om 02:56:46
[QUOTE]Ik zou het er ook niet echt met deze constructie eens zijn.Je gaat mee met een groep mensen, die door toedoen van een aantal herrieschoppers in de groep van het terrein afgegooid worden (wat dus niet jouw schuld hoeft te zijn)[/QUOTE]

Waaruit dus maar weer blijkt dat de OIP-kern is gebleven, en de 'klevers' dit soort opmerkingen posten. Als je van een terein afgegooid wordt, dat sta je daar met z'n allen voor, en ga je niet (NSB) anderen aanwijzen die het 'wel' gedaan hebben.
SZAA Gepost door SZAA op vrijdag 03-08-2001 om 02:59:27
[QUOTE]Mja tis altijd kewl met het geld van een ander[/QUOTE]


He 'klojo',

Je was er niet bij, moet jij ook je geld terug dan!!! De mensen die hun geld terug willen, krijgen hun geld ook terug hoor!!! We hebben er al een paar Rotterdamse zwervers voor overvallen!!! Betere lui, dan jullie ...

Mzzl,
Attila
SZAA Gepost door SZAA op vrijdag 03-08-2001 om 03:03:09
Quote:
pleur toch op met die cp
cp is zuigt
cp is mislukt



Het is zo makkelijk om iets wat je vantevoren al als mislukt heb bestempeld (omdat je je buitengesloten voelt ... wil je er over praten???) de grond in te boren. Zo goedkoop ... Kom alsjeblieft met iets constructiefs. In je woorden schemert iets van 'intelligentie' door ... Maar het klopt allemaal nog net niet helemaal. Als je echt intelligent was, dan zou je je buiten deze discussie houden. Attila has blurred ...

Mzzltjes,

Allemaal ...
SZAA Gepost door SZAA op vrijdag 03-08-2001 om 03:09:34
Quote:
CP was idd wel cool, voor de tijd dat we in het park zaten. Totdat we eruit werden geschopt. Er werden uit frustratie maar activiteiten bedacht waaraan iedereen maar MOEST meedoen, anders gebruikten anderen jouw geld.



He Johan, wat ben jij toch een vreselijk dom mannetje. St. Antonius absoluut niet waardig. Normaal gesproken staat St. Antonius namelijk voor alternatief, strijdlustig, flexibel. Dat jij lekker met je reet wil vastgroeien aan een bedje in een suf Center Parcs huisje, dat is natuurlijk absoluut in strijd met bovenstaande. Verder vind ik het behoorlijk laf dat je je frustraties via dit forum botviert (uitspraken als 'ik kom mijn verhaal halen bij die verneukte kubus' vallen bij mij absoluut niet in goede aarde) en niet je ongenoegen heb geuit op het moment waarop de tijd daarvoor rijp was, namelijk dinsdag ochtend. Je krijgt je geld terug, en dat bij gratie van een paar arme oude mevrouwtjes die we beroofd hebben en een paar zwervers die jullie zo zielig vonden dat ze hun dagopbrengste wel ter beschikking wilden stellen ...

Mzzl,
Attila

PS Kom alsjeblieft NOOIT meer naar een BJ optreden ...
SZAA Gepost door SZAA op vrijdag 03-08-2001 om 03:10:43
Quote:
Hierbij het algemene verzoek om in dit topic (en eventuele andere post CP 2001 'CP 2001' topic's (ja hij is moeilijk). Je posts goed te onder bouwen. Verder het verzoek niet inhoudelijk op CP 2001 probs in te gaan als je niet mee bent geweest op CP.




koel, terecht!!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-08-2001 @ 03:12:03 ]
SZAA Gepost door SZAA op vrijdag 03-08-2001 om 03:26:55
Quote:
Om toch nog even een reactie van een niet CP'er neer te zetten. Dat men bij locuta gaat zeuren kan ik volkomen begrijpen. Als je iets organiseerd ben je aanspreek punt. Dat is locuta dus in dit geval.



Even een aantal algemene opmerkingen:

Dat we van CP af zijn geschopt, was een totaal subjectieve inschatting van CP, gebaseerd op personen die geheel op eigen initiatief hebben gehandeld. Ik doel hierbij op een gezin, waarvan de 'ene helft' van het gezin ons weg wilde hebben en de 'andere helft' juist niet. Sommige buren kwamen zelfs een biertje bij ons drinken. Probeer je eens in te leven in een persoon die een jaar lang bezig is geweest met het organiseren van dit geheel, geld voorschieten, problemen met niet betalers, problemen met CP over de aantallen mensen, enz. enz. Als je dan te horen krijgt dat je van CP af wordt gegooid, zonder jezelf te kunnen verweren, dan is dat al niet echt 'opbeurend'. Als je dan een alternatief probeert te verzinnen, en je krijgt van een 'aantal' mensen 0 op het request, dan wordt dat een moeilijke zaak. Begrijp goed, dat Center Parcs geen geld teruggeeft voor deze
'afgebroken' vakantie. Ik begrijp zowiezo niet waar de
'spirit' is gebleven van "steek 'm op", "dood aan de radio". Waar is de anarchie, waar is de afscheidingsdrang. Of gaan we (zoals sommige mensen zeggen net als de O.P) commercieel??? Netjes in het gelid, netjes de koppen dicht, netjes zoals het hoort??? Als het zo is, dat dit laatste allemaal op Locuta verhaald moet worden, dan ben ik er trots op dat ik haar vriendje ben, en ik denk dat een hoop mensen trots zijn op wat zij probeert te bereiken met alles wat ze organiseert.

Het is heel makkelijk op 1 persoon als aanspreekpunt te bepalen, maar in dit geval denk ik dat je meer van een groep moet spreken. De O.P. is toch ook niet alleen DEF P, of niet dan?!?! Wij zijn de O.I.P., jullie zijn de O.I.P. Als je dat niet vindt, dan moet je je niet in deze discussie mengen ...

Oh ja, waag het niet om over 'het vriendje van' door te gaan. Persoonlijke opmerkingen daarover, graag aan de Maas ... Manno a manno ...

Attila
SZAA Gepost door SZAA op vrijdag 03-08-2001 om 03:28:20
Jezus SZAA,

Wat ben jij toch een ongelooflijk burgerlijk mannetje zeg. Oeps, dat wou ik nou net zeggen over die mensen die zo lopen te zeiken over geld terug, en lopen te jammeren over het feit dat ze van CP afgeschopt zijn ...

Mzzl,

IK
Ragja Gepost door Ragja op vrijdag 03-08-2001 om 03:41:17
Vagevuur schreef:
> Alles wordt uit de Cp pot betaald dus. Als je niet komt, betekent dit niet
> dat je meer geld terug krijgt van Cp dan de anderen. Samen uit samen thuis
> uiteraard. De week is pas vrijdag afgelopen

Ach ja, samen uit, samen thuis. En laten we dan maar eerst gelijk achter onze pc kruipen om onze frustraties uit te werken... Maar eigenlijk doe jij dat niet eh. Jij vindt je absoluut terecht benadeeld door Locuta. Okee, dat is menselijk, maar als je haar niet vertrouwt, waarom heb je dan ingeschreven in the first place? Blijf de volgende meeting maar lekker achter je pc zitten en wacht tot de roddels over je mirc schermpje rollen. Enjoy your life, how small and meaningless it might be...
> Oftewel, voor de mensen die naar huis gingen, het restgeld werd dus door andere mensen opgemaakt. En hier ga ik dus wel ff moeilijk over doen!
>
> samen uit samen thuis my ass!

inderdaad my love, ga thuis maar neuken
Ragja Gepost door Ragja op vrijdag 03-08-2001 om 04:03:40
Hi lord, ik vind je stukje echt fantastisch, je bent zo'n wijs en intelligent persoon! Het zou echter aangenaam zijn als je gewoon netjes bleef roddelen op het kanaal. Ik begrijp dat je met jou intellectuele bagage moeilijk kan integreren in deze, toch wel banale, maatschappij, en dat je daarom uren achter die pc zit te wachten op een kans als deze, waarin je je kennis en wijsheid volledig ten toon kan spreiden, en zo probeert te scoren op sociaal vlak. Edoch, je blijkt er niet in te slagen. Je bron van inspiratie brengt een vloeiende woordenstroom voort, die echter uitmondt in een pijnlijk gebrekkige stelling die niet gebaseerd is op feiten maar op fantasieën die voortkomen uit je labiele geest. Niemand is eigenlijk gebaat bij je waanvoorstellingen; het enige wat jou nog kan redden is een psycho-therapeut.
Sterkte!
Ragja Gepost door Ragja op vrijdag 03-08-2001 om 05:00:00

> Dus wat dat betreft is het geregeld. Ik ga voor de tweede keuze, en dan moet het gezeik ook afgelopen zijn...

Ehm, jij was toch degene die dit topic had geopend? Zeikerd
Ragja Gepost door Ragja op vrijdag 03-08-2001 om 05:02:30
Szaa,
waarom een alinea als een zin genoeg is? En waarom een zin als een woord volstaat? ZWIJG!

Het literaire verbond
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op vrijdag 03-08-2001 om 05:09:56


Zeg SZAA, nog een biertje?
Je komt zo agressief over, ik zou haast niet meer met je naar de Maas durven gaan....

Nou vooruit dan maar, alleen voor een biertje en wat de andere betreft............


----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
alt-x Gepost door alt-x op vrijdag 03-08-2001 om 08:35:15
Ten eerste wil ik even zeggen dat ik alle mensen (inclusief SpadeAce) die zich met deze discussie bemoeid hebben, terwijl ze niet mee zijn geweest naar CP, gewoon hun neus in hun eigen zaken hadden moeten steken. Dit om de hele simpele reden dat je op een forum iets opbouwends te melden zou moeten hebben en als je er niet bij bent geweest, weet je de achtergronden gewoon niet om erover te kunnen oordelen. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het aan mensen die over dingen oordelen, terwijl ze er nauwelijks wat over weten.
alt-x Gepost door alt-x op vrijdag 03-08-2001 om 08:40:02
Ik heb nog wat leesvoer voor de CP-gangers die hun e-mail niet zo goed lezen.

We zijn met zijn allen CP uitgekickt en iedereen is er verantwoordelijk
voor dat dat gebeurd is. In principe betekent dit gewoon "geld weg".
Je mag in zo'n geval blij zijn dat je sowieso nog wat terug krijgt. De
huur van de huisjes krijg je in ieder geval niet terug. Het geld voor
de geplande activiteiten (zoals de bowling en het uit eten gaan) zou je
terug kunnen krijgen, dat is alleen nog niet gebeurd en zal voorlopig
ook nog niet gebeuren. Dan nog de te verwachten rekening wat betreft
schoonmaakkosten en dergelijke en de tuinstoelen die gesloopt zijn. Dit
betekent dus dat Kirsten een deel van het geld nog niet heeft en
waarschijnlijk gelijk weer kwijt is zodra ze het krijgt.

De vakantie was gepland van vrijdag tot vrijdag. Nadat we CP uitgekickt
waren, was het logisch om de vakantie ergens anders voort te zetten.
Dat veel mensen ervoor kiezen om gelijk naar huis te gaan zonder eerst
te overleggen (jullie moeten het niet omdraaien) en niet af te wachten
wat er verder zal gaan gebeuren, is hun goed recht, maar kom dan niet
achteraf zeuren. Wij zijn zelf gewoon blijven wachten totdat Kirsten een
noodplan had opgesteld. We vinden zelf dat je sowieso blij moet zijn dat
Kirsten nog wat geregeld heeft. Wij zouden het zelf waarschijnlijk niet
doen, zeker niet als je je realiseert dat er zoveel mensen zijn die
toch overal kritiek op hebben.

Volgens ons hadden de desbetreffende mensen aan het einde van de week
- als we CP niet uitgekickt waren - ook gewoon aan Kirsten gevraagd
hoeveel geld er over was en of ze hun deel gelijk even konden innen.
Sowieso vinden wij het minder van die mensen om gelijk over geld te gaan
zeuren, op dat moment is de 'verziekte' vakantie toch even belangrijker.
Want om na te horen gekregen te hebben dat het gesprek met het bestuur
geen zin had, gelijk te reageren met "wanneer krijg ik mijn geld terug?"
is niet erg tactvol. En als we in CP tekort waren gekomen, had iedereen
dan even bijgesprongen?

Iedereen is in kennis gesteld over de vervangende activiteiten. Het
merendeel van de CP-gangers is gelijk mee naar de Efteling gegaan en
daarna naar Rotterdam. Een aantal anderen zijn daarna nog naar Rotterdam
gekomen. En dan was er nog een kleine minderheid die deze discussie is
begonnen, een discussie waarin alles op Kirsten wordt geschoven, alsof
zij de boosdoener in het verhaal is. En de woordkeuze van sommige mensen
laat ook nog iets te wensen over (je weet zelf wel over wie we het hebben).
En van de eerder genoemde 'verziekte' vakantie is in ons geval helemaal
geen sprake, juist door de dingen die Kirsten nog geregeld had. Wij hadden
echt niet dinsdag al thuis willen zitten.

Na dit alles begrijp je gewoon niet meer waarom Kirsten al die moeite
doet. Praktisch een jaar vantevoren beginnen met plannen, de huur van de
huisjes voorschieten en daarna de rest van het jaar achter je eigen geld
aan moeten rennen. We weten niet of er mensen zijn die denken dat het
geld haar op de rug groeit of zo. En dan al het geregel en georganiseer,
waarvoor eigenlijk nooit enige waardering blijkt. Alleen maar gezeur,
geruzie en dat soort dingen.

Alle mensen die meegegaan zijn naar de Efteling, Chinees en/of Tropicana,
pizzeria, bioscoop hebben het ontzettend naar hun zin gehad. Niks opgekropte
agressie of ruzies of whatever. Gewoon lekker vakantie vieren, zoals het
in zekere zin gepland was. In CP zouden we ook uit eten gaan, in CP heb
je ook een Tropicana-zwembad (voor de mensen die dat nog niet in de gaten
hadden). Dus wat is het verschil?

Samengevat heeft iedereen betaald voor een week vakantie en de mensen die
niet zo suf waren om gelijk naar huis te gaan, hebben ook een week
vakantie gehad. En een toffe vakantie ook. Het is alleen jammer dat de
mensen die in eerste instantie aan zichzelf denken en gelijk naar huis
gaan omdat ze zich een beetje brak voelen, het zo voor Kirsten moeten
verzieken dat het ons niet zou verbazen als Kirsten dit soort dingen niet
meer zou organiseren. Iedereen beschouwt het maar als vanzelfsprekend en
het kan sommige mensen gewoon niet schelen of Kirsten zich ergens voor in
de schulden moet steken, maar als het over 'hun' geld gaat, zijn ze er
als de kippen bij. Trouwens, als je halverwege CP gewoon naar huis was
gegaan, had je ook niks teruggehad.
alt-x Gepost door alt-x op vrijdag 03-08-2001 om 08:42:09
En als het vorige bericht niet duidelijk genoeg is, ja dan weet ik het ook niet meer. Dan heb ik waarschijnlijk de intelligentie van sommige mensen hevig overschat.
[]KRuK[] Gepost door []KRuK[] op vrijdag 03-08-2001 om 10:49:06
Ik wil bij deze iedereen die loopt te zeiken digitaal in hun bek schijten..... Als jullie mee waren geweest had het hartstikke gezellig geweest...
Plus ik vind niet dat kirsten verdiend heeft zo de grond in getrapt te worden.. Durf het irl ook eens tegen mij te doen zal ik je meteen in je bek schijten... Wij ROELEREN gewoon en jullie zijn gewoon jaloers.... Ik vind dat jullie je zwaar ONVOLWASSEN gedragen..... Ik vind het dus niet vreemd dat we door onvolwassen gedrag er van af zijn gekickt.... Denk dus eerst even na voordat je wat zegt.... Ik bedank Atilla en Kirsten nog even voor de goede zorg en opvang..... Oja, ONVOLWASSEN MENSEN OOK BEDANKT dat we er dus van afgekickt zijn.... We moeten eigenlijk het geld bij jullie terug vragen... We moeten dus bij elkaar klagen en niet bij KIRSTEN.. Comprende?? Dus niet meer bij kirsten zeiken want ik ga terug schijten..


Met vriendelijk groet naar het bestuur.. (kirsten en atilla) en derest die loopt te zeiken over geld kan dood neervallen...
[]KRuK[] de Hanenkamper......
P.S. Als jullie dood neervallen dan stap ik grewoon over jullie heen want dit is niet politiek correct..
Da []KRuK[] de Hanekamper ROELEEERT zwaar....
GrEeTz
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op vrijdag 03-08-2001 om 11:32:07
Hail []KRuK[] de Hanekampervenner! Kirsten is het hele jaar druk geweest om alles te organiseren, dankzij iedereen die meewas (IEDEREEN maakte lawaai, ik ook, dat ga ik niet ontkennen) (behalve Vagevuur, het enige wat die deed was slapen, ik kan het weten, hij zat in mijn huisje). En nu gaat iedereen op haar zitten zeiken en daar wordt ik zo moe van. Terwijl een meerderheid wel lol heeft gemaakt.

Blijkbaar wilde iedereen zo snel mogelijk weer terug naar zijn computer om daar op IRC te gaan zitten zeiken (want dat durven ze niet in real life...).
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 03-08-2001 om 11:53:11
Ik kan me best voorstellen dat als mensen voor CP betalen , ze ook alleen voor
CP willen dokken (je wist wat je allemaal ging doen). Dus het lijkt me ook logisch dat er _gevraagd_ wordt van te voren wat iedereen wou. En natuurlijk is het ook samen uit samen thuis, maarja met 49 mensen kan je nooit verlangen dat iedereen het met elkaar eens is. Maar nu er dus blijkbaar een optie is om toch een gedeelte van je geld terug te krijgen omdat je niet mee wilt doen met de andere activiteiten is het dus opgelost en kan iedereen kappen met het zeiken hierover.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-08-2001 @ 11:55:24 ]
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0132 sec.