Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
_Oet_
Meneer Oet Voor Jou..
Gepost door _Oet_ op zaterdag 24-04-2004 om 16:31:31
zzer
----------------------------------------
Ik Ben Lauw...
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 24-04-2004 om 16:42:30
das mooi voor je .. ?
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 24-04-2004 om 17:25:57
maar das logisch!
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 24-04-2004 om 19:33:53
ja duh dat snapt iedereen toch!
je bent wel heel dom als je zegt van niet!
----------------------------------------
www.serife.nl
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op zaterdag 24-04-2004 om 21:56:57
sorry
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zondag 25-04-2004 om 10:36:30
wat een _Oet_lul!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
araphor Gepost door araphor op zondag 25-04-2004 om 17:50:46
Meneer _Oet_lul voor jou.
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op maandag 26-04-2004 om 11:51:59
hoi ik vind dat dit wel zo is dus daarom doe ik dan maar zo van dit en zus naar dat zeg maar . 0K?
po

----------------------------------------
Cur tu me vexas?
squee
hm..
Gepost door squee op maandag 26-04-2004 om 12:36:41
Dit topic ondergaat een VETTE TO!
----------------------------------------
Vind je dat normaal?
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op maandag 26-04-2004 om 13:10:36
ik snap hier niks van negers...
oh en uhm... negerinnen.
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op maandag 26-04-2004 om 13:11:27
_Oet_ Moarn!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 26-04-2004 om 14:26:52
ja dat kun je wel mooi zeggen zo maar wat nou als t morgen helemaal geen mooi weer is?
tja pcies dan zit je met de gebakken peren.
----------------------------------------
www.serife.nl
X500 Gepost door X500 op maandag 26-04-2004 om 14:49:08
ja en dat wil je niet want appels zijn veel beter!!
Mip
Gepost door Mip op maandag 26-04-2004 om 18:08:09
het stinkt hier
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 26-04-2004 om 18:28:35
naar ronde erwten!
squee
hm..
Gepost door squee op maandag 26-04-2004 om 18:29:57
Jij ook altijd met je dove bananen!
----------------------------------------
Vind je dat normaal?
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 26-04-2004 om 18:32:32
vinden mensen dit topic echt leuk of zullen we er maar een slotje op gooien?
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 26-04-2004 om 18:37:54
Waarom een slotje? Het is toch onzin. Dus voldoet aan de criteria.
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 26-04-2004 om 18:41:23
true... rommel nog maar even aan dan
Mip
Gepost door Mip op maandag 26-04-2004 om 18:53:33
shit sesamstraat gemist
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 26-04-2004 om 20:05:06
twas cker wel coel!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 26-04-2004 om 20:09:49
SSSSSEXXXXXXXXXXXXXGOOOOOOOD MICKEY!

Raaaah!
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 26-04-2004 om 20:11:51
Nee_! Sexgod is Pipi Langkous
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2004 @ 20:13:28 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 26-04-2004 om 20:44:27
pippi langkous schrijf je met 2 pees!

als meneer Nielson het maar goed vind want als hij boos word nou..
dan moet je echt maken dat je weg komt anders krijg je dalijk nog 7 tenen.
----------------------------------------
www.serife.nl
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 26-04-2004 om 21:40:31
Niet als de koekoek aan 2 draadjes hangt en er een ijzeren stangetje aan zit wat niet langer is dan 2cm ook moeten er meerde uitsteeksels verwijderd worden anders klimt ie nooit meer onderwater.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op maandag 26-04-2004 om 21:47:55
dus toen we daar kwamen hadde we zo iets van jah maar sjit joh dus wij weer trug zeg tie zo als ik nou zo en als jij dan daar dus ik daar en hij zo komt die ander zegt ze en ik ga die ding ff doen dus ik zeg ok ik loop wel mee nou wij dus daar heen en komt ze daar zien we die andere en die zeggen waren jullie er bij toen het gebeurder dus wij weer zo van jah en hun zo van ow was wel erg toen dat zo ging he .. wij weer uhuh dus nja eind stand hij dus door die ding heen en jah hoor staat daar gewoon die focking shit dus ik zo van ey ik moet dat nog ff doen dus ik dat doen kom ik trug al die mofo loos ik kijke zo en roepe ey ey mja nix dus ik weer trug zie ik ineens die ene van dernet bij die ding zij zo ey ey ik zo ey zij zo jah ik ga naar daar dus ik zo ok zij zo ga je mee ik zo jah best dus naar die ding gegaan en toen waren ze gewoon allemaal daar hun zo ey ey en zij zo ey ey dus toen ginge we met ze allen naar waar we heenm zoude gaan en toen zagen we nog andere dudes en die riepen ons zo van ey ey dus wij allemeel ey ey mja wij daar naar toe en zo gechilled en toen zei iemand van kom we gaan dat doen dus iedereen zo van jah dope men mja wij die ding doen komen we trug alle stoelen weg .
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
dap
038
Gepost door dap op maandag 26-04-2004 om 21:48:56
jeweetoch
dap
038
Gepost door dap op maandag 26-04-2004 om 21:52:41
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op maandag 26-04-2004 om 21:57:59
jah dat doet me denken aan die ene keer dat we met ze alle naar dinges gingen dat was echt master gewoon tedope voor woorden ik zal wel vertellen mja we ginge dus met ze 10ne ik en die ene en ze vriendin en dan nog dinges en 2 vrienden en nog dat meisje der broer en zus met hun dinge wij allemaal op een fiets was wel druk mja ik fietse zi vraag ik ey welke kant dus die ne zeg ga maar zo mja die ene ze vriendin was aant sturen dus zij zo naar die kant zegt die broer van die ene zo ey das de verkeerde kant ik zo jah ik zei t niet want ik dacht jullie weten t mja wij andere kant op na 5 uur fietse ginge we er bijna zijn dus wij zo kom we gaan ff dan is t alvast zo mja wij dat gedaan en zo mja naar die ander shit was kool wij chille zie ik ineens een kill hij zo ey ey ik zo ey ey wat ap hij zo jah die ding we gaan daar met hun komen jullie ook dus wij zo jah chillie men en wij dat doen mja 6 uur erna wij weer trug en dude dit geloof je niet gewoon weer die stoele weg
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 26-04-2004 om 22:49:28
sexgod mickey is die aap op mn avatar (de belgische roy ) en hij heeft een ijzeren stangetje van wel 13cm!
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 26-04-2004 om 22:53:12
Zeepokken houden er een ongelooflijk uitgebreid seksleven op na. Zeepokken zijn trouwens helemaal zonderling. Eeuwenlang werden ze beschouwd als schelpdieren, als nauwe verwanten van de kokkels en mossels, omdat ze hun leven lang aan de kust vastzaten. Niets is minder waar. Bij zorgvuldig onderzoek bleken ze in het geheel niet in de buurt van de weekdieren thuis te horen, maar in wezen sterk afwijkende 'garnalen' te zijn, kreeftachtigen dus. Hoewel ze hun leven beginnen als nietige larven die tussen het plankton rondzweven, neemt hun levensloop later een dramatische wending. Elk zeepokje zet zich dan definitief ondersteboven op een stevige ondergrond vast, bijvoorbeeld de steunpalen van het botenhuisje in het Oostvoornse meer. Nadat het zich met een miniatuurkasteeltje van kalksteen omringd heeft, komt het diertje gemakkelijk rond met het voedsel dat het met zijn geveerde voeten uit het water filtert en in zijn bekje trappelt. Het seksuele leven onder water zit vol rare kronkels. Zeepokken zijn hermafrodiet (elk zeepok bezit dus zowel mannelijke als vrouwelijke organen), maar doen het net als de meeste tweeslachtige dieren niet graag met zichzelf. Voor de voortplanting moeten ze als elk ander hoger dier vrijen. Aangezien ze niet op pad kunnen om een partner te zoeken, moesten ze een andere, even bevredigende oplossing zien te vinden om met hun uiteengestrooide buren de liefde te bedrijven. Elk zeepokje is met een paar slangachtige penissen van enorme afmetingen toegerust. Hoewel het lichaam van een zeepok slechts een millimeter of zes breed is, bezitten sommige soorten fijne penissen die bijna tweeëntwintig centimeter halen, wat overeenkomt met meer dan dertig maal de lichaamslengte. De diertjes zijn er dus op gebouwd om zich voort te planten op plaatsen waar ze dun gezaaid zijn, ook al leven ze meestal dicht opeen. Waar de partners schaars zijn en ver uiteenzitten, rolt een zeepok zijn penis helemaal uit en laat hij hem de omgeving aftasten. Als één van de verre buren uitnodigend de penis uitsteekt, glijdt de tere witte buis de schelp in om wat zaad over te brengen voor de bevruchting van de eitjes. De ontvangende partij kan dan zijn penis aan het werk zetten om toenadering te zoeken tot het eerste dier, tot wederzijdse genoegdoening. Wat voor mogelijkheden zouden er niet binnen ons bereik komen als de mens ook een penis van dertig maal zijn lichaamslengte had, van een meter of vijftig! En dan nog te bedenken dat een zeepok twee penissen heeft.
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 26-04-2004 om 23:02:09
Koel man, die zeepokken!!
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 26-04-2004 om 23:10:19
pokkenpikken
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 26-04-2004 om 23:10:53
mickey is jaloers en wilt ook 2 lullen van 50 meter
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op maandag 26-04-2004 om 23:16:35
:|
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 26-04-2004 om 23:27:17
mickey heeft gewoon een moffenkop!
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.