Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Mededelingen /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 27-04-2004 om 15:26:20
Per heden zijn de volgende twee subfora "Computers & Techniek" en
"Kunst en Wetenschappen" gesloten en in het archief geplaatst. Topics uit deze twee fora die in 2003 nog open waren en een (laatste) reactie na 1-1-2003 hadden zijn overgeplaatst naar het nieuwe subforum waarin deze twee fora verder gaan.

Alle oudere topics blijven te lezen in het archief. Daar kom je n(nog steeds) door op de index pagina gebruik te maken van het pulldown menu.

Wie het nieuwe subforum zal gaan modereren en hoe de exacte invulling gaat worden is nog niet bekend. Voel je er wat voor moderator te worden op dit subforumkan je mailen naar forum[at]nlhiphop[dot]nl of een PM bij mij achterlaten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Mededelingen /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.