Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 29-04-2004 om 12:43:31
Hier check dit nieuwsbericht. www.nu.nl/news.jsp?n=315894&c=13

Ik vindt het wel belachelijk kort. Trek er dan nog 1,6 jaar vanaf, dan stelt het helemaal niks meer voor. Kutpolitiek.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-04-2004 @ 13:45:40 ]
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 29-04-2004 om 13:11:12
1.6 jaar ervan af...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 29-04-2004 om 13:50:14
jezus en dat met een straf volgens het volwassen strafrecht.

Moord met voorbedachte rade 5 jaar... mwoa dat is best uit te houden misschien
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bartoslocos Gepost door Bartoslocos op donderdag 29-04-2004 om 15:08:06
ja en met TBS, dus die straf kan ook de rest van zijn leven duren, bovendien is 5 jaar erg veel voor deze zaak.
Maar ja, men reageert natuurlijk vooral emotioneel op zoiets, gelukkig maar dat de rechter wel beseft dat emoties niet verenigbaar zijn met een rechtvaardigheidsgevoel.
----------------------------------------
I'd kill for a Nobel Peace Prize
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 29-04-2004 om 15:39:39
jongens, let wel: hij heeft geen Canal+ meer in z`n cel binnenkort en dan mist hij behoorlijk wat *** films en live voetbal. Dan is een half jaar al lang man!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 29-04-2004 om 15:40:40
dus jij zegt nu dat het leven van die docent eigenlijk minder waard is als 5 jaar celstraf voor de moordenaar (met voorbedachterade nogwel).

Tering, moord met voorbedacxhterade hoppa gelijk 25 jaar, verminderd toerekeningsvatbaar? Kut voor je, 5 jaar er af + tbs.

Kans op herhaling? Levenslang klaar met die ongein. Maar nee, Nederland word (is) soft met z'n straffen. Vind je het gek dat er met grote regelmaat (auto)inbraken plaats vinden. Daar krijg je al helemaal een softe straf voor, als je al een straf krijgt.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 29-04-2004 om 16:41:31
Of niet 5 jaar veel voor deze zaak. Hij heeft die man gewoon recht door zijn kop geschoten. Ook nog in een volle kantine, dus veel mensen hebben het gezien en hebben hier een trauma van. Maar daar dacht onze murat natuurlijk niet aan. Hij dacht, shit ik moet van school af nou ja dan schiet ik hem toch ff neer.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 29-04-2004 om 17:52:29
hier krijg je 5 jaar voor xtc te dealen
tollerantie Nul
you work for me
Gepost door tollerantie Nul op donderdag 29-04-2004 om 18:02:00

die kill, moeten ze levend villen, daarna chinees martelen en uit eindelijk ze hart uittrekken zodat ie em nog 7sec ziet kloppen


mofo murat, beetje mijn den haag ten schande maken
----------------------------------------
te simpel
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 29-04-2004 om 18:09:41
ey chill ff he? die kerel moet behandeld worden en mag pas vrij als hij echt inziet dat hij fout was..
tollerantie Nul
you work for me
Gepost door tollerantie Nul op donderdag 29-04-2004 om 18:17:38
INZIET DAT HIJ FOUT WAS?

jezus ben je van de pot gerukt

pistool, schiet, ow zit ik fout,

kanker op solly hoor lrf maar dat is zulke boelcrap
mofo normaal behandelen. leuk man me ma is juf op die zelfde school
ja dan denk je anders he
----------------------------------------
te simpel
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 29-04-2004 om 18:50:13
houden we het een beetje rustug mensen...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bartoslocos Gepost door Bartoslocos op donderdag 29-04-2004 om 18:58:10
jongens, jongens, met die straf krijg je sowieso het leven van die docent niet meer terug, en jullie hebben blijkbaar ook geen idee wat TBS is: net zolang behandeld worden tot 'het goed is' , dat kan dus wel wat langer gaan duren dan 5 jaar!
en dan nog eens wat, wraak is geen rechtvaardigheid, dus chinees martelen what so ever, dream on kerel.
Hoe dan ook, men zal t er nooit over eens worden, maar ik vind dit een prima straf
----------------------------------------
I'd kill for a Nobel Peace Prize
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 29-04-2004 om 19:07:35
die TBS klinkt meer dan het is, (uit ervaring).
volwassenen-strafrecht valt echt wel mee; beetje sporten, beetje simpel werk doen, lezen, nieuwe contactjes op doen. jeugddetentie is zwaarder.

wordt echt tijd voor bootcamp shit als in amerika.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 29-04-2004 om 19:16:27
Najah over zijn celstraf je eigen mening, maar toch had de rechter in 1 ding sowieso gelijk:

Murad D. is ziek in zijn hoofd...
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Lau Gepost door Lau op donderdag 29-04-2004 om 20:55:01
Ik zag net het nieuws en hoorde de Directeur van die school zeggen dat hij die straf aan de lange kant vond...
Dat begrijp ik dus niet. Misschien was het ook wel zelfbehoud hoor...ik weet het niet.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Deadly MC
The fifth element
Gepost door Deadly MC op vrijdag 30-04-2004 om 18:23:50
ish veel te weinig, da ze dien murat levenslang geven, bedoel,
ie heeft wel iemands onschuldig vermoord, tis echt skandalig da rechtsysteem ier in belgie en nederland,

kennisen van mn ouders hebben een dochtert van 16 jaar die stom was/is en ze is enkele maanden geleden verkracht geweest door iemand van niet belgische afkomst, de dader heeft maar 3 jaar celstraf gekregen maar omdat er overbevolking was in de gevangenis(en) was ging hij zo vrijuit en als de ouders wilden dat hij achter slot en grendel zat moesten ze alle gevangenis kosten op hen nemen, echt schandalig ,

die mensen zijn nu racistisch en dan vragen sommige politice zich af waarom het vlaams blok zoveel stemmen haalt, tis een schande

(ik ben niet racictisch moest dit een belg geweest zijn vond ik het even erg)

pees
----------------------------------------
je bent te leeg om te antwoorden, te wack om je haat te verwoorden
te zielig om jezelf te vermoorden, daarom geef ik jou die reden en die vocale koorden,
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.