Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
SpoPo
Nederlands Ondertiteld
Gepost door SpoPo op vrijdag 03-08-2001 om 12:51:31
OK ik zal maar gewoon gelijk zeggen waar ik me aan stoor: Mensen die zeiken over geld... en niet een klein beetje maar gewoon niet normaal meer. "Ja ik heb betaald voor CP en ik ben er maar een halve week geweest dus ik wil geld zien!" ik zit toch ook niet te klagen. ja ik ben mee geweest naar de alternatieve activiteiten dus ik WIL niet eens geld ofzo want ik heb mijn week volgemaakt. MAAAAR iedereen vergeet wel ff dat er van diverse mensen (barcode, ivo, hans en ikzelf) ontzettend veel is gejat. bij mij alleen al voor meer dan 1000 piek bij barcode ook een heleboel cd's, bij ivo een discman die niet eens van hem is en van hans geld. Volgens mij zeurt er van deze groep maar 1 iemand om zijn geld (moet hij zelf weten) En de rest zegt ik hoef geen geld. Ik vind dus iedereen die loopt te zeiken om geld echte triestelingen.
----------------------------------------
you don´t smell funny...
you ain´t shit!
[]KRuK[] Gepost door []KRuK[] op vrijdag 03-08-2001 om 13:59:26
Wat ik dus niet tegen kan is dat kirsten en atilla zich helemaal uit de naad werken om dit voor elkaar te krijgen maar er is niet 1 iemand die ff een bedankje geeft alleen als het fout gaat krijgen hun de volle laag.. dat vind ik zo verschrikkelijk lullig.... proibeer zelf maar eens iets te regellen en zo goed als hun het doen er zijn wel meerdere dingen foutgegaan.. ik zal even beginnnen... alsof het kirsten haar schguld was dat er een bus met belgen niet kwam naar tivoli 23 januarie 1999?? ik ga het haar kwalijk nemen... *NOT* Ik vind het gewoon belachelijk dat jullie NOG STEEDS zo onvolwassen doen en een heleboel mensen gewoon die 160,- vragen... als je je geld krijg hoef ik je niet meer tegen te komen op een meeting.. ik ontwijk je gewoon.. zo laag gewoon want ze hebben ook gewoon een heleboel dingen zelf betaald en voorgeschoten... ze HADDEN wel vertrouwen in jullie want anders schieten ze het niet voor.... dat vertrouwen is dus nu pleite enwe gaan nooit meer iets leuks doen of met een selectiefe groep.... een groep waarvan je echt van op aan kunt die blijven door dik en dun... GROW UP PEOPLE.......

GrEeTz []KRuK[] De HanenKamper......
teigetje Gepost door teigetje op vrijdag 03-08-2001 om 22:08:01
Hear, hear!
----------------------------------------
Code #404: User not found
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op vrijdag 03-08-2001 om 23:25:27
nou dan nu nog maar even een reaktie van mij,

ALT-X en flagg jullie geven bijde aan dat mensen die niet bij CP zijn geweest zich erbuiten moeten houden. Beide doelen jullie overigens direct op spade, dit vindt ik nogal sneu. Spade geeft zijn mening duidelijk en eerlijk weer zonder flames of beledigingen richting iemand. tegen jullie even een "grow up".

SZA ook even iets tegen jou : wat doe je aggresief joh, zo ken ik je helemaal niet. Ik snap dat je pissed wordt van al het gezeur dat Kirsten (en daardoor ook jij) naar zich toe krijgt, maar relax een beetje. Het gross van de mensen hier hebben in hun reakties al aangegeven dat ze zich nogal kinderachtig opstellen.

Ow en dan mijn reaktie op het hele CP en geld gedoe :

IK WIL ME GELD NIET TERUG. Ik ben net zo goed als alle andere aanwezigen van CP verantwoordelijk voor de gedane daden op het park. Als ik daarnaast bekijk dat er in meerdere huisjes dingen van de huisjes kapot zijn en/of verdwenen zijn dan trek ik de conclusie dat Kirsten (als aanspreekpunt voor CP) nog lang niet van CP af is. Ik heb veel liever dat ze mijn deel (onafhankelijk van hoeveel dat dan ook mag zijn) gebruikt om de door de groep aangerichte schade te vergoeden. Daarnaast heb ik tijdens CP me uitstekend vermaakt en op zich ga ik volgend jaar als er weer zoiets zou zijn mee (mits mogelijk en toegestaan).

De mensen die nu lopen te zeuren over hun geld stoot ik even hard tegen het hoofd maar die denken kennelijk enkelt aan hun portefuile terwijl ze er even stil bij moeten staan dat als ze wel de volle tijd hadden gezeten bij CP ook geen geld terug hadden gehad, maar Kirsten wel een rekening voor de schade en vermiste goederen.

Erg kinderachtig allemaal...........

ow en kruk, even terzijde gezet, Kirsten heb ik weldegelijk bedankt voor een fijne tijd. Atilla heb ik toen misgelopen maar die houdt echt nog wel een *BOX* van me tegoed.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-08-2001 @ 23:27:49 ]

----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zaterdag 04-08-2001 om 00:19:39
ik heb respect voor organisatie en geen respect voor de mensen die zo ongelovelijk liggen te zeiken over dat geld, ik snap het trouwens wel dat je het terug wilt maar ga daar dan person to person over praten en niet in een forum zodat iedereen kan mee genieten
maar ik zal verder me bek houwe want ik ben niet eens mee geweest naar cp..
----------------------------------------
Signature
Vagevuur Gepost door Vagevuur op zaterdag 04-08-2001 om 00:24:31
Owkee, ik ben in de kubus geweest en alles zo'n beetje uitgepraat. Aan de ene kant vind ik dat de alternatieve activiteiten niet echt goed waren georganiseerd, aan de andere kant is er veel moeite gedaan om cp2001 toch succesvol door te laten gaan. De volgende keer moeten dingen wat beter georganiseerd worden, maar gebeurd is gebeurd.......

GRtttxx Vagevuur
Syrion
voorheen Boba Fett
Gepost door Syrion op zaterdag 04-08-2001 om 03:57:48
Damn... ik hier....


Gepost door Deathlock:

IK WIL ME GELD NIET TERUG. Ik ben net zo goed als alle andere aanwezigen van CP verantwoordelijk voor de gedane daden op het park. Als ik daarnaast bekijk dat er in meerdere huisjes dingen van de huisjes kapot zijn en/of verdwenen zijn dan trek ik de conclusie dat Kirsten (als aanspreekpunt voor CP) nog lang niet van CP af is.


Word!

De "oprot-ochtend" was Death al in ons huis geweest en hadden we dit al besproken. Ook al heb ik zelf niet aan overlast of schade toebrengen meegedaan, vind ik toch dat ik als groepslid mede-verantwoordelijk ben. (Ik zeg dit niet om een heilig boontje te zijn, maar omdat dit feiten zijn.)

Ook wil ik ieder die is meegegaan bedanken voor het "lange weekeinde" dat we daar zijn geweest.

Wegens ziekte ben ik niet in staat geweest om naar de "afterparties" te gaan.
----------------------------------------
Tjeerd
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op zaterdag 04-08-2001 om 18:36:06
Deathlock schreef:


> ALT-X en flagg jullie geven bijde aan dat mensen die niet bij CP zijn geweest zich erbuiten moeten houden. Beide doelen jullie overigens direct op spade, dit vindt ik nogal sneu. Spade geeft zijn mening duidelijk en eerlijk weer zonder flames of beledigingen richting iemand. tegen jullie even een "grow up".


Ik doel niet alleen op spade, maar ook op mhr-zip, loki, spade mcbouncer lordv, yormaster en dapozza.

Ik zeg niet dat ze er zich niet mee mogen bemoeien, maar dat ik niet snap dat ze zich erin mengen omdat ze op het moment dat het gepost was er alleen maar reactie's van mensen waren die al weg waren gegaan en nog niemand van de rest er wat over heeft kunnen zeggen, waardoor het een beetje een eenzijdig verhaal werd.

maar zoals ik nu een beetje begiijp is alles wel zo'n beetje uitgesproken en geregeld, dus laten we het er alsjeblieft niet meer over hebben en gewoon vrolijk verder gaan met feesten

Owja, ik wil ook locuta heel erg bedakne vorr allles wat ze toto nu toe geregeld heeft en voor alles wat ze na dit hopelijk nog gaat regelen en iedereen die mee is geweest, bedankt voor de supergezellige tijd!
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op zaterdag 04-08-2001 om 18:50:28
Quote:

Ik doel niet alleen op spade, maar ook op mhr-zip, loki, spade mcbouncer lordv, yormaster en dapozza.



ik wist dat er 2 spades waren, ik wist het!!

voor de rest hou ik het hier ook bij. Ik heb mijn standpunt gegeven als medebezoeker over al het gedoe en daarmee heb ik al eigenlijk meer gedaan dan ik van plan was.
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op zaterdag 04-08-2001 om 19:21:22
Duh!


----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
McBouncer Gepost door McBouncer op zondag 05-08-2001 om 17:02:09
Flagg schreef
Quote:

Ik doel niet alleen op spade, maar ook op mhr-zip, loki, spade mcbouncer lordv, yormaster en dapozza.

Ik zeg niet dat ze er zich niet mee mogen bemoeien, maar dat ik niet snap dat ze zich erin mengen omdat ze op het moment dat het gepost was er alleen maar reactie's van mensen waren die al weg waren gegaan en nog niemand van de rest er wat over heeft kunnen zeggen, waardoor het een beetje een eenzijdig verhaal werd.



Eh, flagg, ik zie mijn naam hier ook bij staan, maar lees dan wel eerst even na waar je over loopt te praten. Mijn 1e opmerking in dat cp2001 fuckup topic was een reactie op pascal140, die op dat moment nog in de kubus was. Ik heb bewust gewacht tot er een reactie van iemand van de blijvers was, omdat ik me er eerst buiten wou houden, maar ik vond het nogal een onzinnig stukje van pascal140 en DAAR reageerde ik op. Net zoals mijn 2e reactie in dat topic alleen sloeg op een bullshitopmerking van jou in de post erboven. Over CP zelf heb ik geen uitspraken gedaan op het forum, dus ik vind je "argumenten" kant noch wal raken.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op zondag 05-08-2001 om 17:14:14
Eigenlijk wou ik er helemaal geen woorden meer aan vuil maken, maar goed...

Het ging mij er niet om wat er gezegd werd, maar dat de niet cp mensen(raar woord) erop gingen reageren terwijl er dus maar een keer een reactie was geweest van de wel cp mensen (pascal140, en ik vind ook dat hij daarin te ver ging)
en het rijtje mensen wat ik opnoemde was ook niet persoonlijk gericht ofzo, maar alleen omdat deathlock dach dat het alleen over spade ging, terwijl ik dus iedereen bedoelde die niet naar cp waren gegaan.

En als er nu nog mensen zijn die mijn bedoeling niet snappen, dan kan ik er ook niks aan doen, want dit is echt het laatste wat ik erover te zeggen heb....

dus nogmaals, het was helemaal niet mijn bedoeling om bepaalde mensen persoonlijk aan te vallen of af te kraken, maar ik wou alleen mijn standpunt duidelijk maken.


Ik hoop dan ook dat we het er niet meer over hebben en normaal verder kunnen gaan!
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
dap
038
Gepost door dap op zondag 05-08-2001 om 19:52:34
amen
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.