Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] ]
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op donderdag 14-10-2004 om 19:40:47
Haha, zag `m net...
Verantwoord Gepost door Verantwoord op donderdag 14-10-2004 om 19:53:08
Quote:
R-Gino schreef op 14-10-2004 @ 19:40:47
Haha, zag `m net...


me 2, lachte me slap.
dap
038
Gepost door dap op zondag 17-10-2004 om 17:46:02
Tokkies als wereldsterren onthaald in discotheek



Voor het eerst hebben de Tokkies een 'optreden' gegeven. De discotheek waar de bekende aso-familie op bezoek was, stond op zijn kop.

'Tokkie, Tokkie, Tokkie!' Het publiek in discotheek 2-Night in Delfzijl scandeerde afgelopen nacht massaal de achternaam van de beroemdste asociale familie van Nederland en juichte alsof er wereldsterren op het podium stonden.

1775 euro
De Tokkies - vader Gerrie, moeder Hanna en de kinderen - gaven hun eerste optreden in het land. Voor een bedrag van 1775 euro hoefden zij alleen maar zichzelf te zijn. Een half uur eerder zat de familie ietwat nerveus in een andere ruimte in het complex. Hanna Tokkie relativeert de hype rond haar gezin. "Beroemd hoor je te worden door te goochelen of artiest te zijn, maar niet doordat je je huis bent kwijtgeraakt.''



Volgeboekt
Tot het eind van het jaar zitten de Tokkies, ondergebracht bij bureau Jan Vis, helemaal volgeboekt en Delfzijl heeft de primeur. Het publiek is laaiend enthousiast. Op een spandoek staat 'De Tokkies zijn cool'. Hoewel er van tevoren is afgesproken dat zoon Wimpie plaatjes zal draaien en Wesley biertjes gaat tappen, komt hier weinig van terecht. Het gezin is anderhalf uur lang bezig met handenschudden, handtekeningen uitdelen en op de foto gaan met discotheekbezoekers.










[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2004 @ 17:51:23 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 17-10-2004 om 20:36:48
ehm...
eerst schold iedereen ze uit en liep met een grote boog eromheen, en nu ze beroemd zijn willen ze met hun op de foto

lijkt wel een hype uit de popmuziek man, ben benieuwd wanneer ze hun single uitbrengen
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Verantwoord Gepost door Verantwoord op zondag 17-10-2004 om 20:47:48
ik wil dat t-shirt hebben; 'are you tokkin to me' whahaha
SpooK!
Gepost door SpooK! op zondag 17-10-2004 om 20:48:58
ze zijn snel opgekomen in de belangstelling, en ik voorzie dat het net zo snel afgelopen zal zijn als de hype overgewaaid is. Ik hoop maar voor ze dat ze goed sparen van dit geld.
Mip
Gepost door Mip op zondag 17-10-2004 om 22:06:43
dat t-shirt is echt doop hahaha
dap
038
Gepost door dap op zondag 17-10-2004 om 22:10:25


die meid met die krulletjes is toch ook een tokkie? Dies niet verkeerd
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 18-10-2004 om 00:45:14
Nee dat is geen tokkie. Dat is de vriendin van die wesley.
Dat is de oudste zoon.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 21-11-2004 om 12:34:43
Quote:
V.I.P. schreef op 17-10-2004 @ 20:36:48
ehm...
eerst schold iedereen ze uit en liep met een grote boog eromheen, en nu ze beroemd zijn willen ze met hun op de foto

lijkt wel een hype uit de popmuziek man, ben benieuwd wanneer ze hun single uitbrengen


O MY GOD! IK HEB VOORSPELLENDE GAVEN!

net op de Box gezien: 'De Tokkies - Verre Kerst'. Echt verschrikkelijk, het klonk echt niet. Waar gaat dit heen met de wereld?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
DopeR
Gepost door DopeR op zondag 21-11-2004 om 12:37:53
Muhahahaha , hebben hun een nummer op de box??
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 21-11-2004 om 13:23:24
verschrikkelijk, kheb em gehoord.
maarjah ik zal het maar niet hard op zeggen.
straks word je omgelegd door hun
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Ixion
Gek
Gepost door Ixion op zondag 21-11-2004 om 14:44:52
Fokse.

Laten ze zich een beetje belachelijk maken door heel Nederland en zelf hebben ze het niet eens door (volgens mij, zoals bij Jensen en nu ook met dat nummer).

Wie hier zal voor € 1775,- per "optreden" door Nederland belachelijk willen laten maken, nou ik niet.

Het woord Tokkie komt later in de dikke Van Dale als een nieuwe betekenis voor achterlijk/triest.
----------------------------------------
I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water.
I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 21-11-2004 om 16:06:07
zin @ lxion
dat meisje lijkt trouwens wel een beetje op een ex van mij
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2004 @ 18:33:18 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
dap
038
Gepost door dap op maandag 22-11-2004 om 23:12:48
http://www.internetfools.com/berttok/Verrekerst.mp3

jatoch hehe
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 22-11-2004 om 23:27:51
faked, ze komen toch naar zeewolde, er schijnt al een renault bestel geval staan voor tokkie's koerierdiensten
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Kasper V
alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht
Gepost door Kasper V op woensdag 01-12-2004 om 19:41:22
ik vind t een beetje wrang allemaal voor de mense die echt geen geld hebeb en moeite doen om rond te kome terwijl super asoos gewoon op hun makke bedient worde en dat geld niet alleen voor de tokkies er zijn meer van dat soort gevalle beetje jammer
----------------------------------------
alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht

gods inc
DopeR
Gepost door DopeR op woensdag 01-12-2004 om 20:19:13
Inderdaad.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 02-12-2004 om 00:47:52
Je hebt nou ook www.tokkietv.nl
Daar kan je ze zien ofzo in dat huis in zeewolde daar hebben ze ook een koeriersdienst.
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 02-12-2004 om 08:31:17
Dap kan jij de tokkies niet regelen voor een
Nlhiphop party
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
dap
038
Gepost door dap op donderdag 09-12-2004 om 20:25:56
Tokkie.tv definitief op zwart

Goh, dat is kort! Tokkie.tv is er vanochtend mee gestopt. Het project, waar Storms Factory samen met Ilse media geld in stak, is van internot gehaald. Aan de bezoekersaantallen lag het niet, maar Ilse en Storms Factory kregen geen adverteerders over de brug. Met de alleen de abonnee-inkomsten was het pioniersproject niet te dekken. De projectkosten lagen rond de 25 duizend per week, dus de keuze was snel gemaakt: stekker er uit. De Tokkies vinden het jammer, en bezinnen zich op andere manieren zich op internet te manifesteren. Misschien moeten ze Breekijzer er op af sturen... Al tijdens de eerste live internetuitzending verkondigde Hanna dat Albert Verlinde een pisnicht was die aids in de wereld bracht en dat ze ging hem 'wel even ging opzoeken'. Dit omdat hij de beestjes bij de naam noemde.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003083.html
DopeR
Gepost door DopeR op donderdag 09-12-2004 om 20:28:08
Heb nooit gekeken, fok de tokkies.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 09-12-2004 om 20:45:14
jah , kansloos gezeur
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 09-12-2004 om 23:54:08
Ik ging toevallig gisteren of eergisteren naar die site.
En toen was het nog uitzending.
Er stond zo klik hier voor de live uitzending maar ik vond het allemaal te lang duren dus heb ik het maar weer weggeklikt.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 10-12-2004 om 00:36:34
en heb ze nogsteeds niet live gezien, volgens mij wonen ze stiekem hier toch niet rij toch elke dag 100m langs waar ze zouden wonen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 10-12-2004 om 00:52:32
Moet je een keer iets bij ze bestellen dan komen ze wel naar jou toe.
Maar pas op voor brandgevaar
TimSProet
"Schiedamse Funk"
Gepost door TimSProet op vrijdag 31-12-2004 om 14:46:30
ik vind het zielig dat zulke famillies aandacht krijgen, goede vraag waarom eigelijk!!
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 23-04-2005 om 12:25:34
Eigenaar dreigt Tokkies met knokploeg

De vastgoedhandelaar die de Tokkies vorig jaar een woning met bedrijfsruimte in Zeewolde aanbood dreigt de familie er nu met een knokploeg uit te zetten. De eigenaar van het pand had de Tokkies beloofd dat ze er drie jaar lang gratis mochten wonen in ruil voor wat onderhoudswerkzaamheden. Nu heeft hij echter in een aangetekende brief geëist dat zij deze maand nog het pand verlaten.

De vastgoedhandelaar is volgens buurtbewoners een figuur met een en ander op zijn kerfstok. Hij is bovendien verdachte in een onderzoek naar fraude.

Pa Tokkie Gerrie Ruijmgaart zegt het af te wachten. ''Als het zover is dan weet ik zeker dat we de voorpagina nog eens halen. Luister, als die man een alternatief biedt dan zijn we zo weg. Maar hij komt zijn afspraken niet na. Waar moeten we naar toe?''. Vanuit de woning werd vorig jaar Tokkie.tv uitgezonden. Dat flopte binnen twee weken jammerlijk.

hehehe

niemand wil ze trouwens meer hebben...damm hopelijk komt er nooit meer zo'n hype
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-04-2005 @ 12:25:46 ]
FlowJob Gepost door FlowJob op zaterdag 23-04-2005 om 12:27:20

Stop ze in een Zee-container in de Rotterdamse haven, en dan maar hopen dat ze per ongeluk op een boot worden mee genomen
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
rame
Gepost door rame op zaterdag 23-04-2005 om 22:10:56
@ spade woon je in zeewolde joh? dan woon ik niet ver weg
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0128 sec.