Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 04-05-2004 om 15:50:06
Kreeg vorige week t blijde bericht: aangenomen in TIlburg (toch wel gedacht dat ik t verneukt had aangezien ik strontziek was die dag en uitgebreid het paargedrag van de naaktslak heb besrpoken terwijl de vraag was waarom Shell de laatste maanden in het nieuws was geweest) en ik had inmiddels al besloten journalistiek te gaan volgen in Tilburg en vandaag kreeg ik dan eindelijk de uitslag van Utrecht (check je brievenbus Spook) waar ik de toets toch wel aardig gemaakt had, beter als in Tilburg. Dacht ik.........

"Er hebben 534 kandidaten aan de selectietoets meegedaan. Met je totaalscore sta je op de 428e plaats." HUH? Zo slecht? Had 0 punten voor de motivatie....damn.

----------------------------------------
clonebabybeats baby
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 04-05-2004 om 16:03:38
haha klinkt goed dat van utrecht
SpooK!
Gepost door SpooK! op dinsdag 04-05-2004 om 17:00:18
Mijn rangnummer is 53 of 58 ofzo (brief ligt thuis), dus ik ben zo goed als zeker geplaatst!!!

GOED HE!?!?! Gefeliciteerd!!!

En jij ook gefeliciteerd Noedels in Tilburg, hebben ze daar andere criteria dan in Utreg of had je gewoon geen zin in utrecht?
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 04-05-2004 om 17:22:37
Ej gefeliciteerd man, 58e. dope. Ik weet ook niet wat ik daar allemaal in Utrecht heb uitgespookt, je hebt wel eens je dag niet he..maar zo slecht. Nooit verwacht. De test in Tilburg was juist veel moeilijker en ik was daar ook nog eens strontziek. En toen ik ook nog eens als eerste klaar was begon ik al best wel te twijfelen. Maar goed al mijn verwachtingen zijn juist helemaal omgedraaid. En gellukig, Tilburg was ook mn eerste keus. maar ik snap er niet veel van. (400 nog wat is wel erg laag) En 0 voor het motivatie onderdeel (ik heb daar toch tenminste mn naam en hobbies goed right?) strange...
----------------------------------------
clonebabybeats baby
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 04-05-2004 om 17:50:13
Quote:
en uitgebreid het paargedrag van de naaktslak heb besrpoken terwijl de vraag was waarom Shell de laatste maanden in het nieuws was geweest


misschien dat dat er iets mee te maken had? maar koel nu kunnen jullie je journalestieke skills voor nlhiphop gebruiken
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 04-05-2004 om 18:00:11
ik ben dan student in gent
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 04-05-2004 om 18:31:06
beautiful city of gand! goede keus belgiër. Wel chill meestal met kristallnacht (andere), daarzo.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 04-05-2004 om 18:39:46
Nou het vreemde was: het naaktslak verhaal was juist in Tilburg.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
SpooK!
Gepost door SpooK! op dinsdag 04-05-2004 om 21:23:20
Ik snap die brief niet helemaal. Het is me niet duidelijk of ik nu toegelaten word op de studie, of dat ik nu mee mag doen met de loting. (ik heb geen middelbare school diploma ) maar de IB-groep is donderdag pas weer bereikbaar. Beetje onduidelijke brief...
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 04-05-2004 om 21:25:54
ja als t goed is ben je 58e dus bij de veilige 150 die toegelaten worden. Kom je onder die 150 worden er nog mensen bijgeloot en dan is t nummertje trekken....dat maak ik er van iig.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 12-05-2004 om 15:20:29
ik heb de HvU aan de lijn gehad vandaag, het zit goed
ik word studentje!
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 12-05-2004 om 15:26:48
cool gratuliere man. Heb vandaag ook effe naar TIlburg gebeld maar ik moet eerst nog het een en ander regelen..bah formulierenwerk en shit. Die fucking IB maakt het allemaal zo onduidelijk. Ze hebben het dus daar effe duidelijk uitgelegd. Zo effe briefje op de post doen en dan moet ook voor mij alles geregeld zijn...
----------------------------------------
clonebabybeats baby
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 12-05-2004 om 15:28:47
dope
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 12-05-2004 om 18:03:37
aiight dope!!
veel plezier er mee alle 2!
er is niks leuker dan op school zitten!
----------------------------------------
www.serife.nl
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 14-07-2004 om 14:15:11
pfft na een onduideljke papier verstuur email massa rotzooi gebeuren en een onverwachte loting (schrikken hoor die sjit nog een jaar full time bioscoop werk riskeren) nu toch eindelijk officieel: Noedels studeert komend jaar in Tilburg journalistiek. Hoezee.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 14-07-2004 om 14:16:32
succes dan maar
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 15-07-2004 om 18:49:16
same here, terug van vakantie, en de eerste rekeningen van de HvU liggen er al
Mc_sKiTtLeS
De Topfokker - 0416
Gepost door Mc_sKiTtLeS op vrijdag 16-07-2004 om 14:26:21
Eey Noedels Tilburg is niet ver van ONS waalwijk...

Welke school is het geworden ???
----------------------------------------
www.soundclick.com/praatjesmakers
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 16-07-2004 om 14:51:36
Fontys Journalistiek dus ga me weer eens de komende 4 jaar zuidwaarts begeven
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Mc_sKiTtLeS
De Topfokker - 0416
Gepost door Mc_sKiTtLeS op vrijdag 16-07-2004 om 18:22:11
Groot gelijk NOEDELS...

Het mooie Brabant
----------------------------------------
www.soundclick.com/praatjesmakers
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 27-07-2004 om 16:25:21
en godsakke gooit die gedvergeten IB groep weer roet in me eten. Na 2 pogingen om een doodnormaal papiertje te versturen die ik overigens zeer hard nodig heb (bewijs dat ik ingeloot ben) word er nu een fucking 3e poging gedaan om t ding te versturen. Idioten. Het probleem is ook nog eens dat ik morgen t papiertje moet hebben omdat je als je voor de 1e augustus aangemeld bent er een geldprijs van 1 keer 1000 en 4 keer 250 euro verloot word..die kans (hoe klein ie ook is)gaan ze me waarschijnlijk door de neus boren..altijd problemen met die lui en zelf weten ze nooit van iets, oh hoe kan dat nou? Volgens mij is ie wel verstuurd hoor, oh wacht dat kan ik niet zien..ik stuur wel een nieuwe..sjeeeez
----------------------------------------
clonebabybeats baby
SpooK!
Gepost door SpooK! op dinsdag 27-07-2004 om 16:34:19
wat een gezeik altijd he, ik had dat ook, maar het is nog net goedgekomen.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 27-07-2004 om 16:38:48
Ik moet eigenlijk gewoon dat kantoor bumrushen en ter plekke zon formulier laten maken. Bitjes allemaal ppft. Ben er al langs geweest en toen zou alles geregeld worden, opgestuurd en binnen 3 dagen op je deurmat jongeman. Right....

----------------------------------------
clonebabybeats baby
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.