Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Welke overige leden? Ben ik ook lid? | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
okeej ![]() uhm ik wil wel ganze borden of mens erger je nieten ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
@battlecat: dan moet er gestemd worden door de overige leden.. Lumi? ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
nou ok vooruit zich gedraagd ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Dank je wel ![]() | ||
![]() | ![]() |
dus nu hebben we een clubje...... kuch gezellig he.... kuch ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
dus wat gaan wedoen ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
slapen? ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
nu al ![]() no gezellig z'n clupie ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
shit ik had beter mn kluppie met mn andere clubleden kunnen houden die zeuren tenminste nooit. (me myself and I) respect de voorzitter. De voorzitter wil slapen. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Maar wie zegt dat we alleen gaan slapen ![]() | ||
![]() | ![]() |
ow gaan we in het club bed slapen ? ok dan wil ik ook slapen ![]() truste dan ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
euh ik laat s ochtends wel winden in bed.... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
dan mag battlepoes naast jou ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Nee lumi jij moet in het midden ![]() | ||
![]() | ![]() |
neej das niet kool ik moet altyd aan de rand van een bed ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
euh dit gesprek begint vreemde vormen aan te nemen..ik ga wel in het voorzitters bed ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
ahh dan moet ik alleen met battlepoes ![]() die vertrouw ik nie ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Damn geen vertrouwen in de club dat kan niet natuurlijk. Voorzitter dat wordt een spoedvergadering. | ||
![]() | ![]() |
jah doen jullie dat ik ga alvast me plekje warm houden in t grote club bed ![]() toei ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Nou dan ga ik ook maar in mijn ronde bed wat kan ronddraaien a la austin powers liggen. Truste. | ||
![]() | ![]() |
t kan de voorzitter allemaal niks schelen die wil alleen maar slapen. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
ga dan ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
ik wil ook in de club.. moek dan een soort test afleggen of dergelijks? ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
de inschrijvingen zijn gesloten... | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
![]() | ![]() |
er moet gestemd worden door de rest van de clubmembers ![]() maar die spooken pas laat weer hier ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
ik schrijf me in noouuuu der is niemand.. dan gaak ook maar... [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2004 @ 23:01:22 ] ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
![]() | ![]() |
ik msn ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
@chance kan zo natuurlijk niet bij de club. Hij gaat om 23:01 al weg. Dan is het eigenlijk nog niet eens toegestaan om je in dit topic te begeven, aangezien het dan niet laat is. | ||
![]() | ![]() |
idd gelijk heb je ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
moawn de voorzitter heeft de hele nacht nog niet geslapen. Het is zo laat dat het weer goddamn vroeg is...en 23:00 chance? Schaam je. O, ja aangezien ik een week in engeland zit laat ik het voorzitterschap van de geheime late avond club over aan de jongedame Fizzle..till next week chaps.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2004 @ 09:02:16 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
danku ![]() veel plezier in engeland. *zwaai zwaai* ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ist al laat grote smurf? ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
neen na 12 pas in de nacht dan he . dus op kaaze jij ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
tja.. wat moet je.. ik zei dak 11 uur weg was.. ik was nog nie in bed ![]() maar soms goed slapen is opzich wel goed voor je ![]() maar meestal kank nie slape en blijf ik tot 3 uur op het forum ![]() oops nu is het nog te vroeg ![]() sorry [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2004 @ 14:05:37 ] ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() laat het niet meer voor komen want dan zwaait er wat ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
sorry sorry.. zo goed? ![]() eey bij mi staat er al kwart over 12.. komt hij hier met 12 uur aanzetten ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-06-2004 @ 00:00:08 ] ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
![]() | ![]() |
Check je klok. | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
jah hij staat helemaal verkeerd.. hij moet wel goed staan met nlhiphop klok he ![]() Zow.. gefixed ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
![]() | ![]() |
jah maar je was tevroeg dude ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
maar 24 seconden te vroeg en het is al nie goed hoor ![]() ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
![]() | ![]() |
hm volgende keer beter op letten dan ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
sorry.. zal ik doen.. maargoed, ik heb mijn plicht vervuld ik ga weer slapen.. moet morgen wééééééér vroeg opstaan ![]() ![]() ![]() truste dan maar.. ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
![]() | ![]() |
hahah jah ga maar naar bed enne je mag niet bij de club vind ik ![]() je gaat te vroeg naar bed ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Want wij gaan nog niet naar bed, en wij gaan nog niet naar bed. Want lekker laat opblijven is toch vet. Nee nog lange niet, nog lange niet. Gaan we naar bed. | ||
![]() | ![]() |
yeah what he said ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Terug komen van het laatste stukje organisatie van de free outdoor zone. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
wast leuk ? heb je nog au en zo ? ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
half terug zijn van paard was leuk, nog ff een dikke blow roken en dan echt richting huis gaan (whahah hoezo verslaafd) ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] |