Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 ] | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
zo ik regel deze double battle even anders schiet het niet op regels: 1 blind drop per persoon 12-20 regels eerste team met 3 onderbouwde votes wint succes! ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
Tja ik moet weer de eerste zijn.. en ook degene die het laatste lacht want wie had een zo hoge personal/wordplay en multigraad verwacht? me tekst: Ik wilde TN een 'diss* serveren' hij gaf me 't makkelijkste 'voer' 3 vriendinnen? da's geen player maar een mannelijke hoer** lager gezonken dan een baksteen in een bodemloze put want een chick die JOU deelt met 3 is een hopeloze kut op z'n pc zeikend over freestyle, gast je laat me lachen, dropt hier met 2 namen en tracht zo de boel te verkrachten ja OSIRIS, laat me zeggen dat jij een en dezelfde bent ik blader trug naar onze battle: je hebt op je zelf gestemd tegen jezelf geslijmd, kwijlend als een sappige zoen 1 naam voor de versterking en 1 om dapper te doen! Prow-fiteur komt hier spitten met tollerantie nul En dat je dan nog hoopt te winnen getuigt van arrogantie lul je �schrijft� als een geestelijk �geschrifte� gestoorde doet breng woorden als water terwijl ik je weg�eb� met mn woorden�vloed� al kom jij met woorden zal ik je nooit je �zin� geven je shit is zo zuur, zout op voor ik je inpeper dus �donder� als de �bliksem� op, want mijn wraak is zoet prow heeft geen hoeren nodig omdat TN het gratis doet een jongentje van 14, gedraagt zich als een lastige neger zal je witwassen als prow-dent voor een passende zegen *dis= oud woord voor (avond) eten ** in een topic op nlhiphop zei TN 3 vriendinnen te hebben� [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2004 @ 19:25:06 ] ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
tollerantie Nul you work for me |
![]() | ![]() |
gewoon dikke poep geen oude of persoonlijke onzin voor de publiekjes dus niet zoals paradox van die oude in magnetron opgewarmde kliekjes Kid ik vind je diss disscussie disscusting, dus ophoeren Je lines zijn allemaal played, ik kan betere zooi opboeren Dus jij bent de player, ik ben gewoon een goede coach Daarom spit jij DE one lines, terwijl ik tussen HET linnen dook JA ik ben Osiris ben je nu tevreden, en dit is de rede voor die 2de Onder die andere naam had je broek van te voren al vol gescheten En dat terwijl deze lolbroek liever de grapjas hier uit hangt Loop je prow te beschuldigen en heb ik hem NET bedankt Je verzint excuses omdat anderen op mijn manier een andere mening deelde In een competitie waar de helft niet opkomt en de rest hem niet uit speelde Waar niet eens zinnig in wordt gestemd en ik me eigenlijk gewoon verveelde Haal je dus nu oude koeien uit de sloot, en zeik je over het oude verleden Want als osiris hoor ik me ook als een goede ex moderator te gedragen En als tollerantie nul kom ik je als een doorgedraaide terminator afmaken Je ebt weg omdat je zo vloekt, maar das gewoon water bij de wijn En het is vast BITTER, dat de rest van je goede smaak verdwijnt Paradox denk je dat ik hap weet je wat je wel wat je op je nek haalt En dan kom je kanker slap, met played lines die al 100keer zijn herhaald Streelde het je ego, of streek ik tegen de haren in, breek je af als lego stop je de doos weer in Het was stratego, zette gewoon de juiste kaarten in, want je text is leeg yo, je hebt waanzin ej paradox als dit je serieus zo diep zit, dan biedt ik je me excusses aan hoor. maar ik zet vraagtekens hoe serieus jij dit forum gedoe vind ik had et tot on eindig kunnen ontkennen, aangezien je niks qua proof heb. maar straks ga je nog huilen dus bijdeze ![]() goed man dat sommige mensen hun mond voorbijpraten , maar je weet dat deze persoon er net was dus zo serieus nam ik me geheime identiteit ---------------------------------------- te simpel | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
btw dude ik heb hier nooit ja over gezegd, t begon over crew battle's skitzo kan ik nie eens dissen dus en die prow heb je dr zelf bij gezet maja ik spit nu nog w88 op die andere 2 ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
aparte opvatting van een blind drop heb jij... hoe serieus ik dit forum gedoe vind wil je weten? hahaha battlen is gewoon leuk tussendoor, ben meer van de geschreven teksten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2004 @ 14:40:13 ] ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
blind drop? dude niet eens gelezen, ik ben alleen zo sociaal om nog te droppen maja dan nog, hoor je mij zeuren dat je dan ook niet met personal sjit mag komen en ook niet met oude zooi uit oude competities ![]() want dan is het ook nie meer blind ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
jaja tis al goed ![]() ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
oja nog 1 ding, dit snap ik niet: Quote: _Osiris_ schreef op 17-05-2004 @ 00:57:09 btw dude [...] skitzo kan ik nie eens dissen dus [...] kan je even uitleggen ![]() ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
![]() | ![]() |
wat d8 je van skitzo behoord tot me echte crew ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
ah! een zwak punt gevonden bij os! hij kan geen crewleden dissen ![]() ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
SchizoMania | ![]() | ![]() |
lekker kut dit... ik me helemaal verheugen op TN dissen en dan moet ik me nu zeker consequent op gaan stellen omdat jij mij ook niet dist ![]() ook best ![]() ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
![]() | ![]() |
na skitz je mag me dissen hoor je snapt natuurlijk wel dat ik je dan weer ion het openbaar moet vernederen ![]() je doet je ding maar voor mij is het principe ![]() en te makkelijk omdat ik teveel sjizzle van je weet ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
os en schitz.. het maakt toch niet uit hoe goed je iemand kent, probeer dan gewoon alleen te dissen op dingen die de mensen hier ook vatten (dus niet zo van whaha jij bent met pamela gegaan en ze is lelijk ofzo..) toch? en schiz, ik heb meer over TN dan over prow, misschien kan je bij jou tekst het evenwicht omkeren? we doen volgende keer wel prow en para vs schitz en os, want dit schiet niet op zo ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2004 @ 21:22:43 ] ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Moet ik nog droppen? ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
duh! ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
zo makkelijk kom je er niet onderuit prow ![]() ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
![]() | ![]() |
hahaha, neej is niet erg maar er was zo'n gezeur eromheen![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Infrangible Flowa The Infrangible Crew |
![]() | ![]() |
Ja sorry maar die diss van TN heeft dus helemaal geen kans... Eerst geeft ie toe dat ie een 2e naam heeft, dan gaat ie aan t einde zn excuses aanbieden....en die line over hoe mensen hier voten slaat ook nergens op omdat jij op jezelf vote kerel.... dus daar heeft jou team al op verloren, of je teamgenoot zal en erg nasty diss moeten droppen.... ---------------------------------------- When you're sleeping at night, u have a nightmare, it's me/ U wake up nauseous and ill, cuz I'm as sick as can be/ | ||
![]() | ![]() |
zucht kloontje van wie? plus wat lul je gozah je weet niet wat er van te voren heeft gespeeld en ik bied excusses aan para aan omdat het leek alsof het erg diep zat,niks meer ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
whatever....het ontkracht je rijm man.....en 2 namen gebruiken is sowieso wack en valsspelen...op jezelf stemmen...whahahah... ik kan me herinneren in je PM's hoe je zei "he niet tegen iem anders zggen he? maar ik ben ook osiris"....en "nie zegge anders wordt ik gedisst, en ik ben pas 14" of hoe oud was je ook alweer....hhahaha ---------------------------------------- When you're sleeping at night, u have a nightmare, it's me/ U wake up nauseous and ill, cuz I'm as sick as can be/ | ||
![]() | ![]() |
ej lange jan ik zei dat ik anders nie eens gedist werd en mensen lachde om de domste dingen. dat jij jezelf nou stoer vind dat je sjit er bij moet verzinnen en vertellen ja ach, wie is de kleuter. ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: Infrangible Flowa schreef op 19-05-2004 @ 19:23:03 whatever....het ontkracht je rijm man.....en 2 namen gebruiken is sowieso wack en valsspelen...op jezelf stemmen...whahahah... ik kan me herinneren in je PM's hoe je zei "he niet tegen iem anders zggen he? maar ik ben ook osiris"....en "nie zegge anders wordt ik gedisst, en ik ben pas 14" of hoe oud was je ook alweer....hhahaha Kvinnet ook heel wack dat je zo'n pm erbij haalt hoor! ![]() Iemand daarmee raken, is het f*ckin' laagste wat je kan doen. ![]() Want die fuckin' shit is privé. ![]() .: De Gevallen Engel :. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 19-05-2004 @ 19:05:04 zucht kloontje van wie? plus wat lul je gozah je weet niet wat er van te voren heeft gespeeld en ik bied excusses aan para aan omdat het leek alsof het erg diep zat,niks meer jah bied ook me excuses aan, k dacht eerst juist dat jij die shit vet belangrijk vond en daarom 2e naam aanmaakte @andere gast (sorry kan je naam niet zien in dit scherm) pm's er hier bijhalen is neit echt de bedoeling oja en nog eens os: 14??? ![]() ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 20-05-2004 @ 09:05:03 [...] Kvinnet ook heel wack dat je zo'n pm erbij haalt hoor! ![]() Iemand daarmee raken, is het f*ckin' laagste wat je kan doen. ![]() Want die fuckin' shit is privé. ![]() .: De Gevallen Engel :. Nee normaal doe ik dat ook niet, maar als het belangrijke info betreft met iemand die dus valsspeelt door op zichzelf te stemmen!!! Dan doek t wel.... Sorry TN, maar dat kon ik de rest van de battelers niet aandoen.... ---------------------------------------- When you're sleeping at night, u have a nightmare, it's me/ U wake up nauseous and ill, cuz I'm as sick as can be/ | ||
![]() | ![]() |
die info stond er nie eens in punt dat er gemaakt werd was hoe er gestemd moest worden alsof ik ga huilen alsof ik verlies , t zal geen eerste keer zijn en dan hoeee boehoe op inverliezen je heb de bel gehoord, nu nog eens weten waar de klepel hangt dombo ---------------------------------------- te simpel | ||
![]() | ![]() |
ja tuurlijk meneertje praatveel...blablabla.... ---------------------------------------- When you're sleeping at night, u have a nightmare, it's me/ U wake up nauseous and ill, cuz I'm as sick as can be/ | ||
![]() | ![]() |
He ff rusitg hier hea![]() Ik en Tn gaan het hier maken want samen staan wij sterk, Het Gouden dou tegen Paradox en Skitz als het zilverwerk Jullie samen als een pak dubbelvla, je kan het wél schudden, Tn in schapen kleren zorgt voor heel wat onrust in de kudde, We vergrijpen ons hier dus aan een rituele joodse slachtpartij, Wij zijn de profs dus komen toch niet aan de beurt dachten zij maar schieten ruimschoots te kort want ik nam het wel nauw Jullie als het duo uit de film dubbelteam* ruzie om één vrouw, Tn en Prow droppen fruitiger dan een zak Reband Drop Duo�s Paradox je buurvrouw klaagt niet om het geluid maar je niveau!** Ik drop dan diepzinnig skitz maar lust jou woorden als nog rauw! Haal ik nu bloed onder je nagels vandaan of zit je klem in me klauw Ik ben rauw van aard, laat je ter aarde wanneer ik je in de grond trap Paradox kijkt met gebalde vuisten hoe ik dit balletje in het rond nak Droog Skitz af met Paradox want zijn stijl zo slap als een vaatdoek, Mijn grote sprongen zijn alsof ik een stok en jullie tandem spaak doe Idols is jullie stijl maar net als tussen Jamai en Dewi loopt snel vast Maar solo is ook niks, jullie samen zijn gewoon alleen maar tot last *Film van Jean Claude Van Damme **Paradox kan niet opnemen want zijn Buurvrouw klaagt wegens geluidoverlast, Voten maar ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
@Infrangible Flowa Ik vind wel dat er fout gevote werd tussen Paradox en Tn, dus vind niet egt dat Osiris wat fout heeft gedaan en mensen kom op dit is internet neem al die shit niet zo serieus Joh!! ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
noem mij 1 boondock saint; ik komen verkrachters afslachten TN verkrachte prow en prow rap,heb ik daarop zitten wachten? Prow is een van de drie, de rest post ook hier in de battle corner nummer 2 en 3 lumi en spittlickety die lokte hij met �ik heb wat voor je� daardoor is ook de beef ontstaan want ze begonnen _Osiris_ te claimen vandaar ook de ghostaccount zodat hij die kindjes kon blijven nemen maar de schade was gedaan, daardoor is die hele beef dus ontstaan ondertussen wapperde er tussen prow en TN ook een vlammetje aan ik weet ik zou me mond houden maar jullie homo�s mogen het vertellen hoe jullie als wilde honden in elkaars konten maar lopen te rellen want terwijl para en ik steeds maar vooruitgang zijn aan het boeken zijn deze twee faggies naar elkaars achteruitgang aan het zoeken een komt met poezie de ander aggresie en het word te slaapverwekkend prow ziet eruit als een miet, is als water maar dan helaas niet dorstlessend het is een backstreet boy die probeerd rauw te zijn maar die gast is half gaar en ik nek die wacke toy, op mijn bouwterrein, jouw speelterrein is daar ik laat deze jonge onbekwame moderator op mijn forum modder eten en die over-gebruikte wordplay van je zal ik je dit keer maar voor vergeven al jou vergelijkingen die allemaal al een keer op HIJS zijn gedaan laten toch blijken ook al doe je hier stoer, dit jonge pikkie is onbekwaam ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
VOTEN A.U.B!! ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
![]() | ![]() |
mmmm jah vote hej schitzo sinds wanneer speel je ketel ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2004 @ 17:36:42 ] ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Cheatsz doe je ding |
![]() | ![]() |
paradox is duidelijk beter, geen zin om te onderbouwen, mijn mening staat voor 10 as always ![]() ---------------------------------------- Some people think they're all that; I'm just perfect | ||
![]() | ![]() |
Oh je moet een team stemmen het is dubbel battle, ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
zucht.... ik stem niet hoor was maar grapje ![]() ik weet nix van punchlines en flow enzo dus kan ik niet voten ![]() sorry ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2004 @ 19:07:55 ] ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
team 1 = Para + Schitz team 2 = prow & TN Lumi stem ff opnieuw en cheats ook... ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
Cheatsz doe je ding |
![]() | ![]() |
ok, duidelijk team 1 dus ![]() respect voor jullie en dat is de eerste keer in mn hele leven dat ik dat heb gezegd.... hmz... respect voor iemand anders.... vage shit ![]() ![]() ---------------------------------------- Some people think they're all that; I'm just perfect | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
kan je misschien ook onderbouwen anders telt de vote helaas niet![]() ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
![]() | ![]() |
Quote: Prow schreef op 21-05-2004 @ 12:24:37 @Infrangible Flowa Ik vind wel dat er fout gevote werd tussen Paradox en Tn, dus vind niet egt dat Osiris wat fout heeft gedaan en mensen kom op dit is internet neem al die shit niet zo serieus Joh!! dat maakt niet zoveel uit....de gedachte telt...hij had die 2 namen zodat hij opzichzelf kon stemmen en das nie cool...ook al is deze shit allemaal niet serieus...maar k weet dat er 14 jarige jochies rondlopen hiero die dit WEL serieus nemen....sinds wanneer is valsspelen cool? beetje zielig als je een alterego nodig hebt om een kans te hebben om te winnen.... maar goed....ga later ff stemmen op de echte battle... ---------------------------------------- When you're sleeping at night, u have a nightmare, it's me/ U wake up nauseous and ill, cuz I'm as sick as can be/ | ||
![]() | ![]() |
Ik zelf ben 14![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Empathy Die fucker, die |
![]() | ![]() |
Team van Skizo : jullie hebben mijn stem veel humor, sterke lines, goed over nagedacht. Team van TN: ook z. zeker respect, maar was net een tikkie flauwer allemaal Word op!!!! ![]() ---------------------------------------- the gentle art of making enemies is standig right in front of you | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
tnx 4 vote en uitleg ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
![]() | ![]() |
like DUH ![]() jeweetog ---------------------------------------- the gentle art of making enemies is standig right in front of you | ||
![]() | ![]() |
Quote: Infrangible Flowa schreef op 22-05-2004 @ 02:54:56 [...] dat maakt niet zoveel uit....de gedachte telt...hij had die 2 namen zodat hij opzichzelf kon stemmen en das nie cool...ook al is deze shit allemaal niet serieus...maar k weet dat er 14 jarige jochies rondlopen hiero die dit WEL serieus nemen....sinds wanneer is valsspelen cool? beetje zielig als je een alterego nodig hebt om een kans te hebben om te winnen.... maar goed....ga later ff stemmen op de echte battle... hallow, ik ben een sukkel uit amerika die geen vrienden kan krijgen en daarom maar hier moet hangen (ik zit niet eens in amerika maar dat maakt nie uti) ik vind het vooral tof om me bezig te houden met zaken waar ik niks van afweet en waar ik dan lekker onzin over lul dus fokking retard die clone was dr niet om te stemmen sukkel die was dr omdat ik anders geen fuck te doen had hier. je mag niet eens stemmen hier, want je bent een dickrider dus je vote telt nie [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2004 @ 23:37:26 ] ---------------------------------------- te simpel | ||
![]() | ![]() |
lief doen tegen elkaar, voel de harmonie ![]() ---------------------------------------- the gentle art of making enemies is standig right in front of you | ||
![]() | ![]() |
ik voel alleen IJSkouw ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
quit your bitchin in dit topic en stem liever ff... is nog niet afgerond... ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
![]() | ![]() |
Ja, maar wie gaat er voten als de 4 meestal voters elkaar battle ![]() plus ik wil uitleg zien niks van da klinkt leuker blablabla wordplay woordgebruik hardheid flow punches (dus ook vergelijken als reply is) ---------------------------------------- te simpel | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
Quote: tollerantie Nul schreef op 23-05-2004 @ 17:00:06 Ja, maar wie gaat er voten als de 4 meestal voters elkaar battle ![]() ja zoiets had ik ook al bedacht ![]() ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
![]() | ![]() |
Ijskou, daar zeg je wat, lumi... volgens mij heeft iemand hier de BOOT gemist ![]() aaaaaaaight jeweetog!!! ![]() ---------------------------------------- the gentle art of making enemies is standig right in front of you | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 ] |