Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 13-05-2004 om 17:49:13
Uitgegeven: 13 mei 2004 15:27

"AMSTERDAM - Diego Maradona is door de artsen van de neuropsychiatrische kliniek Del Parque in een dwangbuis gehesen. De maatregel werd woensdag genomen, omdat de voormalige wereldkampioen een vluchtpoging zou voorbereiden. Hij verblijft tegen zijn zin in de kliniek en wil eigenlijk naar Cuba afreizen om daar van zijn cocaïneverslaving af te komen.

De familie van Maradona is tegenstander van een vertrek van Pluisje naar Cuba. Nadat de familie toestemming gaf om hem in de kliniek te houden, verloor de 43-jarige oud-voetballer zijn zelfbeschikkingsrecht en kan hij langer in de kliniek blijven. Maradona volgt in de kliniek bovendien een strengdieet om van zijn overwicht af te komen. Hij verloor inmiddels vijf kilogram aan lichaamsgewicht. Toen hij op 18 april werd geveld door een hartaanval woog hij nog 110 kilo. "

aardig raar is die gast tegenwoordig....
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op donderdag 13-05-2004 om 17:51:12
ow ik d8 madonna lol
ik doe niet aan voetbal
ojah uhm arme diego dikke snuifzak
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 13-05-2004 om 17:52:14
FOTO'S!!
Mip
Gepost door Mip op donderdag 13-05-2004 om 18:17:46
de bekendste en rijkste junk ter wereld denk ik
zou er niet van opkijken alsie binnekort de pijp uit gaat
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 13-05-2004 om 18:21:43
of van het hilton afspringt...
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.