Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zondag 16-05-2004 om 09:14:33
jaja, wij waren gisteren op een heus breakdance event. DJ Nav, MC Typhoon en MC Limon waren de gastheren van de avond. Meer pics volgen:



[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2004 @ 09:59:14 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op zondag 16-05-2004 om 09:58:44
moeje t wel goed zeggen...in SAMENWERKING met nlhiphop.nl (en dabomb.nu)! Was eindfeest voor kids tussen 9-15 ofzo en ze vonden t geweldig. Typhoon trad op maar nederlandstalige rap dat kenden ze nog niet echt. Nav draaide de hele avond gewoon gangstarr, opge, krsone etc etc ... hehe

er werden nlhiphop shirts bij de prijzen gedaan samen met wat cdtjes (De Gastenlijst), dus dan hebben ze direct wat nederlandse hiphop te pakken. Zo'n man die daar in het dorp woonde (jaja dorp) vertelde dat al weken al die kids hier hadden naar toegeleeft en dat twee jaar geleden het dorp nog een van de meest arme plaatsen van nederland was en waar mensen zelfs nog gewoon honger moesten lijden.

Het was echt gezellig en de zaal (400,500 man) met kids, pappies en mammies ging helemaal los. Nog nooit was er zoiets gedaan met hiphop/breakdance en zelfs wethouder vond het allemaal heel mooi. De kids namen het battlen soms wat echt te serieus op haha werden soms echt agressief...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2004 @ 10:04:01 ]
dap
038
Gepost door dap op zondag 16-05-2004 om 10:06:26
oja ik wou dus ff zeggen, wat zijn wij sociaalvoelend bezig!
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zondag 16-05-2004 om 10:08:24
ik wou niet zo`n lang verhaal typen op de vroege ochtend.

maarre, dabomb.nu organiseert workshops en dit was een eindfeest voor de jeugd in midden drenthe. Damn, wat waren die gasten dope, na 10 lessen deden die pubers echt vette battles en het publiek... ik hoor het geschreeuw nu nog!


[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2004 @ 10:14:52 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op zondag 16-05-2004 om 10:15:34
ja die peeeeeeeeeeps ... leek wel een wedstrijd wie het hardste hun crew kon supporten.
dap
038
Gepost door dap op zondag 16-05-2004 om 10:31:33
foto's staan online
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op zondag 16-05-2004 om 11:19:46
weet dap ik vind t altyd zo vet dat je ook ergens kan lezen wie wie is op de foto das altyd heel duidelijk

danku
maar verder
vetjes heur
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
dap
038
Gepost door dap op zondag 16-05-2004 om 11:21:47
kweetzelfnie wie die kids zijn (en andere oudere bboys en bgirls)

De rapper is typhoon
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2004 @ 11:27:07 ]
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 16-05-2004 om 13:04:01
je kan ze niet jong genoeg rekruteren
----------------------------------------
clonebabybeats baby
popshot
doe je ding...en elke avond veel pushups
Gepost door popshot op maandag 17-05-2004 om 11:56:59
Whaaa!!..die battles waren echt supervet...ik von et echt strak om daar aan mee te doen. die gasten daar waren wel goed hoor de optredens van de pro's waren beter maarre...onze crew is wel ff eerste geworden met de shows..weet je wel die gasten die omver vielen toen die dikkerd ging springen mjah...ik hoorde dat er ook films te koop zijn..waar dat dan? zou ik wel graag willen weten..eeneh..limon..je raps waren vet ok.. spreek julluie later wel weer...gegroet: de jongen met het grijze hemd adidas broek en bruine nike shoes
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 17-05-2004 om 18:07:19
Quote:
popshot schreef op 17-05-2004 @ 11:56:59
Whaaa!!..die battles waren echt supervet...ik von et echt strak om daar aan mee te doen. die gasten daar waren wel goed hoor de optredens van de pro's waren beter maarre...onze crew is wel ff eerste geworden met de shows..weet je wel die gasten die omver vielen toen die dikkerd ging springen mjah...ik hoorde dat er ook films te koop zijn..waar dat dan? zou ik wel graag willen weten..eeneh..limon..je raps waren vet ok.. spreek julluie later wel weer...gegroet: de jongen met het grijze hemd adidas broek en bruine nike shoes


thanx!

maarre, de raps kwamen uit Ty`s mond of uit de platen van DJ Nav
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op maandag 17-05-2004 om 18:17:35
Voor die opnames kon je je inschrijven bij de deur... kweenie of je dat achteraf nog kan doen.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0112 sec.