Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 ] | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
ikke dus ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() verder dan gare figuurtjes kom ik niet | ||
![]() | ![]() |
haha ben jij dat mip? Wel dope gare figuurtjes zijn vet..ej ik zie er ook wel gaar uit. Laten we effe t topic re-namen:post hier je gare figuurtjes. K wil meer gare tekeningen zien. hehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2004 @ 14:06:29 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
ik teken met paint ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
squee hm.. |
![]() | ![]() |
*giechel* ---------------------------------------- Vind je dat normaal? | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
dope noedels! alleen die arm die in de zak zit is een beetje vaag.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2004 @ 21:25:34 ] | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
jah lijkt net of ie aan ut trekke is ![]() mooie tekening lumi ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2004 @ 00:19:04 ] ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind em dik noedels gek maar je moet idd een zak maken niet een gast met een stompie ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Je bent een rund als je met vuurwerk stunt. ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ik ben gewoon eenmaal niet moeders mooiste hehe...maar euh: ik wil meer popjes zien!! ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
w0rd at noedels! tekenen sukkels | ||
![]() | ![]() |
/me post ontzichtbaar plaatje van mip. zie hier mijn ontzichtbare rare mip figuur ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
heej kan iemand geen onderwerp geven dat iedereen daar iets over tekent ![]() ik zal kijekn of ik nog een gaar schetsje heb ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
ok onderwerp : draaitafels ![]() ik zeg maar wat ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
w0rd @ listig lijkt me leuk kom maar met die onderwerpen! | ||
![]() | ![]() |
ik ben nu op school draaitefels aan t kleien en heb hele projecten over draaitafels maar geen tekening![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
ja, koel idee.. | ||
ik begin wel met een onderwerp: | ||
squee hm.. |
![]() | ![]() |
http://squee.szm.sk/sloot.JPG dat is mijn gare dingetje ![]() ---------------------------------------- Vind je dat normaal? | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
squee hm.. |
![]() | ![]() |
um en waar is de sloot? ![]() ---------------------------------------- Vind je dat normaal? | ||
verkeerde topic....moest deze zijn... is btw ook nog uit het argief | ||
![]() | ![]() |
hehe niet te bewijzen dat ie over een sloot springt maar goed..oud tekeningetje uit de 1e. In mn manga periode... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
squee hm.. |
![]() | ![]() |
Manga is cool ---------------------------------------- Vind je dat normaal? | ||
![]() | ![]() |
ik wil tekeningetjes zien, kom kom posten die shit ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
Ik post dan maar wel ![]() ![]() Doe nu maar een lamp die omvalt op een mannetje ![]() ![]() ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
![]() | ![]() |
hahahah ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() en wat leren we hiervan jongens en meisjes? Maak nooit tekeningen als je gedrogeerd bent.... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
Ik kan de tekst nie lezen ![]() En waar blijft trouwens mijn mannetje die een lamp tege zn kop krijgt?? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2004 @ 00:16:45 ] ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
hehehe, ik kan de tekst wel lezen. Best coole poppetjes en verhaaltje ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
![]() | ![]() |
noedels dope sokken monser! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
mannetje tegen de lamp![]() ja toch ![]() | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
whaha wat mooi ![]() moet je wel zegge wat de volgende3 moet tekenen ![]() ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ow zo uhmm post maar een dj met zijn draaitafels ![]() | ||
![]() | ![]() |
dap als jij ff plaatje voor me online wil zetten heb ik nog wel een schildering van een dj met draaitafels maar hijs nog niet helemaal af ik hoor het wel ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
ok hier zijn ze dan nog lang niet af maar t idee is er....![]() ![]() ik ben bezig met een hele serie van de rest heb ik nog geen pics [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2004 @ 23:08:05 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
vette dingen.......![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
koel gedaan! | ||
![]() | ![]() |
jep dope is t geschilderd ? ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
ik heb t eerst met potlood nagetekend toen eroverheen geschilderd maar ze zijn nog niet af ik ben ook nog bezig met 1 van jeru...de rest volgt nog minstens 30 ![]() genoeg pics gemaakt om die na te tekenen en als ik er dan 30 heb ofzo word dat weer 1 groot schilderij [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2004 @ 23:29:45 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zie ze niet...![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
Hey mizou je hebt het verkeerde topic hoor. Dit is voor gare poppetjes ![]() | ||
![]() | ![]() |
er zitten er meer tussen die niet gaar zijn! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
thanks miz![]() | ||
![]() | ![]() |
hehe geen dank ik bedoelde idd die van jou ![]() ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
ZIEKE SHIT!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
En weer een raar figuurtje erbij.. Zoals oplettende mensen zien is dit mannetje hetzelfgde als de vorige die ik heb gepost. Hij heet siem. Hij is een elf. Hij is cool. ![]() ![]() ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
![]() | ![]() |
is siem een skateboarder? ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
�hance Siem = 11 |
![]() | ![]() |
nee een hiphopper.. maar die streepje met 2 rondjes ersonder slaan op zijn ogen... zijn ogen zijn ook zow snap je? dat is zijn logo.. respect tegen siem ---------------------------------------- Respect voor siem!` Onthoud: Siem is 11 | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 ] |