Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 18-05-2004 om 12:06:25
Vaste discogangers krijgen onderhuidse chip

"Dinsdag, 18 mei 2004 - Uitgaanscentrum Baja Beach Club gaat bij zijn vaste bezoekers in Barcelona onder de huid een chip plaatsen.
Door Edwin Feldmann

De chip kan door een dokter ter plekke pijnloos onder de huid gebracht worden, volgens de Belgische krant Het Laatste Nieuws. Met de chip worden alle betalingen, zoals entreegeld en drankjes, automatisch afgerekend. Door de chip langs een scanner te halen, wordt het verschuldigde bedrag van de rekening afgeschreven. Het plaatsen van de chip is de eerste weken gratis, daarna moet er eenmalig 125 euro voor worden betaald.

De chip wordt geleverd door het Amerikaanse VeriChip, onderdeel van Applied Digital Solution. Dit bedrijf gelooft dat creditcards op termijn tot het verleden horen. De chiptechnologie wordt al in meer industrietakken gebruikt. Wapenfabrikant FN Herstal werkt aan een pistool van Browning, Smith & Wesson die alleen kan schieten als die bediend wordt door iemand met een bepaalde geïmplanteerde chip. "

tering...kommop zeg dit is ziek.
ROK Gepost door ROK op dinsdag 18-05-2004 om 13:10:46
moet je die club wel heeeeeeeeeeeel leuk vinden
----------------------------------------
WHAT !!!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 18-05-2004 om 15:30:34
Maak het big bro gemakelijk mensen. Allemaal je chippie halen.

Ik ben erg pro technische vooruitgang enzo. Maar dit vind ik dan weer enge praktijken. Zulke chips zijn nog makkelijker te misbruiken als internetbankieren of pinnen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 18-05-2004 om 15:51:47
..en wat als je 30 ben...laat je dan die chip er gewoon inzitten??
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 18-05-2004 om 17:40:36
dat grapje heet RFID, en is heel erg in opkomst in alle mogelijke vormen, moet je maar eens iets over opzoeken, zul je zien dat ze zelfs in scheermesjes al zitten/zaten

tis best interessant allemaal.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 18-05-2004 om 17:53:45
ja maar niet onder je huid RFID gaat binnen 5 jaar in heel veel dingen zitten, alleen is het nog te duur.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 18-05-2004 om 17:57:36
te duur valt wel mee, alleen dr zijn 2 varianten van, 1tje met "accu" en 1tje zonder accu.

Maar ik gok dat die chip nul aftrek zal krijgen, op een paar trendy binken na ofzo. misschien kun je em wel als lasershield krijgen ook ?
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 18-05-2004 om 18:02:00
zieke shit!
damn zeg
----------------------------------------
www.serife.nl
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 18-05-2004 om 20:34:36
hehe sja allemaal best interessant enzo maar wel sick
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op dinsdag 18-05-2004 om 22:48:21
oud nieuws!

mjah ik hbe ook sjips in me

pringles sjips
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Lau Gepost door Lau op woensdag 19-05-2004 om 12:40:01
1 april zeker...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0121 sec.