Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
teigetje Gepost door teigetje op maandag 13-08-2001 om 22:41:51
Zoals jullie misschien al gehoord hebben wordt CistroN genaaid door de KPN (ah well, zo zie ik ik t) waardoor een hoogwaardig product niet de weg naar de gewone man (naar niemand, eigenlijk) kan vinden. Steun CistroN door een digitale handtekening te zetten op
http://www.datadelft.nl/actie/
----------------------------------------
Code #404: User not found
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op maandag 13-08-2001 om 22:52:09
Gedaan.
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
[]KRuK[] Gepost door []KRuK[] op maandag 13-08-2001 om 23:02:34
hmja kruk's ID maar het is mij: locuta, geen zin om anders in te loggen...

euh, niks KPN schuld. Schuld overheid maybe die niet heeft nagedacht HOE ze marktmechanisme gingen organiseren toen ze de KPN lieten privatiseren. KPN zelf kan er geen ruk aan doen.

Als cistron miljoenen investeert in een glasvezelnetwerk waarvan ALLE andere providers zeggen, dat is ons te duur, wij gebruiken KPN netwerk wel, en dat blijkt niet te lukken, dan moeten ze niet gaan huilen bij de KPN.

Dan moeten ze OF gaan huilen bij de overheid (en niet de OPTA!!!) of ze moeten gewoon hun hoofd houden, so to speak.

Overigens ALS cistron failliet gaat dan is dat jammer voor hen, maar ze zullen niet de laatste zijn... de Grote Provider schoonmaak is al begonnen. WOL is al weg, UUnet is van worldcom, sonera is weg, xs4all is naar KPN, etc...

In the end there can be only one.
En dat zal trouwens niet KPN zijn want die worden ook wel overgenomen. Net als cistron denk ik
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op dinsdag 14-08-2001 om 08:09:47
Gesproken als een goede KPN-werknemer loc
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 14-08-2001 om 19:44:49
een LUIE KPN werknemer (wegens niet herinloggen enzo)

maar goed, toch vind ik t een narrenstreek dat ze voor een offerte van 2 miljoen een rekening van 8 miljoen krijgen, en dat de KPN in de tussentijd zou lui is om yet another centrale niet open te zetten voor klanten (ik ken al enkele mensen die al meerdere maanden wachten op een aansluiting en aan alle kanten worden voorbijgelopen door mensen die nu pas inschrijven, lekker dat first in last out principe...)
----------------------------------------
Code #404: User not found
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 20-09-2001 om 19:03:27
daar het is klaar, over uit het is naar maar waar...

Cistron is niet meer... hoeveel telecom aan bieders zullen er gaan volgen ?

UPC heeft sinds begin deze week een totale investeringsstop gemaakt. Geen enkele nieuwbouw wijk in het gebied van UPC zal nog een TV- Radio-Telefonie Internet- kabel aansluiting krijgen van UPC.

Oftewel die mensen hebben geen kabel TV en moeten maar massaal aan de sateliet schotel.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op donderdag 20-09-2001 om 20:49:19
UPC zal ook wel snel volgen ben ik bang (voor alle UPC abbonees....) Zeker nu de economie wat minder lekker draait...
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.