Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op dinsdag 14-08-2001 om 03:53:21
Dit is dus een spelletje waar je 1 groep hooligans heb, en die tegen een andere moet laten knokken, gemaakt door een nederlandse ontwikkelaar..
Moet dit kunnen ? Of gaat dit te ver ?
In mijn ogen kan dit nog steeds, je knalt er iemand anders hoofd af in Soldier of Fortune 1, jaagt mensen onder in Carmageddon 1/2 dus waarom kan het niet als je 2 groepen supporters tegen elkaar laat knokken, virtueel dan, in het echt is dit natuurlijk niet cool..
Voor meer info over het spel zelf: http://www.hooligans-thegame.com

Het spel zelf lijkt mij wel een cool dingetje, ondanks de iets matige graphics, het draait toch om de gameplay, en die lijkt me tot nu toe redelijk tot best wel goed (tot ik het speel en blijkt dat de gameplay ruk is..)
In Braveheart het spel heb je bijvoorbeeld ook legers van 200 tegen 200 tegen elkaar staan, die elkaar ook afmeppen, wat is daar nou zo anders aan.. niets dus! Het nadeel van Braveheart was dat de gameplay zoog als de tering.. En als ik Hooligans ga spelen, ga ik echt niet een dagje later de straat op om te gaan meppen. Njah, om een lang verhaal kort te maken, ik vind dat digitaal geweld kan, met een bepaalde leeftijd eraan verbonden, zulke games moet je natuurlijk niet aan een 8 jarige ofzo voorleggen (laat staan dattie weet hoe ie het moet spelen)

Gegroet,

Scrumstah
----------------------------------------
Signature
McBouncer Gepost door McBouncer op dinsdag 14-08-2001 om 04:19:37
In mijn ogen ligt het eraan hoe je het noemt en hoe realistisch het is. Als jij 2 willekeurige groepen hooligans tegen elkaar laat vechten op een willekeurige plaats zie ik weinig verschil met andere spellen en vind ik dat het ook gewoon moet kunnen.
Anders wordt het als je met ajax-"supporters" tegen feyenoord-"supporters" loopt te matten in Beverwijk. Dan vind ik het te recent en te gevoelig liggen voor een aantal mensen en dus niet kunnen.

Aan de andere kant is dit ook weer vrij hypocriet omdat ik jaren geleden wel met veel plezier Duitsers omlegde in Wolfenstein, wat eigenlijk ook wel heel erg ver ging en waarbij ik me voor kan stellen dat een aantal mensen niet echt op dit spel zat te wachten. Maar ja, wat in dat soort gevallen altijd een makkelijk excuus is: ik was toen nog jong en wist niet beter
----------------------------------------
Is it coz I is black?
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 14-08-2001 om 15:13:53
Tuurlijk moeten dit soort spellen kunnen, binnenkort komt Return To Castle Wolfenstein uit en dan gaan we weer allemaal duitsers omver knallen.
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op dinsdag 14-08-2001 om 19:50:44
Quote:


Gepost door Razor op 14 Aug 2001 17:25
de casto online host
--------------------------------------------------------------------------------
Dat is toch vet als je AJAX haat tuig je ajax supproters af. Hopelijk heb je als lokatie Beverwijk en de Coolsingel+Charleroi. Ik wacht met spanning af.



----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 16-08-2001 om 16:44:29
Quote:

scrumstah schreef

, in het echt is dit natuurlijk niet cool..



Wrom niet? Wat is er het probleem als 2 groepen mensen met elkaar willen matten? Boksen staan "we" toch ook toe? Vindt je het eng, omdat dit "niet gepland" is, omdat er geen officiële regels zijn? geen scheidsrechter ? (die is er bij Frisbee ook niet btw).
Zolang ze niks van derden mollen lijkt mij er niks aan de hand.

Quote:

McBouncer schreef:
Anders wordt het als je met ajax-"supporters" tegen feyenoord-"supporters" loopt te matten in Beverwijk. Dan vind ik het te recent en te gevoelig liggen voor een aantal mensen en dus niet kunnen.



Wat maakt dat uit? Als het geen standaard level in het spel is circuleert er snel genoeg een versie die door een liefhebber gemaakt is. Ik heb ook Quake kunnen spelen in een versimpelde versie van mijn middelbare school. En als het niet TE veel werk zou zijn geweest was er allang een Unreal map van de Bastille gekomen. Mensen die herinneringen aan dat Beverwijk gebeuren schokkend vinden zijn sowieso hypocriet als ze dat spel spelen.

Greetz CreecH (die ook ontzettend bang is voor vuurwerk sinds een +- 1 jaar)
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0121 sec.