Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
haha Illmatic, die heb ík zels al een tijdje en dat zegt wat ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Roni size - return to V Geen new forms of in the mode, maar wel weer een lekker wegluisterend drum n bass album ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
ROK | ![]() | ![]() |
opgezwolle - spuugdingen op de mic (eindelijk...) climax - hoogseizoen adhd scarfaced ---------------------------------------- WHAT !!! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Climax - hoogseizoen | ||
U-NiQ Je wordt ge-spijkernisse-rd |
![]() | ![]() |
VSOP - Huiswerk ( zeer dope album ) Wordt meer van verwacht maar omdat de CD commercieel is hebben ze dit album gemaakt dus voor weer een anders bepaald publiek ik hou zelf meer van hun Spiekremixes ik weet niet of iemand deze gehoord heeft? Dat is die shit, lekker rauw lekker Hardcore gewoon hoe rap eigenlijk hoord te zijn | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Kas - Spiegelreflex spiekremixes .. tuurlijk kennen we die wel. Maar de cd is niet 'commercieel' hoor.. zie jij vsop nu ineens steeds op tmf / mtv etc etc? Het is gewoon wat ze willen maken. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Climax - Hoogseizoen Maestro Mikel - Dadendrang 12'' ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
LL_Cool_J - Definition ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Wu tang clan - DjWreck Best Of Crews ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Jaheim - Still Ghetto '02 ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
wrong topic! damn son [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-10-2004 @ 22:34:19 ] | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
N E R D - FLy Or Die ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 14-10-2004 @ 21:56:27 Raymzter - Rayalistisch eindelijk heb ik um nu ook... | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Wu-Tang Clan - Disciples of the 36 Chambers: Chapter 1 doooooop! lekker hyped | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
De La Soul - die nieuwe cd ligt in de auto, dus weet de titel ff niet meer. Is wel lekker! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Jay-Z - The Blueprint ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Quote: ROK schreef op 22-10-2004 @ 16:07:15 opgezwolle - spuugdingen op de mic (eindelijk...) waar heb je die gekocht gast? ik heb alle nummers, maar ik wil het album. | ||
Danny_Blanco Dutch Touch ![]() |
![]() | ![]() |
OH NO - The Disrupt doooope shit! ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
![]() | ![]() |
uhm ikke eindelijk Pharcyde- Humboldt beginings ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
sjawel, eindelijk nadat velen het tegen mij hadden gezegt dat ik um moést hebben (waaronder noedels ![]() Nas - Illmatic | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Kas - spiegelreflex!!![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
sjawel; - Scarefaced (nu eindelijk het origineel) - Westside Connections - Bow Down <--- dik album yo. | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
jin - rest is history (dope sjit van een dope chinees) jay-z - blueprint 2 (had ik nog niet, 1 v/d betere jay-z albums) scarfaced - soundtrack (dope gewoon!) shyne - godfather burried alive (dit is pas gangsterrap ![]() en toen was het weer op .. ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
Ja Shyne is echt dope ![]() | ||
NWA - Niggaz 4 life (remasterd met '100 miles and runnin') | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Xzibit - Wapeons of massdistruction | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Yo hoe is die Xzibit plaat? Bij mijn LP's; Cypress Hill - Latin Lingo 12" Funkmaster Flex and the Ghetto Celebs - ... 12" Beatnuts instrumental LP X-ecutioners ft MOP - Let it Bang 12" Eric B and Rakim - Move the Crows 12" | ||
![]() | ![]() |
Common - Like water for Chocolate Group Home - Livin' Proof ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
Jurassic 5 - Power In Numbers érg dope cd... | ||
Ixion Gek |
![]() | ![]() |
Mash Out Posse - Same Juelz Santana - From Me To You The Diplomats -Diplomatic Immunity 2 Royce Da 59 - M.I.C. CamRon - Purple Haze Eminem - Encore The Alchemist - 1st Infantery Young Buck - Straight Outta Cashville Lloyd Banks - The Hunger For More Boo Yaa Tribe - West Koasta Nostra ![]() ---------------------------------------- I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water. I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border. | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Diverse Rammstein CD's en Liedjes van Lenny van Acda en De Munnik ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
![]() | ![]() |
Nas - Street's Disciple ![]() ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
![]() | ![]() |
A tribe called quest - beats rhymes and life Pete Rock/INI en Pete Rock /Deda - Center of attention/The original BAby Pa (dubbelaar) AANRADER trouwens...... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Non Phixion - the future is now 2pac - Greatest hits NWA - Greatest hits 1996 8 Mile - More Music From 8 mile 8 Mile - Original Soundtrack P Diddy - No Way Out Nas - Street's Disciple ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
godver ik ken Streets disciple en Microphone colossus nog niet vinden ![]() kut gouda! [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-11-2004 @ 18:19:16 ] | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Microphone Colossus komt overmorgen toch pas uit?? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 27-11-2004 @ 18:19:02 godver ik ken Streets disciple en Microphone colossus nog niet vinden ![]() kut gouda! Link hebben voor streets disciple? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
bedankt maar keb em al week of 2 op mp3 heb de betreffende albums inmiddels besteld trouwens | ||
![]() | ![]() |
@ Ixion & Xflipit... Kopen jullie zoveel tegelijk of is het gewoon gedownd? ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Mijn is uiteraard gedowndddddd ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Snoop dogg - R&G Tupc - Loyal to the game ![]() | ||
![]() | ![]() |
Gebrande CD's tellen niet mee, als nieuw in je collectie ![]() ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Quote: Danny_Blanco schreef op 27-11-2004 @ 22:24:06 Gebrande CD's tellen niet mee, als nieuw in je collectie ![]() Quote: Xflipit schreef op 27-11-2004 @ 21:06:34 Mijn is uiteraard gedowndddddd | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
KAS - SPIEGEL REFLEX [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-11-2004 @ 03:49:35 ] | ||
SchizoMania | ![]() | ![]() |
twista - kamikaze jay-z & linking park - collision course kas - spiegelreflex ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: creative schreef op 27-11-2004 @ 23:09:51 [...] [...] En waarom tellen die niet mee? Cd = cd toch? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Quote: En waarom tellen die niet mee? Cd = cd toch? Ga tog geen domme vragen stellen he... als ik dit moet gaan uitleggen ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
Quote: Danny_Blanco schreef op 27-11-2004 @ 22:24:06 Gebrande CD's tellen niet mee, als nieuw in je collectie ![]() hierbij geef ik een dikke word! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Jay-Z & R kelly - Unfinished Business Fabolous - Real talk ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Beter hadden kelly en Jay die bussiness unfinished gelaten. Ik vond het iig nergens naar klinken, maar als jij het dope vindt. ![]() | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ] |