Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
MISTER X Gepost door MISTER X op vrijdag 21-05-2004 om 11:49:38
Amerika de Leugenaar, de Tirannen, de Misdadigers, de echte TERRORISTEN.........

check de sites:
www.thememoryhole.org

www.albasrah.net

http://ctdsaddam.i8.com

Moge ze (amerikanen) 1 voor 1 branden in de Hel
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 21-05-2004 om 11:50:37
mwoah vind ik een beetje TE...een heel volk over 1 kam scheren....
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 21-05-2004 om 11:54:44
ik zou ook maar een beetje blij zijn met de amerikanen..anders zat jij er nu niet zo ontwikkeld bij...
MISTER X Gepost door MISTER X op vrijdag 21-05-2004 om 12:06:46
ik heb nu 2 reacties gelezen........
De eerste reactie vind ik nog wat hebben, want zo dacht ik ook....totdat ik gezien heb wat ik heb gezien.
maar die 2e reactie......haha, ik moet blij zijn met die amerikanen anders was ik nu onderontwikkeld......haha
Als je daar echt in gelooft dan ben jij degene die echt onderontwikkeld is.......Zie je niet dat Amerika denkt dat ze Superieur zijn.....zoals ze Europa negeerde wanneer het niet voor de oorlog was, dat ze met een leugen de oorlog begonnen zijn, geen massawapen, dat sinds sadam weg is er meer onschuldige slachtoffers zijn gevallen door Amerikanen, De mishandelingen en de verkrachtingen die ze doen en als laatst waarom word er niet in Israel ingegrepen en dat nog op dit moment......wie dit nog niet weet of doorheeft is pas echt onderontwikkeld.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 21-05-2004 om 12:14:04
Op 1 gebied heb je zeker gelijk en dat is het superioriteits gevoel van de amerikaan (nou moet ik natuurlijk ook oppassen om niet te generaliseren) en ik verdedig de amerikanen ook niet, ben ook niet voor die fukcing oorlog. Maar op jouw redenering zouden de nederlanders even erg zijn, zie nederlands indie wat die hollanders daar hebben uitgevoerd..daim dat wil je ook niet weten. Er zijn overal wel honden te vinden mr X of dat nou in het amerikaanse leger is of in nederland. Of in jouw wijk, mischien wel in je vriendengroep...en dat zijn de moederneukers van deze aardbol. En in machtsposities (zoals bv de amerikanen en de krijgsgevangenen) kunnen mensen beesten worden (check de film das experiment eens..duitse film) zo verneukt is deze wereld ja...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2004 @ 12:20:17 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
Sjas
Ohhh Joy
Gepost door Sjas op vrijdag 21-05-2004 om 12:24:11
Tja Saddam en zijn volgelingen waren ook zulke lieverdjes kom laten we alle irakezen afmaken
----------------------------------------
"Smile"
MISTER X Gepost door MISTER X op vrijdag 21-05-2004 om 12:27:35
hehe, eindelijk iemand met een beetje denkniveau (noedels)
Toch vind ik iedereen die achter de oorlog staat net zo erg als degene die daar zijn en die dingen doen of laten gebeuren.
In een poll in Amerika over de oorlog, was het meerderheid het eens dat amerika gewoon door moet blijven gaan, dus dat volk deugt niet...ga je dezelfde vraag in Nederland stellen, dan zal de meerderheid het niet eens zijn met de oorlog en willen ze liever de nederlanders terug.
En waarom ik Amerika honden vind.....dat komt omdat Mr. Sharon alles mag doen in Israel en hij word niet aangepakt.....die gast vermoord gezinnen, vernietigt expres huizen, moord kinderen uit, heeft echte massavernietigingswapens samen met amerika natuurlijk en zorgt dat Palestijnen net zo worden behandeld als Joden in 2e wereldoorlog......waar is onze superheld dan gebleven.....moeten hier niet mensen gered worden.

Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 21-05-2004 om 12:28:37
denk je nou echt dat ik al die shit die je zei niet doorheb??

en ik zeg niet dat je dan onderontwikkeld was..alleen een stuk minder
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 21-05-2004 om 12:32:09
dat over Sharon moet ik je gelijk geven trouwens...
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 21-05-2004 om 12:40:36
Elk land zijn eigen honden ... ik kon me best vinden in de oorlog die Amerika is begonnen, Saddam verjagen is een goed iets. Dat was echt geen lievertje. Maar alles wat daarna is gekomen is echt doorgeslagen door Amerika. Tijd om schuld te bekennen en daar weg te gaan.

Maar als ze daar weggaan, wie zegt dat er dan geen nieuwe Saddam opstaat en de macht pakt? Het is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op vrijdag 21-05-2004 om 13:22:11
Amerika heeft slechte kanten vind het niet kunnen dat ze die mensen zo behandelen want ze zijn wle beetje het voorbeeld in de wereld, tenminste zo noemen zichzelf nou gedraag je dan ook zo!!

Maar daar in tegen hebben veel landen van alles te danken aan amerika, zonder Amerika was nederland een 3e wereld land,

Maar la had Amerika heel de wereld gemaakt mogen ze nog geen mensenrechten schenden!!
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op vrijdag 21-05-2004 om 13:23:58
honden kunnen lief zijn dus ik vind dat je zoiets niet zegt over die lieve beestjes..

fuck amerikaka
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 21-05-2004 om 13:24:15
Quote:
Zonder Amerika was nederland een 3e wereld land


zou niet weten waarom?! Nadat ze saddam hadden verjaagd zijn ze gewoon verkeerd gaan handelen.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op vrijdag 21-05-2004 om 13:26:15
Quote:
dap schreef op 21-05-2004 @ 13:24:15
[...]

zou niet weten waarom?! .


Nederland heeft Marshall hulp gekregen dat was zoveel geld dat Nederland weeer geheel opgebowud kon worden, anders waren we daar u nog mee bezig of bijna klaar... helaas Gesschiednis geeft nou eenmaal zulke feiten,
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
MISTER X Gepost door MISTER X op vrijdag 21-05-2004 om 13:33:45
Ik vraag me af of jullie die site hebben bekeken.....heb je die verkrachtingen niet gezien dat door een land is gedaan die zogenaamds de mensen gingen redden, en waarom saddam aanvallen als eigenlijk toenertijd afganistan de boosdoener was, weten jullie nog.Kom niet met WTC BULLSHIT, want dat had afganistan niet gedaan, sterker nog, ik geloof dat bush of de joden er zelf achterzitten. (Hier is wereldwijd een boek over uitgekomen)
Toen men afganistan aanviel wisten de burgers daar niet eens dat er een oorlog kwam of dat de WTC weg is.....ze wisten niet eens wat WTC was....ze hebben geen tv, laat staan aparratuur om zoiets geks te doen.
Sadam is zomaar aangevallen, ze hadden geen een reele reden(ook volgens heel europa) dus ze hadden ook thuis moeten blijven.
Ok Sadam was inderdaad een slecht mens, maar moeten ze daarom heel het land op zn kop zetten.
Waarom vallen ze Korea niet aan dan, want die hebben massawapen en ze geven het nog toe ook.....Korea heeft toen zelfs gezegd......ja we hebben wapens en wil Amerika alleen maar onze richting durven kijken dan vuren we er gelijk een op ze. Ik heb sindstoen nix meer gehoord over Korea.
Amerika is echt een slechterik samen met die duivelse Sharon....
Waarom heeft Israel massawapens....waar gaat dit over.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 21-05-2004 om 13:41:10
Ik ben t helemaal met je eens, maar je kan lastig ineens iedereen aanpakken. Maar je bent wel naief om te denken dat mensen in Afghanistan niet weten wat er in de wereld gebeurd.. misschien niet de normale burgers maar er zijn daar genoeg rijke leiders die donders goed weten hoe en wat.

Nogmaals, ik ben t verder wel met je eens alleen dingen zijn echt niet zo makkelijk als je denkt.

Die site verteld t precies goed:

"Clarification to all our visitors to our sites we don't support any oppressor one day like Saddam, but if we didn't mention the crimes of this oppressor on this site, the reason is we aimed at stopping all crimes and the war in Iraq and its suffer.
For Saddam Hussein, he is an oppressor, but the solution is not to kill every oppressor to smash a whole people, destroy civilizations, and kill children and women and deceit.

Signature:
Iraq Victims Team"
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2004 @ 13:42:39 ]
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op vrijdag 21-05-2004 om 13:42:26
Net alsof gewone verkrachting en dergelijke niet erg zijn, maar Amerika heeft van te voren berichten val Al Qaida gekregen te worden aan gevallen, en ze waren opweg naar Saddam maar kregen onder tegenstand, maar jij duwt amerika in een hokje, terwijl er zat dingen gebeuren aan de andere kant die niet door de beugel kunnen, het zijn toch ook Afghanen die een filmpje sturen waar in ze iemand onthoofd, ze hebben gewoon allebei schuld maar om nou alles in Amerika's schoenen te schuiven vind ik beetje overdreven,
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 21-05-2004 om 13:45:25
Het filmpje kan nep zijn... om de aandacht van die martelingsfoto's van de amerikanen af te halen. Maar die terroristen zijn net zo, ookal zou er geen oorlog zijn dan vinden ze altijd wel iets of iemand. Niet iedereen vecht alleen maar omdat er amerikanen zijn.

Amerika is erg, maar ook zonder amerikanen is er nog steeds veel onderlingen ruzies en oorlogen. AL die shit is erg.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op vrijdag 21-05-2004 om 13:46:39
daar ga ik mee in Dap! wil ook niet zeggen dat Amerika heilig is maar wil ze ook niet overal de schuld van geven,
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 21-05-2004 om 15:15:50
Ik denk dat ze alletwee wel fout zijn, saddam was ook een slechte leider. Maar ik vind het eigenlijk erger dat in afrika echt onschuldige mensen aan de aids en honger overlijden, maar daar wordt weinig aandacht aangeschonken. Ik denk dat er pas wereldvrede is als de wereldbevolking uitgeroeid is, en ironisch genoeg zijn we daar met oorlogen hard naar op weg.
Sjas
Ohhh Joy
Gepost door Sjas op vrijdag 21-05-2004 om 15:27:31
Tuurlijk zit Amerika fout en Sharon is ook een idioot maar om nou alle Amerikanen en Joden over 1 kam te scheren vind ik wel heel erg zou toch wel leuk zijn als we wat hebben geleerd van de 2e wereldoorlog.

Amerika gaat hun gang omdat ze weten dat Europa niet sterk genoeg is om tegen hun in te gaan als Europa eens het met elkaar eens was zou Amerika al een stuk minder sterk staan en daarnaast mag de VN ook wel eens ingrijpen.

Hopelijk worden de Amerikanen eens wat wijzer en kiezen ze niet nog een keer een Bush als president.
----------------------------------------
"Smile"
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op zaterdag 22-05-2004 om 02:24:10
all is fair in love and war.........
and az always history repeats it self.......
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 22-05-2004 om 09:36:44
Quote:
MISTER X schreef op 21-05-2004 @ 12:06:46
ik heb nu 2 reacties gelezen........
De eerste reactie vind ik nog wat hebben, want zo dacht ik ook....totdat ik gezien heb wat ik heb gezien.
maar die 2e reactie......haha, ik moet blij zijn met die amerikanen anders was ik nu onderontwikkeld......haha
Als je daar echt in gelooft dan ben jij degene die echt onderontwikkeld is.......Zie je niet dat Amerika denkt dat ze Superieur zijn.....zoals ze Europa negeerde wanneer het niet voor de oorlog was, dat ze met een leugen de oorlog begonnen zijn, geen massawapen, dat sinds sadam weg is er meer onschuldige slachtoffers zijn gevallen door Amerikanen, De mishandelingen en de verkrachtingen die ze doen en als laatst waarom word er niet in Israel ingegrepen en dat nog op dit moment......wie dit nog niet weet of doorheeft is pas echt onderontwikkeld.


vind ik ook. De Amerikanen zijn verder ook alleen maar een koloniaal eilandje van Europa, tenminste, de domme machthebbers. Dus als wij vroeger niet zo dom waren geweest om daar met de scepter te gaan zwaaien, dan hadden wij nu deze problemen niet gehad. Kut voorouders van ons!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 24-05-2004 om 11:21:31
ik ga mij in dit topic mengen

eerst even lezen waar het allemaal over gaat
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 24-05-2004 om 11:43:37
allereerst: de reden waarom amerika irak heeft binnengevallen. "Om zogenaamd het volk te bevrijden". Kleine misvatting al gelijk. Amerika heeft Irak niet binnengevallen om de arme bevolking van Irak te ontdoen van hun beruchte leider, maar omdat Irak in het bezit zou zijn van vernietigingswapens...Die ook nog eens een directe bedreiging waren voor de Wereldbevolking. Toen echter bleek dat dit niet het geval was heeft de regering Bush het op een andere kant gegooid, namelijk de bevrijding van de bevolking van de onderdrukker Saddam. Leuk bijkomend voordeel uit de hele kwestie is de Olie die erbij gewaarborgd wordt voor de Amerikanen.... Toevallig....

Tweede puntje: Wat dap zegt over dat zonder Amerikanen situaties erger zouden zijn?

Dap, zonder Amerikanen zouden situaties veel leefbaarder zijn. Die ellendelingen drijven overal hun zin bij door puur uit eigen belang. Er is (zou moeten zijn) ook nog zoiets als de Verenigde Naties die ingrijpen bij dergelijke situaties. Maar helaas willen de Amerikanen niet echt meewerken hierbij en lappen de eerder overeengekomen afspraken aan hun laars.

Israël en Palestina: dit is een uitzonderlijke situatie over een stom stukje grond, het zijn net 2 kinderen die vechten om een koekje ofzo. het is een permanente wisselwerking. je kunt wel zeggen dat Amerika Israël steunt (wat overigens ook zo is), maar aan de andere kant begaan palesteinen net zo vaak gruwelijkheden.


P.S. ik zeg overal wel Amerikanen, maar ik zou beter Amerikaanse regering zeggen om het wat te nuanceren.

livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 24-05-2004 om 11:49:25
Quote:

Gepost door MISTER X op 21-05-2004 @ 13:33:45
Ik vraag me af of jullie die site hebben bekeken.....heb je die verkrachtingen niet gezien dat door een land is gedaan die zogenaamds de mensen gingen redden, en waarom saddam aanvallen als eigenlijk toenertijd afganistan de boosdoener was, weten jullie nog.Kom niet met WTC BULLSHIT, want dat had afganistan niet gedaan, sterker nog, ik geloof dat bush of de joden er zelf achterzitten. (Hier is wereldwijd een boek over uitgekomen)
Toen men afganistan aanviel wisten de burgers daar niet eens dat er een oorlog kwam of dat de WTC weg is.....ze wisten niet eens wat WTC was....ze hebben geen tv, laat staan aparratuur om zoiets geks te doen.



Je praat veel, maar tegenstrijdig. wat praat je over Saddam aanvallen terwijl Afghanistan "de boosdoener" is. Boosdoener van wat? Afghanistan als land heeft zich nooit ergens in gemengd. Ik geloof dat dat altijd het Taliban-regime is geweest.
"Die WTC-bullshit" Is een bevestiging van wat ik zojuist zei.
Of ik mis je sarcasme of ik mis je punt.

En over dat Bush of de Joden zelf achter de aanslag zouden zitten, een in 1999 verschenen rapport van de FBI waaruit bleek dat Al Qaida onderzoek deed naar het inzetten van vliegtuigen als raketten op overheidsgebouwen.... Lijkt dit een beetje op de 9-11 situatie?



Edit:

Op de vorige pagina staat ook nog posts van mij voordat die overgeslagen worden

[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2004 @ 11:50:17 ]
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op maandag 24-05-2004 om 12:09:40
je bent nog op page 1 skeet
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
Mip
Gepost door Mip op maandag 24-05-2004 om 12:15:06
shit wat doen we weer moeilijk

je kunt gewoon geen bevolkingsgroep over 1 kap scheren, klaar uit
tuurlijk zijn er 'slechte' amerikanen
elk volk heeft zn rotte appels

wij zitten toch ook met Hans Kraaj junior opgeschept
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op maandag 24-05-2004 om 13:49:05
ik ben een hond
en nie eens een amerikaanse
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op maandag 24-05-2004 om 14:13:41

----------------------------------------
Cur tu me vexas?
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 24-05-2004 om 14:27:32
ik vind duitse herders zowiezo al koeler
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 24-05-2004 om 14:42:35
Quote:
livio schreef op 24-05-2004 @ 11:43:37
je kunt wel zeggen dat Amerika Israël steunt (wat overigens ook zo is), maar aan de andere kant begaan palesteinen net zo vaak gruwelijkheden.


Och het hele MiddenOosten & de hele noordkust van Afrika en nog een stuk of wat landen steunen de Palestijnen. Daar hoor je eigenlijk nooit iemand over. Net zoals je nooit iemand er over hoort dat als er weer een tijdelijke wapenstilstand is er altijd minstens 1 Palestijnse partij is die er niet aan mee werkt en vervolgens letterlijk en figuurlijk de onderhandelingen opblaast.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
MISTER X Gepost door MISTER X op dinsdag 25-05-2004 om 10:26:17
Hee Livio, het is niet tegenstrijdig wat ik lul.......maar ik vond hetgene wat jij zegt ook erg interresant en aardig waar.
Ik heb er nix om op aan te merken, ik wil alleen zeggen dat Amerika en ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, maar Amerika of Bush vind ik niet veel schelen met de Adolf en de Nazi s...., en dat is dus geen goeie zaak.
Amerika heeft al veelste veel kapot gemaakt.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 25-05-2004 om 12:48:44
wat ik denk zeker weet) is dat Bush slechts een klein radertje uit het geheel is. Hij wordt aangestuurd door zn vader, Cheney en de rest uit de Carlyle groep (die toevallig erg veel profijt van de oorlog hebben). Hij is zelf te dom om te kakken, dat bewijst de gang van zaken wel binnen de bedrijven die hij heeft geleid (tot het failissement), maar hij was een geschikte kandidaat om aangestuurd te worden. en ééntje met een politieke achtergrond geschikt om president te worden (en te zijn dus inmiddels).

De vergelijking met hitler en de nazi's is hierom ook wat vergezocht. Hitler was gewoon echt krankjorem en machtswellusteling. Bush heeft geen flauw idee waar hij mee bezig is, omdat hij niet verzint wat er gebeurt. En de enige beweegreden achter Bush is geld.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 25-05-2004 om 13:02:41
Was toevallig gister op tv over wie er nou eigelijk de leider is in Amerika... ik weet zijn naam niet, kan zijn dat jij hem al noemde livio... maar die bedacht dus echt alles voor Bush, wat ie moet doen, welke teksten wanneer etc etc...
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op dinsdag 25-05-2004 om 13:03:37
oorlog is een paradox
altyd zo geweest zal altyd zo blijven.
killing is bad......but we kill for peace
vraag: maakt dat alles goed ?
antwoord = nobody knows
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 25-05-2004 om 13:25:45
bij wat was dat op tv ? klinkt wel interessant, misschien dat ze herhalen ofzo?

Bush heeft meer van die "adviseurs": Dick Cheney als vice-president Rumsfelt, (of hoe je het ook schrijven mag) als defensie en Wolfowitz één van zijn persoonlijke adviseurs.

Bush is gewoon een harlekijn in het hele verhaal. Die heel hard nodig was voor zijn Carlyle-vriendjes. En daarom heeft hij de verkiezingen tenslotte ook "gewonnen" .
MISTER X Gepost door MISTER X op dinsdag 25-05-2004 om 16:55:43
Die Livio kent de geschiedenis.......thats cool,
inderdaad is Bush maar een klein radartje wat eigenlijk zegt wat anderen voor hem bedenken.
Maar uiteindelijk hebben ze toch allemaal dezelfde gedachten gang, want hoe dom Bush ook mag zijn, toch komtie elke keer weg met zn nonsens,
Papa Bush heeft hier ook mee te maken, hij is namelijk degene die dit allemaal is begonnen, al gingen ze zogenaamds Koeweit redden van Irak, Maar eigenlijk ging het erom wie heeft al eerst die Olie.
De Bush familie zit in de Olie buisness, het zijn Texanen en daarom hopen en willen ze deze oorlog winnen, niet voor de slachtoffers maar voor hun zelf.
Waarom Ik die vergelijking maakt met Hitler.......dat komt omdat ook Hitler zich Superieur voelde en dacht dat hij alles kon zeggen en doen waar hij zin in had, Ook heeft hij Joden proberen af te maken over de wereld en hun als minderwaardig willen beschouwen.........dit is precies wat Bush doet met de Arabieren.
Is voor mij toch een vergelijking.....
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 25-05-2004 om 17:53:56
ik zal nog wat extra aanvullingen doen voor je over diezelfde arabieren Bush en en het koninkrijk huis van Saoedie Arabië, de Saoeds, zijn dikke maatjes, trouwens ook met familie Bin Laden. Met wie ze in het verleden (met name pa bush) flinke zaken heeft gedaan aangaande olie e.d.

het is ook niet bepaald dat hij ze beschouwd als minderwaardig... het is meer dat ie er verschrikkelijk bang voor is. Op het moment dat de Saoed's besluiten al hun belangen uit amerika te trekken, want ze hebben daar nogal wat belangen en aandelen, dan zal de Amerikaanse economie in elkaar klappen.

als je dit interessant vind, moet je eens op zoek gaan naar informatie over de Carlyle groep. Hierin komen alle namen samen (inclusief familie Bin Laden, die er overigens inmiddels wel uit is).
Carlyle: is "investeringsmaatschappij" bestaande uit een groot aantal kopstukken over de hele wereld. Die een aantal voormalig overheidsbedrijven hebben gekocht (veel wapenproducenten en aannemingsbedrijven). Typisch ook dat sinds Bush president is, was het 400 miljard?, defensieuitgaven zijn. En heeeeel toevallig 80% van de bedrijven die Irak helpen opbouwen, op de een of andere manier verbonden zijn aan de Carlyle groep....

denk daar maar ns over na...
MISTER X Gepost door MISTER X op woensdag 26-05-2004 om 11:59:06
Erg interresant dit allemaal....maar ook dit wist ik,
Ik vind het tof dat mensen zich er toch in verdiepen dat ze toch weten wat er dus eigenlijk aan de hand is in de Wereld.
i.p.v. naief denken en geloven dat Amerika de mensen helpt aan hun zogenaamde vrijheid.
Inderdaad, Saoudi s laten de Amerikanen binnen om te handelen (dit is wel verplicht anders is daar ook oorlog).....niet dat de Saoudis bevolking er blij mee is, maar het gebeurt inderdaad.

Toch nog een aplausje voor Livio........RESPECT
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 26-05-2004 om 13:56:57
dank voor je respect vind wel belangrijk om te weten wat dr zoal in de wereld afspeelt enzo, net als dat ik het belangrijk vind om de geschiedenis te kennen enz

maar toch ben ik niet helemaal met je eens dat de saoedi's bang zijn voor de amerikanen. het is namelijk net zo goed andersom denk ik, want Bush doet wel heel erg zijn best de saoedi's te vriend te houden.
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op woensdag 13-10-2004 om 12:03:20
Nou mijn mening over Amerika( de politici), is dat ze gewoon vieze, vuile , gore leugenaars zijn.
Die er alleen uit gaan om de machtigste te zijn inplaats van om echt vrede te maken.
En het volk is voor mij merendeels hetzelfde als de politici, want als ze het er niet eens waren met het beleid, dan zouden ze protesteren of er wat van zeggen, maar dat gebeurt niet echt.
Wat hebben ze in Afghanistan te zoeken? Of Irak? Hun eigen land is naar de klote begin daar eerst.
Ze hebben met geen van beide wat bereikt..alleen dat het erger is geworden en dat ze nu daar
Profiteren van de chaos die er is al is het met olie of met de iraakse vrouwen of gevangenen..
Ik bedoel ze lopen daar rond als beesten die niet nadenken.
Saddam is nu weg, is het nu beter?…….nee, want juist er komt altijd wel een erger iemand..misschien is het al sadr wel en mensen doen nu de gekste dingen..Amerika heeft deze wereld verkloot…iedereen weet het, maar de meeste willen niks zeggen want anders gaat Amerika ook tegen hun blaffen en bijten.. je ziet dat deze wereld niet kijkt naar gelijkheid en vrede, maar naar 1 soort one nation en iemand die wat zegt krijgt op z’n kop..het is net als de tijd van hitler..ook One nation….je ziet het overal op de wereld.
In Nederland zie je het ook, ben je geen Hollander dan wordt je gek aangekeken..ik bedoel waar gaat dit nou heen…ik zal jullie zeggen waar het heen gaat……..het gaat richting de laatste halte en we zijn er bijna aangekomen

----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
SchizoMania Gepost door SchizoMania op woensdag 13-10-2004 om 15:25:52
ik ben anti-bush maar niet anti-amerika

en denk ook dat veel mensen heel veel dingen 'vergeten' die amerika heeft gedaan voor de rest v/d wereld

ja ze hebben een aantal oorlogen uitgelokt tussen landen en aan beide wapens verkocht voor winst (in mijn ogen zeker een briljante actie) niet ethisch correct maar wel een slimme manier om rijk te worden..
en ja ze hebben bar weinig te zoeken in irak
en die actie in afghanistan heeft 10 keer zoveel burgerlijke slachtoffers gemaakt dan de WTC

MAAR!!!!

zonder amerika geen macdonalds op vrijdagavond na een lekker potje dampen
en zonder amerika wel de duitse taal in nederland en waarschijnlijk nog steeds een dictatuur
en zonder amerika ook geen silicone tieten die mijn beeldscherm op vrolijken

en zo kan ik nog wel ff door gaan

en om nou alle amerikanen te gaan veroordelen op acties van de overheid waar ze zelf weinig mee te maken hebben vind ik een beetje kortzichtig

maar dat zal dan wel aan mij liggen

en die sites zal ik met een korreltje peper nemen als ik jou was
zijn genoeg sites te vinden met redenen waarom het midden oosten plat gelegd mag worden, maar om nou alles klakkeloos te geloven wat op internet staat

tjah, ieder zijn ding zeg maar


----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 13-10-2004 om 16:01:07
fok dat

skitz dit is de meest dome reactie die ik je ook heb zien maken

zo kan ik hitler en napoleon ook wel verdedigen


de amerikanen zijn niet allemaal slecht, het is de overheid
maar om nou een paar miljoen rednecks te verdedigen neej
ga dr eerst maar eens kijekn voor je zulke ongenuanceerde onzin gaat roepen

mac is dicht na 12 uur dus niks na een potje dampen
duits is nog steeds de grootste taal en de handelstaal
silicone tieten is geen uitvinding van amerikanen, maar officieel van japaners
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
SchizoMania Gepost door SchizoMania op woensdag 13-10-2004 om 16:33:35
Quote:
_Osiris_ schreef op 13-10-2004 @ 16:01:07
fok dat

skitz dit is de meest dome reactie die ik je ook heb zien maken

zo kan ik hitler en napoleon ook wel verdedigen

de amerikanen zijn niet allemaal slecht, het is de overheid
maar om nou een paar miljoen rednecks te verdedigen neej
ga dr eerst maar eens kijekn voor je zulke ongenuanceerde onzin gaat roepen

mac is dicht na 12 uur dus niks na een potje dampen
duits is nog steeds de grootste taal en de handelstaal
silicone tieten is geen uitvinding van amerikanen, maar officieel van japaners


verdedig jij hitler maar even dan

ik verdedig nu even een continent, zie je het verschil ??

en om nou duizenden rednecks te veroordelen voordat je een biertje met ze heb gedronken vind ik ook een beetje scheef

kom je straks ook weer met de stelling dat alle engelse mensen naar zijn omdat jij toevallig werd gepest door dronken engelse op je night out??

had het over vrijdag avond, nacht heb ik nooit genoemd dus snap je punt niet
feit is dat amerika de grootste rol heb gespeeld bij de bevrijding van de deutschers in de 2e wereld oorlog, zonder hun had die oorlog een andere afloop gehad en is dus niet echt relevant dat er nu nog steeds in de duitse taal onderhandeld word

last time i checked was engels trouwens de grootste handels taal in NL, niet duits ..

en die silicone, ja you've got me there ..
maar als ik denk aan mooie volle silicone tieten dan denk ik aan pamela, carmen en al die andere zalige amerikaanse babes
niet aan kleine jappaners met grote boobies

en dan de mooiste opmerking van herr osiris

Quote:
ga dr eerst maar eens kijekn voor je zulke ongenuanceerde onzin gaat roepen


let me guess: je ben er op vakantie geweest en de amerikanen die je daar heb ontmoet, die mocht je niet
dus ja je ben er geweest en dat kleine gedeelte van de bevolking waar jij mee heb gepraat (minder dan 0,01 % waarschijnlijk ..) is genoeg om alle mensen die er wonen te veroordelen en af te schilderen als honden
of misschien heb je wel een documentaire gezien over het land en vond je de mensen die in beeld kwamen er dom uitzien, misschien baseer jij daar je uitspraken wel op
of misschien vind je dat wanneer je naar de overheid van een land kijkt dat dat een goede weerspiegeling is van de bevolking, als je dat vind en als dat zo is dan zou ik me best wel schamen om nederlander te zijn (thank god dat het dus niet zo is he )



----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 13-10-2004 om 16:47:40
zucht

nutteloos persoon

je verdedigd geen continent, want dan zou je canada en mexico dr ook bij moeten nemen

je verdedigd een regering, een regering die niets meer is dan een facade.
ik had het over handel talen en dan niet alleen in nederland , dus helaas voor jouw
vrijdag avond ja kijk ik lig nie na sesamstraat verplicht naast me vriendin

het gaat om cultuur verschillen en het feit dat amerikanen aan hoogmoeds waanzin hebben (of wil je dit ontkennen)

ga jij ook ff de nra verdedigen en de wapenwet of het feit dat america eigenlijk nie eens van de amerikanen is maar nu wel bewoond word door engelse die gevlucht zijn
er in 3de wereld landen nog steeds hongersnood is maar er wel grote borden staan van coca cola


zoals je weet ben ik nie gegaan dit jaar, maar heb ik genoeg amerikaanse vrienden waarvan er een aantal net een jaar in de vs hebben gezeten) dus zal ik meer inside info hebben dan jij met je discovery kanaal

en liever een nederlander dan een skot
het land van vrouwelijke mannen, kotsen in de hoek , zuipen en hagis

----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 13-10-2004 om 17:00:08
ow en door hitler hebben we nu echte wegen
hebben we een belasting stelsel (wat je zelf moe weten )

was hitler al een voorstander van 1 groot europa zoals we nu hebben/gaan krijgen
en had hij ipc de zelfde plannen als mao 1 groot verrenigd iets (moa china) wat controleerbaar te besturen is

goh ik zie veel overeenkomsten met de europeese uni, damn hadden we dus allang kunnen hebben.

geniaal zit nu eenmaal tegen de grens van gestoord

----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
SchizoMania Gepost door SchizoMania op woensdag 13-10-2004 om 17:00:12
waarom verbaast het me niks dat je moet overgaan op persoonlijke attacks om de discussie te winnen

nutteloos persoon

en cultuur verschillen zijn dus voor jou reden om een land, continent whatever slecht af te schilderen

vind ik persoonlijk een beetje kortzichtig van je

maarja, jij heb jou mening en ik heb die van mij en gelukkig hebben we daar allebei recht op in dit land
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op woensdag 13-10-2004 om 17:03:09
gelukkig maar
----------------------------------------
fuck yu
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 13-10-2004 om 17:08:13
nu reageer je als een neger

ik mag geen neger zeggen mij jij wel nederlander

en ja ik vind een land waar iedereen een wapen wil dragen om veilig te voelen idd rare mensen hebben.
een land dat nog geen 500 jaar bestaand recht heeft
een land zonder eigen identiteit , met plekken als nieuw amsterdam
en plek zonder history, behalve een oorlogs history
een plek wat een verlies van vietnam nog steeds niet kan slikken
een land wat meer waarde hecht aan geld dan aan normen een waarden
een land waar er gepromoot word met kogelvrijevesten ipv de kern aan te pakken
een land wat de vn tegen werkt
een land waar slavernij en racsime nog steeds in gruwlijke vormen bestaat
een land dat verdeeld is in noord en zuid

miskien moet je wat meer boeken lezen skitz ipv alleen die skool onzin
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.