Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Mededelingen /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 21-05-2004 om 13:02:33
LRF heeft vandaag aan gegeven te stoppen als NLhiphop crew. Hij heeft zelf aangegeven het niet te zien zitten om verder te gaan met de werkzaamheden die hij voor ons deed. Belgie blijkt in nederland nog niet echt aan te slaan. Bij deze willen wij als crew LRF bedanken voor zijn inzet op de frontpage en het forum, en de werkzaamheden daarbuiten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2004 @ 13:13:21 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 02-06-2004 om 14:01:41
Helaas heeft De Lauwe vandaag aangegeven te moeten stoppen met de moderatie op "Algemeen Gelul". Bij deze willen we "De Lauwe" bedanken voor zijn inzet voor NLhiphop, en hem wensen hem veel plezier met z'n nieuwe status van gebruiker
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 11-04-2005 om 23:16:23
In de vorige post kondigde ik zijn vertrek aan, in dit bericht heten we hem weer welkom. De Lauwe is vandaag begonnen met de moderatie op SHV.

Creech is dus na overleg gestopt met SHV, dit vanwege onderandere tijd gebrek aan de zijde van Creech. Bij deze danken we creech voor zijn inzet in de afgelopen 3 a 4 jaar.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 23-04-2005 om 11:05:24
Wederom een nieuw crewlid, upnorth is sinds vanacht moderator MZK.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 20-06-2005 om 00:16:42
En we hebben een nieuwkleurtje. Al een paar dagen maar vanwege de betere temperaturen nu pas bericht

Livio gaat als donkerblauwe naam verder op het forum. In de nieuwe functie van Forum Moderator. Livio kan over het gehele forum moderaten en zal een paar van mijn forum taken overnemen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 20-07-2005 om 00:03:31
Lau heeft C&T er bij, en zal van SHV en C&T een herindeling gaan maken in de toekomst. Zodat de boel wat beter en duidelijker is ingedeeld als nu.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Mededelingen /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.