Index / Algemene zaken / | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Ik neem aan dat jullie het gezien hebben. Bestwel ernstig joh, er is een vrouw die van half 7 tot half 12 bekneld in die trein heeft gezeten... ze is nu zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht... geen doden gelukkig. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2004 @ 00:14:18 ] | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
wel een dode 20 gewonden waarvan 2 zwaar ernsige shit ja! ik zat een uur eerder in die trein eigenlijk zit ik iedere dag in die trein en altijd helemaal daar wat nu helemaal plat is... maar ja je moet er maar niet stil bij gaan staan wat er allemaal kan gebeuren...t blijft fokt op hopen dat t enigsins goed afloopt! [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2004 @ 00:17:54 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
intercity op een dubbeldekker... | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Bericht | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
hoe kom je aan die dode mizou? op AT5 hadden ze het net alleen over gewonden. Of is die vrouw die bekneld zat overleden? | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
heb meerdere (niet bevestigde) berichten gehoort over (meerdere) doden... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
daar hadden ze het op het nieuws ook over, onbevestigde bronnen. | ||
![]() | ![]() |
mjah dat zeiden ze bij t nieuws ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ow sorry mizou ik dacht ff dat je uit A'dam kwam. Mensen voor de duidelijkheid, AT5 is de amsterdamse (nieuws)zender | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Zo no kidding spook ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
tsja je weet het nooit met al die provincialen hiero ![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
zullen we ff bij het topic blijven mensen ipv te slowchatten... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
je denkt steeds dat ik uit amsterdam kom ![]() ik ben er wel vaak maar woon in utrecht en at5 ken ik wel ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik ging ook een keer naar amsterdam![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Zijn geen doden volgens de laatste berichten. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
![]() | ![]() |
ow gisteren nog wel wazig naja laten we hopen dat je gelijk hebt [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2004 @ 18:16:06 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
"Het definitieve aantal gewonden ligt op twintig, waarvan er vijf nog in het ziekenhuis liggen." | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Quote: AMSTERDAM - Het treinverkeer van en naar Amsterdam Centraal zal pas maandagmorgen vanaf het begin van de dienst weer volledig genormaliseerd zijn. Dat is de verwachting van ProRail. Vrijdagavond botsten ten oosten van het Centraal Station twee treinen op elkaar. Daarbij vielen twintig gewonden, van wie twee er ernstig aan toe zijn. Zes personen liggen nog in een ziekenhuis. Goed fout daarzo... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Index / Algemene zaken / |