Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Akelige soulseek. Hij doet t niet meer op mn pc. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het maar een raar programma, hij geeft teveel foutmeldingen en vind te weinig | ||
Hell yeah, hij doet t weer! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
YourDownFall De Ondergang |
![]() | ![]() |
ik vind DC++ nog steeds een van de betere proggies om te downloaden hoor Lekker van wat universiteitnetwerken wat mp3's wegsnoepen met hoge snelheden, maja ik zal soulseek er is op zetten, en mijn naam is YourDownFall ik heb haast alle oude hip-hop albums (van de grotere namen) en anders kun je ze wel requesten bij mij ![]() | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 05-09-2005 @ 23:22 pff ik houd het op limewire ![]() Ik ook. ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
limewire is dan ook voor singles en soulseek voor albums tjap.. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ummer ga jij is effe je dingen weer sharen ik wil dat Eminem ding binnen hebben ![]() | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ummer schreef op 28-11-2005 @ 18:40 limewire is dan ook voor singles en soulseek voor albums tjap.. word ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
slijmbal hiphopjunkforlife ![]() |
![]() | ![]() |
soulseek is wel lachen vin ik. het kanaal Hiphop Nl de laatste tijd niet veel an, omdat er tjappies zitten die denken dat ze leuk zijn... . wat ik allemaal binnen gehaald heb met slsk is zwaar niet normaal. veel muziek die ik nergens anders kon vinden enzo. ---------------------------------------- "Underground just ain't a word, it doesn't mean unheard. If you a real hip hop fan than it means preferred." | ||
Yo,in welke room zitten al die nlhiphop pappies? Beter gooien we die NLhiphop room weer open, pappies kunnen sinds kort mn files browsen omdat ik mn ports heb geforward whuut! [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 19:53:10 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Same here. | ||
![]() | ![]() |
rippen van Vent ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
huus jongen, kan je mij misschien uitleggen hoe dat werkt met je poorten? ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
fakking dubbelpost [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 20:05:39 ] ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Uuhm, nou bij mij werkte t browsen niet omdat ik een router gebruik. Die poorten kun je dus 'forwarden' ofzo, zodat dat wel lukt. Hier staat een lijst met routers en procedures hoe je ze instelt. Als je geen router gebruikt en het lukt ook niet, dan kun je ook proberen bij General Options in het Soulseek menu 'Use uPnP' aan te vinken. Dat wil ook nog wel ns helpen. Verder ben ik ook een n00b op dat gebied, dus succes hiermee ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
hee tnx man, ik heb een router dus ik ga het strax proberen. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Luuk | ![]() | ![]() |
zo, eindelijk weer internet op mijn eigen kamer, soulseek ook weer dus. alleen ik kan de room niet meer vinden. nlhiphop, nl hiphop, hiphopnl. wie van de drie? | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 14-12-2005 @ 20:08 Uuhm, nou bij mij werkte t browsen niet omdat ik een router gebruik. Die poorten kun je dus 'forwarden' ofzo, zodat dat wel lukt. Hier staat een lijst met routers en procedures hoe je ze instelt. Als je geen router gebruikt en het lukt ook niet, dan kun je ook proberen bij General Options in het Soulseek menu 'Use uPnP' aan te vinken. Dat wil ook nog wel ns helpen. Verder ben ik ook een n00b op dat gebied, dus succes hiermee ![]() Ja dat werkt goed he ![]() Mn nick is M450N btw | ||
Luuk | ![]() | ![]() |
Hip Hop NL is het! | ||
NLhiphop moet je wezen. Hip Hop NL zitten allemaal mongolen die irritant doen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
eey hoeren, wat zijn jullie stil ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
omdat we aan het werk zijn man, wanneer kom je der bij staan? we staan op de hoek van de bommerstraat en de knetterstraat | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
belgen.... [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 21:08:40 ] ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
kut! ik ben al vanaf 00.00 bezig met die instellingen om m'n port te forwarden. en was ik vrij ver, kom ik bij dit probleem: Quote: Enter the dns servers we prevoiusly found into the two DNS Server boxes. Wat blijkt, deze 2 nummers zijn bij mij hetzelfde. En ik krijg keer op keer een foutmelding want die getallen horen te verschillen. En ja, ik heb goed gekeken, dus ik krijg echt deze weergegeven. Iemand die hier raad bij weet? ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Hmm. Das echt raar, want bij mij waren die ook hetzelfde en kreeg ik geen foutmelding.. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
damn, das wel raar. dan ga ik vanavond nog maar eens een poging doen ofzo. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
bij mij zegt soulseek steeds dat hij de albums niet kan downloaden, ze staan wel in mn transfer lijst maar hij wil ze niet downloaden | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
'die lange' is me slsk, dus als jullie intresse hebben ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
zijn trouwens de laatste tijd veel nazi rooms enzo fuckers | ||
Blauwvinger | ![]() | ![]() |
Iemand die nu wil ik share NL hiphop 60 albums nu op soulseek ( NL HIPHOP room) | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
capone35 in de hizza. ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
damn shit werkt niet... ik krijg geen search results en wanneer "browse files" doe van een user krijg ik een foutmelding. "error to get file list" iemand?? ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Doe gewoon rechtsonder waar die rooms zijn rechtsklikken, dan create room en de naam is dan NLhiphop Daar zitten de pappies van hier, die kunnen je die shit wel verder uitleggen. | ||
Bohses BO ![]() |
![]() | ![]() |
Mensen.. k weet nie of requeste mag.. maar ben op zoek naar 1 nummer nog.. nummer 14: van DAC nummer heet Weerwoord.. Heeft iemand deze van de release van r010 ? Evenals de M3U, SFV en de NFO? Alvast bedankt! ---------------------------------------- Ik voelde me als een verdwaalde mier, waar is m'n hoop... | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
tuurlijk mag dat, maar niet hier![]() https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=11959&m=30&p=2 hier wel ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2006 @ 15:58:40 ] | ||
Thystan Niet alles is zwart-wit. ![]() |
![]() | ![]() |
Spliffy_NL ---------------------------------------- /==* I Dig ya Like the Undertaker *==\ /==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\ | ||
buitenwestenn huub huub ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Capone schreef op 29-12-2005 @ 14:21 damn shit werkt niet... ik krijg geen search results en wanneer "browse files" doe van een user krijg ik een foutmelding. "error to get file list" iemand?? Komt omdat je dan allebei een router hebt.. dan wordt de shit geblokkeerd.. vrij irritant idd mijn naam is buitenwesten.. trouwens (als je al mn muziek wilt zien moet ik je ff in mn lijst zetten.. ongeveer 35 gig ![]() ---------------------------------------- Ondergronds als needforspeed | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Quote: buitenwestenn schreef op 16-01-2006 @ 10:08 (...) Komt omdat je dan allebei een router hebt.. dan wordt de shit geblokkeerd.. vrij irritant idd mijn naam is buitenwesten.. trouwens (als je al mn muziek wilt zien moet ik je ff in mn lijst zetten.. ongeveer 35 gig ![]() Dan moet je eerst allebij je router poorten. (Poort open zetten voor in-en output voor soulseek) 1 Kies hier welke router je hebt 2 Kies daarna voor Soulseek 3 Volg de instructies 4 Browse elkaars mappen jatoggggg -Edit: 't kan natuurlijk ook dat je router niet in het lijstje voorkomt, dan moet je zelf maar even zoeken op internet. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2006 @ 10:22:33 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: Prog schreef op 16-01-2006 @ 10:17 thnx man.. als k thuis ben gelijk proberen(...) Dan moet je eerst allebij je router poorten. (Poort open zetten voor in-en output voor soulseek) 1 Kies hier welke router je hebt 2 Kies daarna voor Soulseek 3 Volg de instructies 4 Browse elkaars mappen jatoggggg ---------------------------------------- Ondergronds als needforspeed | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
e maar.. ze zeggen reboot your router.. is dat resetten? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb het net gedownload maar ik snap er de ballen niet van eigenlijk.. Mijn gebruikersnaam is in ieder geval : Swike ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 16-01-2006 @ 11:31 e maar.. ze zeggen reboot your router.. is dat resetten? Ja das gewoon ff stroom van je router afhalen en daarna weer erop zette inderdaad | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ok dan ben ik ff offline ![]() ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hell yeah!! IP: 65465465 Port: 6557/tcp open. Your router and Soulseek client is configured correctly. Don't forget that you need to restart your client if you modify your listening port. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Oke, nu snap ik het een klein beetje heb wat nummers gedownload, maar van die rooms enzo snap ik nog steeds niets ![]() Alvast bedankt. Edit: Wat de neuk, Soulseek begint uit zichzelf met downloaden van allemaal teringzooi ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2006 @ 11:54:03 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 16-01-2006 @ 11:51 Oke, nu snap ik het een klein beetje heb wat nummers gedownload, maar van die rooms enzo snap ik nog steeds niets ![]() Alvast bedankt. Edit: Wat de neuk, Soulseek begint uit zichzelf met downloaden van allemaal teringzooi ![]() ![]() Als je in een room gaat kun je sneller je files vinden. (rechtermuisklik in chatveld van een room en dan Search Files in this room of iets dergelijks) | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ok, Thanks. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 19-11-2005 @ 16:07 ik zoek meestal een artiest, bijv. eminem dan zet ik de users die ik vind die iets van eminem op volgorde van snelheid dan kijk ik wie er vetgedrukt is (waarvan je dus gelijk kan downloaden en niet in een rij komt te staan) dan ga ik dus in zijn files kijken. zo kan ik eigenlijk van alles downloaden maar voor de rest kan ik niet zo maar bij iemand wat ie heeft dit werkt voor mij nog altijd het beste ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 16-01-2006 @ 11:51 Oke, nu snap ik het een klein beetje heb wat nummers gedownload, maar van die rooms enzo snap ik nog steeds niets ![]() Alvast bedankt. Edit: Wat de neuk, Soulseek begint uit zichzelf met downloaden van allemaal teringzooi ![]() ![]() Die rooms heb je in principe ook niet nodig.. en dat automatisch downloaden van teringzooi heb ik nog nooit va gehoord en is mij ook nog nooit gebeurd. edit: je meot idd er wel voor zorgen dat niemand bij je kan uploaden (behalve als je diegene kent) [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2006 @ 12:05:05 ] ---------------------------------------- Ondergronds als needforspeed | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Ja dat het dan in een speciale ''upload-map'' komt te staan toch? Heb ik ook weleens, maar dan komen er wel files in die ik wel wil hebben dus zit ik er niet mee | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] |