Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 21-08-2001 om 23:10:36
Tijdens lowlands zullen er nog al wat crew mensen afwezig zijn. Zo ongeveer meer als de helft zelfs... Omtoch voor elk forum een moderator te hebben bijten de aanwezigen Groep Moderator en Global Moderator. Zullen de overgebleven Moderators tijdelijk modereerrechten over het gehele forum hebben.

Het kan dus zijn dat een moderator buiten zijn forum modereerd. Kijk daar niet gek van op. Hierbij komt ook de volgende tip... Probeer niet bij afwezige crew leden aan te kloppen voor een oplossing ergens voor... die zullen pas vrijlaat reageren namelijk

De aanwezige crew leden zullen zijn:
- Deathlock (Global Moderator)
- Creech (Groep Moderator)
- Loki (Moderator Radio & Muziek)
- Nasi (Moderator Film en TV)
- Griep (Moderator Battle & Freestyle)

Afwezig zullen zijn:
- Dapozza
- SpadeAce
- Bliss
- Dinges
- Qyroz
- ..... De rest als ze niet on-line zijn

Ik denk zo dat de meeste van donderdag middag tot maandag ochtend (zondag laat) afwezig zullen zijn. Met uitzondering van Bliss die nu al afwezig is, en voorlopig afwezig/weinig aanwezig zal zijn inverband met haar studie.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 24-08-2001 om 12:49:27
Ow, en ik was van 3 weken voor Lowlands tot na Lowlands ook slecht bereikbaar wegens een Intro, HAL 2001 en een Pool Party. Als je dag maakt van 19-20 wakker en aanvullen tot 24 uur met slaap heb je niet echt behoefte om op dat moment veel te moderaten hier. (Was ook niet nodig in mijn forum AFAIK). Die hersenschudding maakte het ook niet beter enzo.

Vanaf zondag middag zal ik weer volledig operationeel zijn en weer enkele keren per dag kijken ipv 1 keer in de enkele dagen.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op vrijdag 24-08-2001 om 12:58:07
wb
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zaterdag 25-08-2001 om 14:27:29
Morgen pas
Ik denk trouwens dat de gemiddelde Lowlands ganger eerder weer "normaal" fit is dan ik. Een aantal spiergroupen zijn bij mij nu zodanig overbelast dat ik geen 3 minuten meer stil kan staan en ik kramp in mijn vingers krijg als ik een colafles open draai.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 29-08-2001 om 19:00:38
Was het bijna vergeten. Maar de moderators hebben nu allemaal weer slechts moderator rechten in het eigen forum.

Met uitzondering van de Groep Moderators en de Global Moderators die rechten over het hele forum hebben.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op woensdag 29-08-2001 om 20:49:53
Jammer joh.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.