Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op woensdag 02-06-2004 om 16:47:36
BEZIERS - Een jongen van acht in het Franse plaatsje Roujan mag voorlopig niet meer op school komen. Hij wordt verdacht van seksuele intimidatie van zijn vrouwelijke klasgenootjes.

Enkele weken geleden verklaarde een vijfjarig meisje dat de jongen haar geregeld tegen haar zin had betast. Dat zou zijn gebeurd op het schoolplein en in het toilet. Sindsdien hebben nog twee meisjes over het gedrag van de jongen geklaagd.

Het incident heeft het dorp in hevige beroering gebracht. De ouders van de klasgenoten van de jeugdige verdachte eisen dat hij permanent van school wordt verwijderd. Zij menen dat de school eerder had moeten optreden tegen de jongen.



waar gaat dit heen joh...8 en 5 jaar!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 02-06-2004 om 16:54:02
hmmmz... tijdje terug zelfde bij ons in dorp. Dochter van iemand die ik ken, meisje is 8. Gozertjes uit groep 6 die 'rare dingen op de WC' met haar en d'r vriendinnetjes deden.

Schoolleiding het stil houden natuurlijk. Vage ish. kan je je eik. niet voorstellen van die jonge kut kotertjes.

Weet wel dat mijn koters nooit zoiets moeten flikken, denk dat ze dat niet gaan overleven als ik over de zeik ga.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 02-06-2004 om 17:45:42
geboren chirurg dat ie op die leeftijd al zo druk doktertje aan het spelen is
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 02-06-2004 om 19:09:22
haha @ livio

maaruh eigenlijk wel zieke shit man op die leeftijd.
kinderen van deze tijd zijn niet blij meer met een springtouw

----------------------------------------
www.serife.nl
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 02-06-2004 om 19:24:43
wel als dr benwa ballen aanzitten volgens mij


maja t is wel triest
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Mip
Gepost door Mip op woensdag 02-06-2004 om 20:03:20
idd trieste zaken zijn dit

de kids van tegenwoordig...!
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 02-06-2004 om 20:23:54

past er niet echt bij maar k vond 'm wel leuk

maar wel zielig ja
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 02-06-2004 om 20:49:59
ik geloof dr niets van dat dit nieuw is....

t hoort bij de evolutie van kind naar adolecent.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.