Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 03-06-2004 om 14:50:25
De Nederlandse rapper Def Rhymz is dinsdag tijdens een optreden op Gran Canaria enkele minuten buiten bewustzijn geweest na een stroomstoot. De rapper is erg geschrokken, maar mankeert niets, zo liet zijn platenmaatschappij Digidance weten.

De muzikant gebruikt tijdens zijn optreden veel water wat uiteindelijk over het publiek en in zijn broek verdwijnt. Dat ging dinsdag mis. Door zijn enthousiasme vloog het water alle kanten op, ontstond er kortsluiting en kwam Def onder stroom te staan. Hij kwam na enkele minuten weer bij. Het gaat weer goed met de rapper, ‘al is hij nog een beetje huiverig voor water’. Def Rhymz is op Gran Canaria voor optredens en voor de promotie van zijn nieuwe singel Habibti.

bron
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 03-06-2004 om 14:53:08
Anders lees je Def Rhymez geelectrocuteerd even
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op donderdag 03-06-2004 om 14:53:25
haha dat wou ik net zeggen... of je schakelt t ONZIN forum weer in creech
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0124 sec.