Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 22-08-2001 om 13:10:45
Er zullen best wel een aantal gebruikers rond lopen met een digitele camera waar batterijen in gaan ipv een accupack. Wat zijn volgens jullie de beste batterijen ?

Ik heb namelijk batterijen gehad waarmee ik +/- 30 foto's kon maken en ze uit de camera kon halen, maar van de week had ik batterijen waarmee ik 3 foto's kon maken, en ze nog maar net op tijd uit de camera halen voor ze echt leeg waren.

Opdeze manier kan ik bijna netzogoed me gewone camera gaan gebruiken en foto's laten ontwikkellen. Dat is dan net zo duur. En daar kan ik veel meer mee.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op woensdag 22-08-2001 om 13:47:39
Helaas moet ik reclame maken, maar duracel doet het aardig goed, en als je de optie heb om je display op je camera uit te zetten DOE DIT.

Ik kon maar 20 tot 30 foto's nemen met display, ik kan nu 200-300 foto's nemen als ik dispay soms gebruik.

Dus voor de mensen die nog een digicam gaan kopen, ga voor 1tje met uitzetbaar display. EN een zoekgatdingetje (kijkgaatje).

Hoop je geholpen te hebben.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 23-08-2001 om 14:54:30
Mja display uitzetten is idd een goeie Heb ik dus maar ff gedaan, is kijken hoeveel dit gaat schelen.

Heb er nu Duracel battereijen in zitten. Is kijken wat dat gaat doen.

Men hoort / ziet het wel na lowlands.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.