Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
ROK Gepost door ROK op zaterdag 05-06-2004 om 10:19:10
Een grote wolk zwarte materie is ons zonnestelsel binnengedrongen. De uiterste randen van de wolk hebben ons langzaam bereikt en sindsdien is de concentratie 'gruis' in de ruimte gestaag toegenomen.

De verdikking van de materie in de ruimte werd in de jaren zeventig ontdekt en al snel vond men de oorzaak: een reusachtige wolk die met grote snelheid ons zonnestelsel naderde. Nog verontrustender werd het toen men ontdekte dat de wolk zelf, als een gigantische schot hagel, miljoenen astroiden in alle soorten en maten bevatte. Met het besef van de naderende catastrofe besloten regeringsleiders en wetenschappers dat het publiek hier niet van op de hoogte gesteld kon worden.

Omdat in de aanloop van de komst van de wolk, en de verdikking van de materie in het zonnestelsel, er steeds meer effecten op aarde merkbaar zouden worden (zoals weersveranderingen, afbraak van hoge luchtlagen en het dimmen van het zonlicht) werden alternatieve 'verklaringen' bedacht om het publiek bezig te houden. Het volk zou verteld worden dat de klimaatsverandering (door frictie en interactie van de atmosfeer met de materie) te wijten zou zijn aan het gebruik van fossiele brandstof en het broeikaseffect. Het dimmen van het zonlicht (als gevolg van de steeds hogere concentratie gruis in de ruimte) zou worden afgedaan als normaal gedrag van de zon zelf.

Sinds de ontdekking van de wolk weet men Inmiddels dat er -naast de duizenden kleine astroïden- waarschijnlijk drie, maar tenminste twee grote objecten op de aarde in zullen slaan. Het derde object, dat ook de baan van de aarde zal kruisen, is vele malen groter en anders van samenstelling dan de andere twee astroiden. Het lijkt een stuk van de kern van een uiteengespatte witte dwerg te zijn (diamant-achtig)

8 Juni, De grote stofwolk bereikt de aarde, verduistering van de lucht
18 juni, inslag van het eerste object
24 juni, inslag van het tweede object
27 juni, inslag van het derde (nog onbekende) object.

Wanneer de wolk ons raakt zal de maan rood kleuren, de zon verduisteren en zal het weken lang meteorieten regenen. Wanneer daarop de eerste en tweede asteroide de aarde raken zullen we dingen zien zoals in "Deep Impact". Als het derde object ons ook raakt is het leven op aarde, voor de mens tenminste, zo goed als voorbij.

Dit verhaal dook enkele maanden geleden voor het eerst op Internet op, gepost door iemand die zichzelf "Aussie Bloke" noemt. Hij beweerde een Australische wetenschapper te zijn, die nu, vlak voordat het scenario zich zou ontvouwen, niet langer mee wilde werken aan de "crowd control" van de regeringen en besloot de mensen de waarheid te vertellen over wat er gaat gebeuren. Begin juni zou hij zijn identiteit bekendmaken zodat mensen hem na kunnen trekken en dat heeft hij inmiddels gedaan als Grant Gartrell.

Volgens hem zouden in de laatste weken er een aantal duidelijke aanwijzingen komen dat er "iets groots" stond te gebeuren. Zo zou de economie een aantal vreemde dingen laten zien, zouden overal (onder allerlei voorwendselen) militairen en legereenheden in staat van paraatheid worden gebracht, vloten zouden uitvaren en zouden we ook in het gedrag van regeringen en elite's dingen moeten kunnen opmerken. Tevens zouden we in de laatste weken een toename van het aantal meteoriet-inslagen zien, als voorbode's voor wat komen gaat. Net voor de verduistering zou als laatste het ruimtestation ISS verlaten worden...

----------------------------------------
WHAT !!!
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 05-06-2004 om 10:32:49
juist.....


beter ga ik dan snel al me doekoe maar ff opmaken
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op zaterdag 05-06-2004 om 11:11:59
Hoe serieus is dit?
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 05-06-2004 om 11:13:14
jaja

net uit je duim gezogen?
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op zaterdag 05-06-2004 om 11:13:34
Stond ook op fok
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 05-06-2004 om 13:04:06
hehehe damm , naja snel allemaal 25 juni komen naar zwolle voor de laatste nlhiphop party dan
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op zaterdag 05-06-2004 om 13:19:23
miss zijn we dan al dood

----------------------------------------
Cur tu me vexas?
SpooK!
Gepost door SpooK! op zaterdag 05-06-2004 om 13:31:58
hoax volgens de reacties op het fok item

we zullen het zien, dit soort berichten zijn er al vaker geweest. Wie kent de hale-bopp komeet nog?
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op zaterdag 05-06-2004 om 13:48:44
ojah die
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 05-06-2004 om 14:45:51
tja als zoiets een keer zou gebeuren kunnen we er toch niks aan doendus kunnen we er maar beter ook niet bij stil gaan staan
----------------------------------------
www.serife.nl
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 05-06-2004 om 14:52:44
Ofnie als het aan die voorspellingen lag was de wereld al wel 10 keer vergaan. Die voorspelling van nostradamus is ook niet uitgekomen.
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 05-06-2004 om 14:54:53
bel def p misschien weet hij t !
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 05-06-2004 om 17:24:20
Enge Shit
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SmrildA Gepost door SmrildA op zaterdag 05-06-2004 om 17:57:30
Heb alleen de eerste zinnen gelezen, tsja, dan zijn we er nietmeer, als we dat met z'n allen doen is het heus niet zo erg.

Man, de aarde zal heus niet zo snel vergaan hoor! (is er soms een nieuwe '1 april?)
©hance
Siem = 11
Gepost door ©hance op zondag 06-06-2004 om 00:31:51
neee nu ben ik bang

tsss wie gelooft er dit soort poep nou
dat de regering een groot complot is van buitenaardse wezens die met de zielen van mensen een god willen oproepen is geloofwaardiger..

lekker, net 3 dagen voor die wolk komt..

en als er niks gebeurt iedereen die man KEIHARD uitlachen
----------------------------------------
Respect voor siem!`
Onthoud: Siem is 11
X500 Gepost door X500 op zondag 06-06-2004 om 18:59:19
hmm en dat op mijn verjaardag (27 juni)
©hance
Siem = 11
Gepost door ©hance op zondag 06-06-2004 om 20:15:25
whaha lekker kado
----------------------------------------
Respect voor siem!`
Onthoud: Siem is 11
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 06-06-2004 om 21:50:32
t schijnt toch ook dat de aarde vergaat op 23 dec 2012 (op mijn verjaardag ) volgens de maya's
----------------------------------------
www.serife.nl
©hance
Siem = 11
Gepost door ©hance op zondag 06-06-2004 om 21:56:25
whaha jaah en volgens de chirstenen op 1 jan 2000..

al die voorspellingen kloppen niks van..

de wereld kan toch niet vergaan want die vergaat pas als ik hier weg ben
----------------------------------------
Respect voor siem!`
Onthoud: Siem is 11
araphor Gepost door araphor op zondag 06-06-2004 om 23:11:04
Quote:
Mizou schreef op 06-06-2004 @ 21:50:32
t schijnt toch ook dat de aarde vergaat op 23 dec 2012 (op mijn verjaardag ) volgens de maya's


Het schijnt dat de Maya kalender afloopt naar een datum die omgerekend in 2012 zal vallen. Ze hebben het nergens over het 'vergaan' van de aarde. Detail
dap
038
Gepost door dap op zondag 06-06-2004 om 23:12:54
voor 2012 zijn we nog minimaal 3 keer vergaan
©hance
Siem = 11
Gepost door ©hance op zondag 06-06-2004 om 23:44:37
hoe kan je nou vergaan als je al weg bent ?
----------------------------------------
Respect voor siem!`
Onthoud: Siem is 11
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 07-06-2004 om 01:35:05
Theoretisch natuurlijk duh
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op maandag 07-06-2004 om 09:56:54
Hehe als de lucht morgen verduisterd word ik bang
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
dap
038
Gepost door dap op maandag 07-06-2004 om 12:58:23
jatoch, wees maar bang ... hehe
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 07-06-2004 om 14:20:02
weeral?
©hance
Siem = 11
Gepost door ©hance op maandag 07-06-2004 om 16:41:26
hey.. de lucht is een beetje donker aan ut worden.. zo vroeg.. ey dat is raar...
----------------------------------------
Respect voor siem!`
Onthoud: Siem is 11
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 07-06-2004 om 18:38:09
ik hou van jullie allemaal
----------------------------------------
www.serife.nl
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 07-06-2004 om 18:39:49
das mooi, nu kan ik met een gerust hart sterven...
dap
038
Gepost door dap op maandag 07-06-2004 om 18:42:24
wij ook van jou miz
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 07-06-2004 om 19:03:59
jeuj
----------------------------------------
www.serife.nl
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 08-06-2004 om 20:52:23
de lucht zag er anders vrij schoon uit vanmiddag

iemand Venus nog gezien?
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 08-06-2004 om 20:53:30
jah, weinig bijzonders...
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 08-06-2004 om 20:54:57
Misschien is het de stilte voor de storm.
In amerika is het nog 6 uur vroeger.
ROK Gepost door ROK op dinsdag 08-06-2004 om 21:05:25
als zometeen de maan rood wordt moeten we echt gaan oppassen....
----------------------------------------
WHAT !!!
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 08-06-2004 om 21:06:45
het wordt pas echt link als het vanavond donker wordt
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 08-06-2004 om 21:15:43
Quote:
Mip schreef op 08-06-2004 @ 20:52:23
de lucht zag er anders vrij schoon uit vanmiddag

iemand Venus nog gezien?


t was de warmste dag van het jaar geloof ik ghe...of is dat juist vreemd?

ik zag venus op tv..vet cool man dat mini stipje :p
----------------------------------------
www.serife.nl
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 09-06-2004 om 01:11:35
Het is nu toch best donker
ROK Gepost door ROK op zaterdag 12-06-2004 om 18:39:57
Volgens de Nieuw-Zeelandse televisiezender 'TV1' is een meteoriet van 1,3 kilo zaterdag een woning in de Nieuw-Zeelandse stad Auckland binnengeknald. Volgens de bewoonster Brenda Archer had ze een harde klap gehoord en had het huis zich daarna met stofwolken gevuld.

Toen de stofwolken optrokken zag ze op de bank in de woonkamer een zwarte steen liggen die warm aanvoelde. Archer zei vooral opgelucht te zijn dat geen van haar huisgenoten de meteoriet op zijn hoofd had gekregen. Volgens Joel Schiff van de universiteit van Auckland komt het zeer zelden voor dat een meteoriet inslaat in een huis. "Dit is een bijzonder fraai en groot exemplaar.", aldus de deskundige.

Jaja jongens het word nou menens

EDIT
hier plaatje van de meteoriet
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2004 @ 13:46:42 ]

----------------------------------------
WHAT !!!
©hance
Siem = 11
Gepost door ©hance op zondag 13-06-2004 om 23:06:10
ik heb ook gehoord van een verhaal over ergens in polen ofzo dat er een donkere stofwolk een aantal doden op zijn geweten had.. de stofwolk kwam laag boven de grond te hangen en de mensen die contact hadden met de stofwolk stierven aan een misterieuze dood...

een man had een foto kunnen maken van het fenomeen waarnaar hij stierf:



EDIT:

net gevonden op een site die ik vanwege internationale veiligheidsredenen niet mag verwijzen aan jullie:



in mexico zijn er al beginnende meteoieten regens geweest.. (let ook op de donkere wolk...)
blijkbaar is de datum fout geschat maar wordt het fenomeen uitgesteld...

ik hou jullie natuurlijk op de hoogte..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 14:23:56 ]

----------------------------------------
Respect voor siem!`
Onthoud: Siem is 11
ROK Gepost door ROK op maandag 14-06-2004 om 13:45:04
Astronoom Kay Leather van het Carter observatorium:"De afgelopen dagen zijn er verschillende meldingen geweest van vuurballen in het noordelijk halfrond, waaronder boven Washington en Portugal. Ook vannacht zijn er zowel uit het noordelijk halfrond als het zuidelijk halfrond verschillende meldingen geweest van neerstortende meteorieten", aldus Leather.


----------------------------------------
WHAT !!!
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 14-06-2004 om 13:50:35
nu wordt het toch wel spannend
ROK Gepost door ROK op donderdag 17-06-2004 om 12:00:41
jaaa jongens, er is er weer 1

Er is opnieuw een meteoriet neergestort, ditmaal op de zuidkust van Australië. Het stuk ruimterots explodeerde met een felle flits. Dit meldt de Sydney Morning Herald.

Een autobestuurder op de Hume Highway bij Menangle zag het object iets na 9 uur 's avonds uit te lucht vallen. Het object was volgens de getuige zo groot als een huis. De meteoriet is ten oosten van Hume Highway neergekomen, mogelijk bij de top van een heuvel bij Bulli.

Volgens getuigen gloeide de meteoriet, en was hij zilverkleurig. De explosie was te vergelijken met inslaande artilleriegranaten. Functionarissen van de Sydney Airport Tower hebben gemeld dat ze de meteoriet om ongeveer 9 uur 's avonds hebben gezien.

EDIT

18 juni, inslag van het eerste object
24 juni, inslag van het tweede object
27 juni, inslag van het derde (nog onbekende) object.

hmm 2 dagen te vroeg, en nu al zo groot als een huis
ik ga in de kelder zitten mensen ... de balluh
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 12:04:07 ]

----------------------------------------
WHAT !!!
Mip
Gepost door Mip op donderdag 17-06-2004 om 13:41:31
sure
zo groot als een huis
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 17-06-2004 om 14:19:15
zo groot als een huis.... hehe zegt de krater in siberie je iets? krater van km doorsnee en 50 meter diep. Dat kwam van een vrij klein object, iig stukken kleiner als een huis, in een paar KM omtrek van die krater is alles verwoest.

Denk dan ff na wat een formaatje huis object met de aarde doet... Misschien was de lichtbol zo groot als een huis (of leek dat iig voor de waarnemer). Dat kan ik me wel voorstellen, dat heb je al vrij snel vlak voor impact.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op donderdag 17-06-2004 om 14:21:13
gister zijn er anders rond denhaag trillingen gemeten van een inslag

da was de 16de zou het 2 dagen tevroeg beginnen
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 17-06-2004 om 14:29:42
jezus... heel onze oprit ligt vol met grind!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 17-06-2004 om 14:31:03
laten we zeggen dat Tunguska (siberie krater (190 door een formaat auto (5 x 2 x 1,5 m) geraakt is, dan is de volume 15m3 geweest. Een huis (nemen we een klein huis) 8 x 8 x 6 m is de volume 384m3.

Een 25x zo groot volume dus. Zelfs al zou de snelheid, dichtheid van het materiaal etc hetzelfde zijn als van Tunguska. Zou de vernietiging dus minstens 25x zo groot zijn, is groter in werkelijkheid inverband met exponentuele toename.

Een krater van 1,25km diep en tussen de 25km en 37,5km doorsnee. Plus enkele honderden km in de omtrek totale vernietiging. En ze hebben nog niks gevonden...? Zelfs Tunguska locatie vonden ze binnen 3 dagen na impact, en toen bestonden er nog geen sattelieten.

Vind het hele verhaal omtrent deze inslag nogal bullshit, lees tot nog toe nog nergens iets gelovenswaardigs...

Edit:
Owkeej ik neem ff wat dingen terug, zal bovenstaande berekening ff laaten staan echter, om een idee te geven wat voor een vernieling een komeet grote auto / huis inverhouding met elkaar doen.

FF wat extra naslag werk (bovenstaande was uit het hoofd over Tunguska) was de komeet die daar insloeg een formaatje groot huis.

Dus als er inderdaad een formaatje huis is ingeslagen in Australie, ligt daar nu een extra krater met een doorsnee van minstens 1km. Rekenmaar dat elke wetenschappelijke (en misschien ook wel militaire) satelliet die over Australie komt op dit moment op zoek is naar een nieuwe krater. En door de intense hitte die er van dat ding is afgekomen (en dat koelt niet in 2 dagen af) vinden ze dat vrijsnel met een warmte zoeker.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 14:37:11 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 17-06-2004 om 14:32:55
maarre... was bush niet bezig met zijn starwars-programma ? dat ie fijn wat raketjes eropaf knalt, doet die kerel ook eens iets nuttigs met zn speelgoed.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 17-06-2004 om 16:01:37
Hij was maar een meter check
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 16:03:15 ]
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.017 sec.