Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 23-08-2001 om 01:06:26
Wat is Radio & Muziek
Het Radio en Muziek forum is voor allerlei muziekale onderwerpen. Je kan hier discusseren over je eigen band, radio programma's, bekende artiesten, TOP zoveel lijsten, je favoriete muziek, videoclips en alles wat verder met Radio en/of Muziek te maken heeft.

Regels
Uiteraard zijn er wel een aantal dingen waar je op moet letten tijdens deze discussies. Het is onderandere niet de bedoeling dat men via het forum audiobestanden of links naar sites met audiobestanden gaat uitwissellen. Tenzij dit duidelijk legale downloads zijn, zoals de homepage van die band en/of artiest

Topic's als waar kan ik zus en zo downloaden worden niet geaccepteerd en zullen gesloten worden. Hetzelfde geldt voor dubbele topic's.

Verder geldt uiteraard ook hier de policy. Verder kan je 'Forum technische' vragen in de gewone FAQ vinden.

Contact
Mocht je een keer iets door willen geven kan je mailen naar: WiFe@planet.nlof gebruik maken van de webpager als ik on-line ben.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-02-2003 @ 00:43:17 ]

----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.