Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ] | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 17-06-2004 @ 02:35:41 ik denk dat n8 je lichaam komt halen dan ofzo ![]() ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
haaha sweet dreams...n8 is coming!!! nee joh die gast is allang wijlen. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ok R.I.P enzo dan maar. Gaan jullie maar lekker slapen ![]() | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Ik ben hard bezig met naar bed gaan. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
![]() | ![]() |
Veel succes ermee dan maar. | ||
![]() | ![]() |
nix ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Hm dat is weinig ![]() | ||
![]() | ![]() |
idd ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Ik ben momenteel aan het werk. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
ROK | ![]() | ![]() |
ik kom net terug van het eerste examen feesjuh, en ga over 5 minuten nog ff stappen ---------------------------------------- WHAT !!! | ||
![]() | ![]() |
Werk? Wat doe je voor werk dan? En zo laat? | ||
![]() | ![]() |
jah idd ? ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
momenteel vrijwilligerswerk als security hoezo ? ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
![]() | ![]() |
haha we zijn gewoon nieuwsgierig ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Stelletje aagjes... Ik ga zo maar eens vragen of ik mag stoppen. Kan ik een bier drinken en daarna op bed. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
![]() | ![]() |
Wat moet je beveiligen dan? | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
kroeg ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
![]() | ![]() |
Dat heet toch gewoon bouncer of uitsmijter? | ||
![]() | ![]() |
ik ga zo slapen saaie piepers ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Ja ga nu ook maar mijn bed opzoeken. Moet om half 8 al weer op ![]() | ||
![]() | ![]() |
ik wou vroeg naar bed maar zit er weer nie in ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
naja half 4 is toch al bijna weer vroeg he...ik creeer een beat en vecht tegen de slaap. Gister bij anderhalf tot 2 uur slaap gehouden pfft nou ben ik fucked maar ik zal wakker blijven ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Ja noedels wanneer gaan we jou bom droppen? | ||
![]() | ![]() |
nah voorlopig niet denk ik nog hahaha *klik zet programma uit en pulkt verder* ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Esperanto The Storyteller |
![]() | ![]() |
wat ik hier doe? weet eigenlijk niet.... waar ben ik eigenlijk? ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
![]() | ![]() |
zucht nu is er natuurlijk weer niemand mja ik doe dus nix geen moer geen hol enzo ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Esperanto The Storyteller |
![]() | ![]() |
me 2... super vervelend... kga maar es naar bedje toe... ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik ga straks...mensne op MSN beginnen saai te worden....niveau daalt per minuut | ||
![]() | ![]() |
msn ? ik heb nu maar 1 iemand op msn ![]() ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
ik heb er 2! lekker puh!! we hebben nu een ander onderwerp, niet zo saai meer ![]() wonderbaarlijk hoe nutteloos/onzinig een gesprek kan zijn zo laat ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-06-2004 @ 01:24:59 ] | ||
![]() | ![]() |
woehoe ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Ik heb er nog 6 op msn waarvan 2 afwezig ![]() | ||
hmm, ik zie je bij mij niet staan.....dacht dat je in melijst stond...raar | ||
![]() | ![]() |
Uhm nee ik weet niks ervan dat jij me toegevoegd hebt. Je zult wel iemand anders bedoelen. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Lumi vervelen ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
nee battlepoesje....jij hebt mij toegevoegd... maja, ik ga slapies doen | ||
![]() | ![]() |
Nee hoor ik heb jou niet toegevoegd. Ik zou niet meer weten waarom. | ||
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 19-06-2004 @ 01:55:03 Lumi vervelen ![]() niet joh je bent er ff niet ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
maar nu wel ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Quote: BattleCat schreef op 18-06-2004 @ 03:01:37 Dat heet toch gewoon bouncer of uitsmijter? Nope, ik sta zelden bij de deur, maar ik ben nooit te beroerd om mensen de deur te wijzen. ![]() ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
![]() | ![]() |
Aha dus je zit gewoon binnen tussen de mensen en als er wat gebeurt grijp jij in. | ||
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 19-06-2004 @ 02:31:47 maar nu wel idd ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
zometeen niet meer ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Nee ik ook niet. Zo rond 5 uur ga je toch wel denken "slaap is ook fijn". Dus truste. | ||
![]() | ![]() |
truste ![]() edit die lelijke knipoog smiley er uit gehaalt [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-06-2004 @ 05:05:10 ] ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Moet dat nou zo'n eng icoontje. Nu kan ik niet meer slapen ![]() | ||
![]() | ![]() |
haha hijs al weg ![]() truste poesje ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Ok thanx jij ook. | ||
![]() | ![]() |
wat een teleurstelling ![]() niemand zegt meer wat ![]() i will save tha day once again (A) ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Nou vooruit. I'll save the night, cause I sleep during the day ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ] |