Index / [arch] Battle corner / | ||
mc-dano W-side power in your face |
![]() | ![]() |
ok jf regeltjes dan taal : Nderlands LInes: 15 tot 20 Votes: 3-0 is ko geen spam geen familie shit ---------------------------------------- De KDC ...komt als een trein voel je de pijn | ||
![]() | ![]() |
ok gast je ziet -in dat je moet uit-kijken..// met je wacke shit kun je niks berijken// word liever bokser, meer kans op slagen// ik timmer je hard op je smoel zonder vragen// je bent als een duiker zo diep gezonken// je bent in mijn schijn ingestonken // gast aan elke vinger draag ik een ring //* je ben de aap dat lelijke ding maak je kans gering //* gast je verslind zoveel donald ducks je ziet er bedrukt uit // je meisjes poesje was zelfs voor ali een ruime buit// je hebt zo een dikke kont dat je er niet mee zit // infecteer je met mijn hiphopskills als ik je face volspit// je bent een kleine alcoholist hing vanaf je 1ste aan de fles // verlaafd aan gist?? druk kilo's in je smoel zomaar express// til je lines op je je bent voor mij gezwicht // je bent als een golfer die krabt aan zijn hole// ook geen gezicht ga nu maar gauw vieze nicht// * het spreekwoord luid : al draagt een aaap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding ---------------------------------------- De KDC ...komt als een trein voel je de pijn | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
gast je ziet -in dat je moet uit-kijken..// Heb je zo uit de hiphop tutorial van schitz geplukt FAKER ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
neeh jonge bitch ga niet zitten zeiken en driop je shit bitch je weet dsat ik je gewoon vel sloopp jij hoertje ---------------------------------------- De KDC ...komt als een trein voel je de pijn | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Ik BEGIN deze battle maar snel word het je EIND Je style is bejaard, Als in een tehuis weggekwijnd Je spitt als een lama, Je woordenschat 1 groot drama Je lult slapper als panorama,als Kind om 7 uur al in pyama Heb al je knikkers gejat daarom ben je nu aan het huilen Sta je stilletjes achter mamma�s rug te schuilen* Je moest toch weten, van grote muilen komt huilen Kijk hoe na het wurgen die kleine oogjes uitpuilen Je KOMT tegen mij maar hierna GA je uit de maatschappij Als een misdienaar verbannen uit een woeste heerschappij Ik lees donald duck voor lol, voor fun zuip ik alcohol Jou leven is nutteloos want je begeeft je naar het leeuwenhol Je leven zit niet mee want het word je dood,idioot Ik gum je uit, slijp je af en breek je als een potlood Ik ben als sylvie meiss maar ik geef je de stoot** Ik eindig je afgezaagde leven en dit verbaal gevecht Je had nooit tegen JF moeten komen het was je nog gezegd *Ik zie dat niet als familie gebitch **Sylvie meiss is een stoot= lekker wijf [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2004 @ 22:21:02 ] ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ok voten ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
Voten!!!!!!!!!!!!!!!!! ---------------------------------------- De KDC ...komt als een trein voel je de pijn | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
vote jfprojects want de flow liep beter (dano probeer es wat langere en minder afwijkende zinnen) jfproject had meer en originelere wordplay de enige wordplay bij mc dano waren de eerste 3 (gejatte) zinnen... beetje kut dus, onee en van die golfer, was wel grappig maar kon je meer mee, maar een puntje voor de originaliteit kan je dus ook vergeten. verder had jf ook punches die harder aankwamen, omdat het wat beter geformuleerd was, bij dano is het nog wat kinderlijk. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2004 @ 22:35:01 ] ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
Scar $UPP�R N�G@ |
![]() | ![]() |
er zijn bij dano misschien gepikte texten ... maar een beetje verdraaide zin van JF ..heb in een nummer (straatremix-DATHADJENOUNETNIETMOETENDOEN)eerder gehoor geen slap gelul als in de panorama is dus ook een beetje fake..maajah gaat ervan uit omdat de zin anders is dat die er niet van afgeleid is dus mijn vote gaat naar jf voor betere wordplay met silviemeiss enz.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2004 @ 22:41:10 ] ---------------------------------------- OP VAKANTIE | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Mc-Dano met beetje erg played wordplay.. denk gewoon int vervolg iets langer bij woord na te denken, het is tenslotte tekstbattle, Jf, hm kwam met leuke punch, ook aardige wordplay maa rok dat kan beter, veder moet je het mijden om zinnen met Ik zoveel achter elkaar te zetten want dat klinkt Kut. TOch omdat Jf in zijn geheel beter kwam gaat mijn vote naar hem.. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ok 3-0 voor moi en die van panorama was niet gejat ik zweer bedankt voor de onderbouwing ik zal er wat mee doen ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Empathy Die fucker, die |
![]() | ![]() |
kvond die van mc dano zooooveeeeel beter dan zn vorige teksten, kom OP. je bent scheel alsje dat niet ziet. ik weet niet WAT ie heeft gedaan, maar bestwel ineens een stuk beter ![]() misschien is ie de woordeboeken door gaan spitten ofzo ![]() mja, toch wel koel eigenlijk, dus waar tegen me zin in Mc-dano heeft mijn vote jeweetog!!! ---------------------------------------- the gentle art of making enemies is standig right in front of you | ||
Scar $UPP�R N�G@ |
![]() | ![]() |
Quote: Empathy schreef op 13-06-2004 @ 00:11:55 kvond die van mc dano zooooveeeeel beter dan zn vorige teksten, kom OP. je bent scheel alsje dat niet ziet. ik weet niet WAT ie heeft gedaan, maar bestwel ineens een stuk beter ![]() misschien is ie de woordeboeken door gaan spitten ofzo ![]() mja, toch wel koel eigenlijk, dus waar tegen me zin in Mc-dano heeft mijn vote jeweetog!!! jah dano's text isz seker beter geworden maar vond tog ff's text beter maar dano wordt steeds beter en dat laat tie zien met deze text ---------------------------------------- OP VAKANTIE | ||
![]() | ![]() |
thnx 4 voten all ten eerste heb ik een opmerking naar para je kan niet beoordelen op flow want iederen rapt ander en legt de klemtoon enzo anders voor de rest zater er ook meer wordplays in volgens mij heb je niet goed gelezen para ---------------------------------------- De KDC ...komt als een trein voel je de pijn | ||
![]() | ![]() |
emphaty thanks 4 compliment en scar ook ---------------------------------------- De KDC ...komt als een trein voel je de pijn | ||
Empathy Die fucker, die |
![]() | ![]() |
lol! mc-dano gaat ertegenin in plaats van commentaar als zoete koek te slikken ![]() hahaha transformatie is dit.. ik schrik me rot ![]() ---------------------------------------- the gentle art of making enemies is standig right in front of you | ||
![]() | ![]() |
jahzeker transformatie dano is begonnen hahah emphaty ---------------------------------------- De KDC ...komt als een trein voel je de pijn | ||
Index / [arch] Battle corner / |