Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Screw
Screw, ik dus..
Gepost door Screw op zaterdag 19-06-2004 om 20:18:14
Jaja, ik heb mijn keyboard ff uit de kast gehaalt omdat ik muziek wil maken.. Althans, proberen

Waar kan ik het beste beginnen? Verdere apparatuur komt ook nog..

Weten jullie het?!?
----------------------------------------
Fokkers..
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 20-06-2004 om 01:50:05
vaag topicnaampje..
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 20-06-2004 om 10:14:43
neem reason of fruity ofzo om een beat te maken en euh je kan eventueel je keyboardje gebruiken, en o ja je kan inderdaad beter een duidelijke topicnaam nemen...(de gouwe tips van ome niels voor vandaag)
----------------------------------------
clonebabybeats baby
DopeOverdose
Thugstyle
Gepost door DopeOverdose op zondag 20-06-2004 om 21:43:06
je kan reason checke denk alleen nie dat je het van 1 op de andere dag snapt... bgein iets met fruity ofzo oefen daarow en probeer dan reason uit

het nadeel van fruity is het is te standaard mense herkene de beats snel ne vinde ze wack


----------------------------------------
You Heard About it You read About it, But You Dont Know
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 20-06-2004 om 22:59:47
zeker niet, het ligt eraan hoe je die shit gebruikt. Een fruity beat is niet per definitie te herkennen (natuurlijk wel als je die wacke fruity samples gaat gebruiken create your own dus...)
----------------------------------------
clonebabybeats baby
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 21-06-2004 om 20:42:00
is er een speciale site waar je dat fruity kan downloaden?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 22-06-2004 om 01:35:47
kazaa. typ daar fruityloops in.
FHL Gepost door FHL op zondag 27-06-2004 om 00:40:32
Als je een keyboard hebt, los van MIDI aanstuur gevallen, is een sequencer als cubase wel fijn.

Als je met samples enzo wilt beginnen lijkt me Reason wel iets fijner dan Fruityloops. Het kan natuurlijk ook wel met Fruityloops, maar Reason is bij uitstek geschikt om samples te gebruiken.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.