Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
Tha_Mastar
F*ck You F*cking F*ck
Gepost door Tha_Mastar op zondag 20-06-2004 om 18:49:09
Ik ben hier allang niet meer geweest, ben 'n lange tijd ingestord
Maar hier is me rap die ik ga rappen voordat ie dalijk gesloten word !

Lachen en steken…rassen vergeleken…preken en spreken…over integratie…bewuste discriminatie…vechtend voor een goede reputatie…vooroordelen trekken…irritatie opwekken…het zijn gewoon een stelletje gekken…met hun grote bekken…honden die niet bijten…ze zullen je alles verwijten…maar je drukt ze met hun neus tegen de feiten…ze gaan gelijk schijten…al hun zwakke plekken…zul je meteen ontdekken…ze kussen je voeten…ze willen niet boeten…met mijn verstand doe ik ze de groeten…volgende keer zonder pardon…ongetwijfeld ontploft de bom…deze keer mochten ze gaan…ik ben een echte heer ja een Marokkaan…en voer strak beleid…zonder enige spijt…smijt ik met mijn woorden…duizenden keren zullen ze je vermoorden…ondanks al je goede daden…zijn ze vastberaden…dat is een slecht teken…de media kan je maken, maar ook breken…ze lopen te smeken…met hun sneaky lach…net doen of tie je mag…vindt je het gek dat we gaan stelen…of dat we gaan helen…ze noemen ons geboren criminelen…we
worden opgehangen…en met leugens behangen…zwart op wit staat het dan in de krant…’Marokkaanse jongeren in aanraking met de sterke hand’…de media berooft ze van hun verstand…ooit zullen ze het leren…maar ze moeten eens proberen om bij de feiten te blijven…en niet voor commerciële doeleinden te strijden…deelname aan de beroepsbevolking zit er bijna niet in…elke werkgever geeft je meteen een min…de ene helft van de streep vanwege je kleur…de andere helft verwijst naar de deur…hij stelt je teleur…eist geen gezeur…verpest je humeur…maar ondanks alles moet je blijven vechten…voor je rechten… geloof me ik ben echt geen slechte…laat maar eens zien wie je bent, en wat je kent…ik ben niet voor niets een echte vent…met mijn toekomst in zicht…voldoe ik aan mijn plicht…ik ben een eerlijke Marokkaan…en laat iedereen staan…laat ze maar praten, komen of gaan…er zijn 4 woorden…die mij vermoorden…vooroordelen, discriminatie, racisme, stereotype…daar moet de maatschappij zich in gaan verdiepe.

r'pct
----------------------------------------
Maar of jij nou in het Nederlands of Engels rapt,
Hip-hop is hip-hop is hip-hop!
No matter if you're white, yellow, brown or black
Hip-hop is hip-hop is hip-hop!
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op zondag 20-06-2004 om 18:50:53
shittt
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 20-06-2004 om 18:58:11
zet dit gewoon ff netjes in bars onder elkaar en zoek ff het lyrics topic op maar ga niet zulk soort topics aanmaken,

bijdeze gesloten
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0073 sec.