Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 ] | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
1. Revo | ||
Greg Kerkwerper mazl he |
![]() | ![]() |
Patreez Dax Rico Ik wil ook nog een eervolle vermedling van mezelf maken. Maar dat doe ik niet. Surya is de beste battle mc en stilistisch een van de besten, Robian is het meest flexibel (er komt een track aan die hem heel anders laat horen dan men van hem gewend is) en het droogtst, Perverz is misschien wel het meest intens... een top drie is eigenlijk niet geheel realistisch. ---------------------------------------- Fok 't | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
duvelduvel baby | ||
Snacky | ![]() | ![]() |
1. Spinal 2. Jiggy Djé 3. Neger R. de Vries voor mij tog wel de 3 beste van de ''nieuwe'' generatie, spinal vind ik zoiezo de ergste maar dat komt omdat ik zelf die stijl ook doper vind en die gast is live ook echt leip ![]() ![]() ---------------------------------------- I'll piss on your mpc, give you a urine sample | ||
![]() | ![]() |
Steen is ook dope idd, zeker op die 101 barz ---------------------------------------- Fok 't | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
haha op die eerste pagina in dit topic wat begint bij 2004 is wel leuk om te zien, hoe smaak veranderd. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Op dit moment qua mood: 01. Sticks 02. Raymzter 03. KGV (als gehele crew gewoon, als dat mag) ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
1 LVO 2 Youssef en Kamal 3 Lexx Goudsmid (en zn vrienden) 4 Nourdin [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2007 @ 00:15:14 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
01 - Jiggy djé (in mijn optiek de beste) 02 - spacekees ( echt mijn ding ) 03 - Ceebass ( uniek in hoe die ze ding doet, rijmschema's en zo) tja het moet iemand zijn smaak zijn ![]() ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
Snacky | ![]() | ![]() |
ik had eerst niet door dat die eerste lijsten van paar jaar terug waren, ik d8 echt wtf waar ben ik beland dan? maar jiggy is ook zeker dope, zat eigenlijk te twijfelen tussen hem en spinal maar ik vind die rauwe shit tog net iets harder klinken ---------------------------------------- I'll piss on your mpc, give you a urine sample | ||
JaQue | ![]() | ![]() |
1 Sticks 2 Typhoon 3 Rico 4 Jiggy 5 Duvel | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
voor een top 5 vind ik het best een goede top 3 ![]() ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 07-09-2007 @ 00:14 1 LVO 2 Youssef en Kamal 3 Lexx Goudsmid (en zn vrienden) 4 Nourdin Word! In dit rijtje mag Marky Boriesato eigenlijk niet ontbreken. ---------------------------------------- Fok 't | ||
BasiK_013 RealistiK Records |
![]() | ![]() |
1.Extince 2.mr probz 3.Cartes ---------------------------------------- Stop me niet in een Hokje Tenzij er een Mic Staat | ||
![]() | ![]() |
Quote: BasiK_013 schreef op 07-09-2007 @ 01:38 1.Extince 2.mr probz 3.Cartes In dit rijtje mag de burgermeester van Tilburg eigenlijk niet ontbreken. ---------------------------------------- Fok 't | ||
BasiK_013 RealistiK Records |
![]() | ![]() |
wie ik of vreemans ? ![]() ---------------------------------------- Stop me niet in een Hokje Tenzij er een Mic Staat | ||
![]() | ![]() |
Quote: Greg Kerkwerper schreef op 07-09-2007 @ 01:37 (...) Word! In dit rijtje mag Marky Boriesato eigenlijk niet ontbreken. wie is dat dan ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Ik wijd er wel een topic aan... [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2007 @ 20:01:27 ] ---------------------------------------- Fok 't | ||
Skarjan eu |
![]() | ![]() |
sticks rico lay on | ||
Timsko![]() |
![]() | ![]() |
1 Jiggy Dje 2 Terilekst 3 Sticks | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Duvel Cartes Rico willekeurige volgorde. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
Dit verandert bij mij zo vaak ghehe maar qua skills...hmmmmmmmmm Sticks(heeft geen enkel minpunt gewoon) Surya (zieke flow en versnellingen) Per verz (hoewel zijn nieuwe tracks vind ik minder) maja volgende week is mijn menig tog weer anders, heb nou ook niet echt dik gefilosofeert ofso, sticks zal alleen altijd nummer 1 blijven sjeweet [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-09-2007 @ 17:31:05 ] | ||
C-uperman Beverwaard *3077* ![]() |
![]() | ![]() |
1. De Coalitie![]() ![]() ![]() 2.excellent ![]() ![]() 3. U-niq ![]() ---------------------------------------- Impact nucleair echt ik ben de bom , als de inwoners van Tsjernobyl kerngezond... | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
huppa, nou nog maar een best of-je in willekeurige volgorde op track: perverz en robian heist, jiggy, rico en escalatie krijgen oo een ereplaatsje met freestyle: patreez en dax en ehh, ja verder komt niemand daar in de buurt ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Somero Gekke Gerrit ![]() |
![]() | ![]() |
1. Stickz 2. Rico 3. Brainpower | ||
Jerryll-z | ![]() | ![]() |
1 Negativ 2 Lexxxus 3 Jay Jay | ||
K-DizZ Liefde is net als fruit op zijn beste seizoen ![]() |
![]() | ![]() |
Duidelijk ! 1 . Brainpower 2 . Opgezwolle 3. Salah Edin ---------------------------------------- Leef met de gedachte dat het begin geen einde is, maar dat het einde het begin van alles is | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
nou als je salah edin op nummer 3 zet heb je of geen smaak of geen kennis en opgezwolle is een formatie. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2007 @ 18:37:15 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
K-DizZ Liefde is net als fruit op zijn beste seizoen ![]() |
![]() | ![]() |
Bepaal jij naar wat ik moet luisteren? Niet vooroordelen aub doe ik ook niet bij jou ![]() ---------------------------------------- Leef met de gedachte dat het begin geen einde is, maar dat het einde het begin van alles is | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
dat zeg ik toch niet man dan moet je lezen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Ghibli hhfl ![]() |
![]() | ![]() |
Jawat Def p Benzie wissels: Sticks, Blok en Typhoon ---------------------------------------- het enige wat je hebt in het leven is je leven | ||
Koelahoe | ![]() | ![]() |
1-Brutus 2-Ali B 3-Baas B Absolute top van Nederland | ||
Bazshisj | ![]() | ![]() |
hahahaahhahaah ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
en negativ dan![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
E-B-A![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Doopro schreef op 13-09-2007 @ 20:11 en negativ dan ![]() ![]() ![]() Rond de nummer 40 ---------------------------------------- Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer | ||
kakihara1701 | ![]() | ![]() |
1. Sticks 2. Def P 3. Pete Philly ---------------------------------------- tot de schijt ons dood | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
1: Jiggy Djé 2: Winne 3: Brainpower Ook; KGV - Tailers / Nuclear Fam - Ahab/ Ki en veel van de genoemde namen. ---------------------------------------- Sabr | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Duvel Extince Kas | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen schiet rap rakketen w w w wwaf door je kamer | ||
Bazshisj | ![]() | ![]() |
Spinal Stickz Kas ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
Quizmaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ROK schreef op 30-06-2004 @ 15:56 oeh def rhymez def rhymez wordt zwaar onder gewaardeerd.. zonder hem was hip-hop veel later of helemaal nooit op dit niveau gweest... dan waren jij en ik hier niet. Hell, zelfs dap was dan nu op dit moment rock aan het draaien... (hehe edit dit maar dap ![]() ---------------------------------------- Stop writing raps, and go play volley ball http://www.myspace.com/quizmasterhiphop | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
momemteel.. per verz sticks ( zowieso ) jiggy dje rico/ ki/ surya daar achter aan ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Lauwness | ![]() | ![]() |
Opgezwolle Perverz 0118-Vier Maar nog veel meer.. eigenlijk geen top 3 maar tock. ---------------------------------------- None.. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik kan niet kiezen!! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
3- Youssef 2- lexxxie 1- Kos me de snor ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
djatta Catzo! |
![]() | ![]() |
1 > Manu 2 > Djiggy Djé 3 > Junior (voorheen 0118-4) En op de bank zet ik : Kleine Jay, Nektar en Winne die moet ik ook noemen komt zeer zeker in de buurt van dit HAHA moet je eens op de 1e page van dit topic kijken zie je de mening van peoples uit 2004 lange frans diemen en al dat [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2007 @ 00:29:52 ] ---------------------------------------- "..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Momenteel: 01 Raymzter 02. Sticks 03. E-life (heb zijn engelse shit echt herontdekt, en ben zwaar impressed) ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
loyal-mc en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan? ![]() |
![]() | ![]() |
1. Appa 2. Yes-R.. 3. Sjaak ---------------------------------------- je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek! | ||
Genkster motivatie is de sleutel tot succes ![]() |
![]() | ![]() |
punchlines: 1; TENSHUN 2; EXCELLENT 3; SURYA flow: 1; EXTINCE 2; MW DRI3 TW2 3; ALTIJD CHILL wordplay: 1; TIM 2; JIGGY DJé 3; STICKERT [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2007 @ 03:33:29 ] ---------------------------------------- we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Steen Brrrraa! White trash bitches! ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 ] |