Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SpooK!
Gepost door SpooK! op dinsdag 22-06-2004 om 16:45:12
Ik heb me ingeschreven voor Journalistiek. Journalistiek is een numerus fixus opleiding, en ik heb geen middelbare schooldiploma, dus ik heb meegedaan aan een selectietoets.

Een aantal maanden geleden krijg ik een brief van de IB-Groep waarin staat dat ik niet de juiste diploma's/papieren heb voor de studie waarvoor ik me heb opgegeven (klopt), met het verzoek die alsnog op te sturen.

De HvU (waar ik ga studeren) had eerder in een brief geschreven dat zij dat zouden opsturen naar de IB-groep. Dus ik bel de HvU, en die vrouw zegt dat ze het in orde gaan maken. Een paar dagen later krijg ik een papier thuis van de HvU waarop staat dat ik met succes door de selectie heen ben gekomen en daardoor vrijstelling krijg van de wettelijke toelatingseisen voor de studie. Met het verzoek die door te sturen naar de IB-Groep

Ik stuur die netjes op naar de IB-Groep, en heb zoiets van "het is nu geregeld, ik ga studeren, joepie!"

Maar ik hoor maar niks van de IB-Groep, dus ik bedenk vandaag dat het slim is om ze even te bellen. Ik krijg een callcentermevrouw aan de lijn die beweert dat ze niks hebben ontvangen. Dus in hun systeem sta ik nog steeds onder "Heeft niet de benodigde papieren". Ik een beetje pissed, ik had het netjes in zo'n speciale IB groep envelop opgestuurd al weken geleden. Maar madame claimt dat ze niks ontvangen hebben, en nee er is geen achterstand op dit moment.

Nu moet ik een kopie van die beschikking (gelukkig had ik er 2 van de HvU gekregen) aangetekend naar de IB groep sturen. Alles moet voor 5 juli rond zijn, en ik ga 1 juli op vakantie. Dit moet dus geregeld worden.

Ik ben wel blij dat ik de IB-Groep nog even heb gebeld en niet dacht van "dit zit wel goed, lekker op vakantie". Anders zou ik terug komen van Rhodos en zou er misschien een brief liggen dat ik niet toegelaten ben...


lekker dan... heeft een van jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 22-06-2004 om 16:54:02
daim die IB groep zijn gewoon een stelletje naaiberen, ik heb wel vaker slechte ervaringen met ze gehad (documenten al 2 en wel eens 3 keer opgestuurd en nog beweren dat ze niks gehad hebben) Ik jaag overal achteraan bij ze. Mailen bellen hebben jullie t ontvangen? Stuur mij even een bewijs dat jullie het ontvangen hebben.
Dus Spook als ik je ene tip mag meegeven voor die IB, overal een bewijs van vragen. Anders kom je echt in de shit, het kan die mensen namelijk verder niks schelen.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
SpooK!
Gepost door SpooK! op dinsdag 22-06-2004 om 16:56:37
het lullige is dat ik volgende week op vakantie ga, dus ik zit bestwel in de stress nu... ik stuur die shit morgen op en bel ze vrijdag meteen weer....

kut ib groep
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 22-06-2004 om 16:58:55
ja zeker doen, kan je anders niet afgeven bij het regio kantoor? Dan vraag je gelijk een bewijs dat ze het ontvangen hebben aan de balie.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
SpooK!
Gepost door SpooK! op dinsdag 22-06-2004 om 17:11:20
goed idee noedels!! Hier in A'dam hebben ze ook een regiokantoor, kan ik ook doen als "last resort"...

Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 22-06-2004 om 20:02:23
als je idd snel iets wil fixen bij ze moet je langs gaan anders duurt t jaren voor iets gefixt is
----------------------------------------
www.serife.nl
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 23-06-2004 om 12:57:18
ik ben net bij het regiokantoor geweest van de IBG in amsterdam. Nu moet het in orde komen, die man zou het faxen, mailen en per post opsturen naar groningen. Ik heb ook een bewijs gekregen dat ik het op tijd ingeleverd hebt, dus mocht het ooit tot problemen komen dan ben ik nu wel ingedekt.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 23-06-2004 om 13:07:03
dope met een gerust hart op vakantie..ja toch. (sinds wanneer heb je zon mooi IBG achtig groene naam btw?)
----------------------------------------
clonebabybeats baby
dap
038
Gepost door dap op woensdag 23-06-2004 om 13:12:37
hehe ibg groen
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 23-06-2004 om 13:39:16
sinds vandaag, koel he?
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 23-06-2004 om 14:41:15
ja is wel fleurig man zo blauw rood groen en shit als t niet zo zou onweren en regenen zou t nog cosy worden ook...
----------------------------------------
clonebabybeats baby
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.