Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Mc_sKiTtLeS
De Topfokker - 0416
Gepost door Mc_sKiTtLeS op woensdag 23-06-2004 om 15:41:13
Kevin... een jongen van 16 jaar fiets samen met zijn vrienden Paul en Dirk terug. Ze hebben net een gezellig examenfeestje gehad van hun vriend roy. Maar als ze op weg naar huis zijn wordt het feestje ruw verpest! Een groepje van 4 jongens spreekt Paul aan en zegt dat hij zijn fiets moet afgeven... Kevin komt voor Paul op en zegt: "Rot op joh!" De jongens richten zich dan op kevin. Een van de jongens trekt m van zijn fiets en geeft hem 2 rake klappen in het gezicht. Kevin valt op de grond... Een andere jongen komt uit het groepje stappen en schopt kevin tegen zijn hoofd, zoals Piër van Hooijdonk zijn vrije trap zou nemen. Gevolg... Kevin Buitenbewust zijn. De jongens vertrekken kevin, dirk en paul aan hun lot overlatend. Dirk springt op zijn fiets om naar het huis van Kevin te snellen. Paul legt kevin voorzichtig op zijn zij omdat deze anders drijgt te stikken in zijn eigen bloed...

Kevin wordt naar het ziekenhuis gebracht waar hij weer bij bewustzijn komt...

Kevin is nu weer thuis met zwaar hersenletsel en een stalen plaat om zijn gebroken kaak weer bij elkaar te brengen...

Waar gaat dit heen... Ik was bijna een vriend kwijtgeraakt... en waarom... omdat jongeren zich verveelden... Dit kan niet dit mag niet...

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het gewoon spitten
----------------------------------------
www.soundclick.com/praatjesmakers
Lau Gepost door Lau op woensdag 23-06-2004 om 15:43:32
Damn...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
StreamZ
Het is de 026!
Gepost door StreamZ op woensdag 23-06-2004 om 15:44:59
die gasten horen voor de eerste komende 15 jaar de bak in
----------------------------------------
Ik snatch Heineken als Cor van Hout
dap
038
Gepost door dap op woensdag 23-06-2004 om 15:45:00
oja...tering, over zinloos gesproken ..
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 23-06-2004 om 16:00:33
Ja kill dat is wel het leven tegenwoordig. Hier in de wijk zijn er ook steeds berovingen. Vorige juli hadden ze toen nog zo'n gast doodgestoken. Jullie hebben dat toen wel gehoord denk ik.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 23-06-2004 om 16:11:44
dat is wel het leven tegenwoordig.... o, oké dan is het normaal !
dap
038
Gepost door dap op woensdag 23-06-2004 om 16:14:23
ach in Zwolle willen ze soms ook iemand neerknallen of pistolen trekken (Voorstraat, erg berucht). Maar om nou te zeggen normaal, naah.
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op woensdag 23-06-2004 om 16:22:41
Damn... En waarom?!?!?! K hoop dat die gasten gepakt worden... Maar zoiets als dit had egt niet moeten gebeuren.... K vraag me soms ook zeker af waar dit heengaat....
----------------------------------------
onderschrift
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 23-06-2004 om 16:23:34
Nee natuurlijk is het niet normaal. Maar het gebeurt wel veel tegenwoordig. En dan wil iemand er iets aan doen, en dan wordt die doodgeschoten.
rana Gepost door rana op woensdag 23-06-2004 om 16:44:17
ik weet het is raar en het hoort niet maar ik kijk er niet meer van op..
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
R. Anthony Gepost door R. Anthony op woensdag 23-06-2004 om 17:01:29
jah ben wel beetje met Rana eens tegenwoordig gebeurt zoiets wel "vaak". het is klote maarja.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-06-2004 @ 17:49:34 ]
Mip
Gepost door Mip op woensdag 23-06-2004 om 18:30:50
vrij normaal hier helaas

en dan doel ik op een bepaalde ras bewoners hierzo
sorry dat ik het zeg maarja het is gewoon de harde waarheid
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 23-06-2004 om 18:48:41
Ja mip doelt op de k-u-t marokkaan toch?
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 23-06-2004 om 19:49:53
sjit ik wil niet rationaliseren ofzo maar het volgende heeft zich op mijn werk een keer voorgedaan. Ik heb het zelf niet meegemaakt toen ik binnenkwam renden er 5 gasten de uitgang uit met hun jas over hun hoofden getrokken. Wat was het geval, we hadden al geruime tijd last van een groep mensen (oa vernielingen, aso gedrag in de zaal etc etc) die 2 kaartjes kochten en de film in gingen om vervolgens via de nooduitgang de rest van hun vrienden binnen te laten de zaal in. Dit werd door het personeel natuurlijk ook zo goed mogelijk in de gaten gehouden maar ja dat is natuurljk niet altijd mogelijk. Op een gegeven moment was het weer zover en ze werden erop aangesproken door een bezoeker dat dat neit kon, hij had nameljk net zo goed betaald voor ene kaartje. Waarop de man werd opgetild tegen de grond gegooid werd en door de inmiddels 5 koppige groep in elkaar getrapt werd. Had ie maar niet zon grote bek moeten hebben, de man is met ernstig letsel naar het ziekenhuis gebracht en die gasten zijn met hun jassen over hun hoofd, om videotaping te voorkomen, de bioscoop uitgevlucht. Dat was dus het moment dat ik binnenkwam. En dan ook nog het fucking lef hebben om de volgende dag gewoon weer naar de film te gaan, en konden wij iets bewijzen? nee...
enneuh laten we t verder niet over die ellendige bevolkongsgroepen kant gooien btw...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-06-2004 @ 19:58:55 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 23-06-2004 om 23:24:38
zucht.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.