Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op zondag 27-06-2004 om 19:05:49
Ik weet niet of jullie het hebben gehoord, maar enkele dagen geleden hebben de iraakse rebellen een koreaanse tolk gevangen genomen en dreigden ze met de dood van de man indien de koreanen hun leger niet uit irak zouden halen.
De Koreaanse regering heeft niet genoeg onderhandeld om de dood van de man te voorkomen. De man werd onthoofd.

Pff, je moet deze post dan maar deleten als het niet gepast is...

Dit is het filmpje:
Edit:
link verwijderd

NIET voor gevoelige kijkers

Filmpje maar tijdelijk beschikbaar
(En ik ben van mening dat dit alles behalve stoer is. Het is gewoon erg voor wat er gebeurd met die mens. Spijtig genoeg konden wij er niet aan doen. Ik zeg dit maar even voor iemand me hier doodschiet met de gedachte dat ik hierin pret heb...)

Edit:
Helaas voor de bron ook deze URL verwijderd aangezien hierlangs het filmpie waarsch ook beschikbaar is.... Die bagger zoekt men maar lanfgs andere wegen...

.: De Gevallen Engel :.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2004 @ 19:19:02 ]

----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 27-06-2004 om 19:17:54
En zoals je weet is het dus niet de bedoeling dat dat soort links hier worden geplaats! Check de policy er op na.

Bovendien vind ik het een zeer slechte zaak dat heel de wereld die filmpjes maar wil zien... Werkt dat stelletje nep moslims alleen in de hand, precies wat ze willen, en kut koters van een westerlingen maar mee werken met het verspreiden van de nep moslim propaganda.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 27-06-2004 om 19:19:41
w0rd!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.