Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op maandag 28-06-2004 om 10:17:39
"BAGDAD - In de Iraakse hoofdstad Bagdad hebben de coalitieautoriteiten maandag de macht overgedragen aan de Iraakse interim-regering. De ceremonie stond gepland voor woensdag, maar is op verzoek van de nieuwe Iraakse premier Iyad Allawi met twee dagen vervroegd.

Dat heeft de Amerikaanse nieuwszender CNN gemeld. Allawi sprak tijdens een sobere ceremonie van een "historische dag".

De Amerikaanse bewindvoerder Bremer zal later op de dag Irak verlaten. De diplomaat leidde de coalitieautoriteiten dertien maanden. Premier Allawi en zijn kabinet zullen in de komende dagen worden ingezworen. "

wordt vast chaos daaro...
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 28-06-2004 om 11:38:07
tsja....

het zal me benieuwen.

iets zegt me dat het niet zo negatief zal uitpakken als het lijkt...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 28-06-2004 om 13:43:55
woei, ik ben het een keer met livio eens...

Denk dat dit best nog wel is positief kan wezen. Uiteraard is het niet een all Iraqi regering nu. Op de achtergrond krijgen ze nogsteeds wel ondersteuning van de coalitie. Irak zo overigens de eerste 'echt' democratische islamitische natie worden in de regio. Ze zullen best nog wel wat ondersteuning nodig blijven hebben, zijn het niet gewent, zouden niet weten hoe het echt werkt. Maar dat komt nog wel.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 28-06-2004 om 13:57:29
bananenrepubliek!
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 28-06-2004 om 21:53:18
is dat zo bijzonder spade?

enig minpuntje is dat de "huidig" regerende kerel vroeger banden had met de CIA, en Amerika dus stiekem toch weer een vinger in de pap houd.

Maar veel slechter kan het niet worden
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 28-06-2004 om 22:16:27
Kan het niet slechter worden?
Misschien een coup van saddam aanhangers?
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 28-06-2004 om 22:17:54
dat zal niet gebeuren... dan is er altijd nog zoiets als VN en Amerika.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 28-06-2004 om 22:41:28
Ik zeg ook niet dat het morgen of volgende week wordt.
Maar in de loop der jaren zullen hun wel reorganiseren.
En je weet ook nooit wat er met saddam zelf gaat gebeuren.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 28-06-2004 om 23:05:10
eh... ben je nou echt zo naïef ? dat kunnen zowel de Amerikanen en de VN zich niet veroorloven. Je moet niet vergeten dat de Iraki's dolblij zijn dat ze van Sadam af zijn, ze zijn er alleen niet blij mee dat de machtoverdracht zo lang op zich heeft laten wachten. Wat betreft die veroordeling zou ik me absoluut geen zorgen maken.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 29-06-2004 om 00:00:22
Oh ja de iraki's zijn zo blij dat saddam weg is.
Ze gaan er gewoon spontaan bomaanslagen van plegen.
Er zijn meer doden gevallen na de oorlog dan ervoor.
Dus ik zou zeggen wake up.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 29-06-2004 om 00:11:30
hehe meer doden er na dan er voor?
Heb je enig idee hoeveel doden er zijn gevallen in de gevangenissen alleen al tijdens 39 jaar schrikbewind van Saddam? Ja, 39 jaar is die aan de macht geweest ja, orders gegeven voor 1000den afslachtingen en executies. Zullen nog heel wat dooien moeten vallen voor dat dat over troffen word...

Laten we hopen dat dat niet gebeurd...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 29-06-2004 om 00:14:56
Precies dat is allemaal gebeurd. Maar je kunt niet ontkennen dat er daar nog mensen zijn die ook wel baasje willen spelen.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 29-06-2004 om 00:17:40
ja, wie denk je dat die aanslagen plegen? Onderandere de mensen die graag de macht willen hebben / houden / terug krijgen, en weten dat ze die kans voorlopig niet meer krijgen.

De komende regering is min of meer pro westers en democratisch, dat willen ze niet. Dus bomben die boel, ligt het dan aan het westen of aan die leiers die de boel bomben, en als ze dat niet doen de niet mee lopers maar executeren.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 29-06-2004 om 11:30:59
Quote:

Oh ja de iraki's zijn zo blij dat saddam weg is.
Ze gaan er gewoon spontaan bomaanslagen van plegen.
Er zijn meer doden gevallen na de oorlog dan ervoor.
Dus ik zou zeggen wake up.


heb je wel gelezen wat er boven stond?
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.