Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op vrijdag 31-08-2001 om 18:40:15
tot voor gisterenmiddag werkte het perfect... helemaal geen problemen... internet geshared met 2 pc's...

tot gisteravond.. het netwerk werkt nog perfect, zelfs in het history scherm van wingate blijft de client zichtbaar, net alsof ie actief is, maar daar blijft het bij.. de client wil niet connecten zeg maar.. terwijl dat het netwerk verder perfect werkt...

weet iemand wat ik hier aan zou kunnen doen?
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op vrijdag 31-08-2001 om 20:19:07
kijk ff in je DAILER shit.....

En kijk ff of je niet een kosten teller gebruikt met limitten enzo, mischien zijn die verlopen....

Dat is meestal en echte routers het geval van een plotseling stoppen van de i-net verbinding
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 10-09-2001 om 16:17:46
nasibal schreef:
> tot voor gisterenmiddag werkte het perfect... helemaal geen problemen... internet geshared met 2 pc's...
>
> tot gisteravond.. het netwerk werkt nog perfect, zelfs in het history scherm van wingate blijft de client zichtbaar, net alsof ie actief is, maar daar blijft het bij.. de client wil niet connecten zeg maar.. terwijl dat het netwerk verder perfect werkt...
>
> weet iemand wat ik hier aan zou kunnen doen?

Euhmz ik weet niet meer wat er aan te doen Het meest suffe is dat er zowieso al niks van het netwerk klopt naar mijn idee. Wel link lampjes maar als beide PC zelfde IP (en subnet mask) hebben geen conflict... Als op eenvolgend IP en gelijk subnet kan je elkaar niet eens pingen... Er klopt weinig van dat netwerk naar mijn idee
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op maandag 10-09-2001 om 16:46:29
wat voor kabel zit er tussen die 2 pc's?
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0055 sec.