Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Razor
De Ranzige...
Gepost door Razor op zaterdag 01-09-2001 om 19:51:38
Jaja Casto online heeft ook een chat en het goede nieuws is dat je er geen mIRC voor nodig hebt

Surf naar www.casto-online.cjb.net en check het uit

het staat trouwens onder interactief!

DROP JE MENING IN HET GASTENBOEK
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zaterdag 01-09-2001 om 20:23:44
http://www.osdorpinternetposse.nl/main.php?id=chat staat ook een chat voor #osdorp. Kan je op ook op #osdorp chatten zonder een irc-client te gebruiken...

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
araphor Gepost door araphor op zaterdag 01-09-2001 om 22:50:13
wat is er mis met IRC?
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op zondag 02-09-2001 om 15:04:49
Dat is handig! Waarom heeft de OP niet zoiets? Beter dan dat irritante forum de hele tijd gebruiken...
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 03-09-2001 om 23:49:34
Razor schreef:
> Jaja Casto online heeft ook een chat en het goede nieuws is dat je er geen mIRC voor nodig hebt
>
> Surf naar www.casto-online.cjb.net en check het uit
>
> het staat trouwens onder interactief!
>

was het voordeel van geen mIRC (of andere IRC client) ?? Dat ik niet in meerdere channels tegelijk kan ? zit er toch minstens in 4 tegelijk vaak 6 tot 8. moet er niet aan denken zoveel browsers open te hebben.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.